English Version
English

داروی مناسب، روش مناسب، زمان مناسب

داروی مناسب، روش مناسب، زمان مناسب

در آفرینش همه‌چیز بر مبنای نظم به وجود آمده است و هر چیز نظم و نظام خود را دارد چه در دنیای درون و چه در دنیای بیرون، به این شکل که اگر در دنیای درون به یک خواسته به‌طور مداوم و منظم تفکر کنیم و کانون توجه خود را طبق یک برنامه مشخص بر روی هدف خود متمرکز کنیم بدون شک در جهان ذهن می‌توانیم تصویر آن هدف را مشاهده کرده و به آن برسیم همچنین طبق همین قانون هم در دنیای بیرون هر حرکتی که بر مبنای نظم صورت پذیرد و توجهی پیوسته به آن داشته باشیم در زمان مخصوص خودش به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید مانند حرکت زمین به دور خورشید که بعد از 365 روز چرخش پیوسته به همراه محاسبات دقیقی که برایش در نظر گرفته‌شده، به یک سال شمسی می‌رسیم و یا درختان را تصور کنید که هرکدام از آن‌ها بسته به نوع و جنس در زمان مشخصی برگ‌ریزان می‌کنند، در زمان مشخصی به خواب می‌روند، در زمان مشخصی بیدار می‌شوند، می‌رویند و سپس به میوه می‌رسند و هزاران نمونه دیگر از نظم در طبیعت وجود دارد که مجبوریم به آن توجه کرده و الگوبرداری کنیم برای زندگی کردن و پیدا کردن راه‌حل در مسائل مختلف...

حال می‌بینیم که جناب آقای مهندس دژاکام با الگوبرداری از این ویژگی خلقت یعنی نظم توانستند به راه‌حلی بنیادی و اساسی برای درمان اعتیاد و همچنین بسیاری از بیماری‌های دیگر دست پیدا کنند، باید دانست که تمام درد و رنج بشر به دلیل دانش‌های کشف نشده است اما خداروشکر درد اعتیاد و درمان آن در کنگره 60 کشف شد و مثلث درمان اعتیاد جسم، جهان‌بینی و روان مشخص شد که آن را مدیون روش DST می‌باشیم در این روش D مخفف دژاکام و علاوه بر آن، برابر با ضریب 0.8 است یعنی عملیات تیپرینگ در هر مقطعی بر مبنای این عدد محاسبه می‌شود. S به مفهوم پله‌های افزایشی و کاهشی 21 روزه هست که باید در هر پله یک‌میزان مشخصی از دارو در ساعات معین خودش به‌صورت TDS، BID و DAILY مصرف شود.

اما مصرف‌کنندگان مواد مخدر یک شبه یا یک‌هفته‌ای معتاد نشده‌اند که بخواهند یک‌هفته‌ای هم آن را کنار بگذارند! در سیستمی که خداوند برای بنده‌هایش طراحی کرده، مواد اولیه، فرمول محاسباتی (روش مناسب) و زمان مهم‌ترین نقش‌ها را در تولید و سازندگی ایفا می‌کنند.

اگر بیاییم مراحل تولید یک گوجه‌فرنگی را موردبررسی قرار دهیم مواد اولیه آن، بذری می‌شود که انسان در دل خاک می‌کارد آن‌هم با یک سری مواد اولیه که در خاک وجود دارد ترکیب می‌شود و شروع به فعل‌وانفعالاتی می‌کند که شاید درک آن برای ما کمی سخت باشد. آن بذر ابتدا حرکت خود را به سمت اعماق زمین آغاز می‌کند و به‌اصطلاح ریشه می‌دواند تا به قول آقای مهندس تاریکی‌ها را تجربه کند برای رسیدن به روشنایی‌ها و هم‌زمان با این آغاز باید با آب و کود دادن منظم، کمکی در رشد آن بذر کرد و همچنین باید چند ماه زمان در اختیارش قرار دهیم تا بتواند قدم‌به‌قدم رشد کند و سر از خاک دربیاورد و تغییر و تبدیل و ترخیص به انجام برسد. شگفت‌تر اینجاست که در مسیر تخریب و نابودی هم به همین صورت باید حرکت کرد ولی در جهت منفی، این بار این‌گونه است که اگر بخواهیم مثلاً تبدیل به یک سارق یا قاتل و یا یک مصرف‌کننده شویم باید بذر این بدی‌ها را در خاک‌های حاصل خیز شهر وجودی خود بکاریم آنگاه نیروهای اهریمنی بلافاصله به سمت روشنایی‌ها حرکت می‌کنند تا با کسب نتایج مطلوب ما را راضی و خرسند نگه دارند که مبادا از راه پیش‌گرفته شده پشیمان شویم بلکه این راه را ادامه دهیم و با در نظر گرفتن پارامتر زمان به اعماق تاریکی‌ها برسیم.

درمان اعتیاد در کنگره 60 با روش DST کامل‌ترین، دقیق‌ترین و موفق‌ترین روشی است که بنده دیده و تجربه کردم چون برگرفته از قوانین حیات است. در این روش مواد اولیه، فرمول محاسباتی و زمان وجود دارد. اپیوم تینکچر به‌عنوان مواد اولیه در اختیار جسم قرار داده می‌شود تا به سیستم ایکس کمک کند که فعالیت خود را جهت سازندگی آغاز کند البته که مصرف این دارو طبق پروتکل مرتبط با مواد مصرفی فرد معتاد تجویز می‌شود یعنی همان روش مناسب و در ضلع زمان هم باید گفت که این پروسه به مدت حداقل 10 ماه به طول می‌انجامد تا درمان و تعادل در قسمت جسم کامل گردد.

با توجه به تجربیات به‌دست‌آمده در کنگره 60، پیش می‌آید که بعضی از مسافران در اواسط سفر خود به احساس خوشی می‌رسند و به قولی حس‌های آن‌ها باز می‌شود و ازنظر خودشان به درمان رسیده‌اند و درخواست می‌کنند که داروی مصرفی آن‌ها را قطع کنیم اما این افراد باید آگاه باشند همان‌گونه که در فرایند تکمیل بچه در رحم مادر، اگر بچه به هر دلیلی زودتر از موعد مقرر مثلاً 6 یا 7 ماهه به دنیا بیاید خطر مرگ و نابودی را با خود به دنبال دارد در روش DST هم خطر نابودی و برگشت به مواد مخدر برای فرد مذکور وجود دارد زیرا ساختمان جسم او مانند یک ساختمان نیمه کاره‌ای شده که قابلیت اسکان در آن وجود ندارد. این موضوع در موجودات غیرزنده هم صادق است مثلاً اگر برای تولید یک توپ فوتبال مواد اولیه مناسبی استفاده نشود یا دوخت و پرس آن با محاسبات دقیقی انجام نشود یا توجهی به بازه زمانی موردنیاز برای تولید آن توپ نشود توپی غیرقابل استفاده در دست داریم که باید روزی آن را دور بی اندازیم.

شخصی که از روش DST برای درمان اعتیاد خود استفاده می‌کند در پایان سفر شرایط ظاهری او کاملاً طبیعی می‌شود رنگ چهرۀ او شفاف می‌شود، خوابش تنظیم می‌گردد، کبودی دور چشم‌ها از بین می‌رود، اثری از بی‌قراری و عصبانیت در او مشاهده نمی‌شود پر انرژی و امیدوار است و درنهایت کاملاً آرام و متعادل می‌شود، بنابراین نتیجه می گیریم که برای تولید و سازندگی در هر زمینه‌ای (چه طبیعی، چه غیرطبیعی و چه فیزیکی، چه شیمیایی و چه جسمی، چه فکری) نیاز به داروی مناسب، روش مناسب و زمان مناسب داریم. 

 

نویسنده: کمک راهنما مسافر محمد

نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .