English Version
English

آموزش در کنگره برای زندگی بهتر

آموزش در کنگره برای زندگی بهتر

اولین جلسه از دور سیام کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی وحید ویژه مسافران با استادی مرزبان مسافر ایمان، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر حجت با دستور جلسه «هفته ایجنت و مرزبان» پنجشنبه 24 مهرماه سال 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد. همچنین در ادامه مراسم تجلیل از مرزبانان گرامی و ایجنت محترم شعبه، برگزار گردید.

سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. فرا رسیدن هفته ایجنت و مرزبان‌ها را به اعضای کنگره 60 به‌خصوص اعضای شعبه وحید تبریک عرض می‌نمایم. در گذشته شعبات کنگره 60 به‌صورت انفرادی و تک‌نفره اداره می‌شد، اما با به‌روزرسانی‌های مداوم که در کنگره صورت می‌گیرد، اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مرزبانان محترم تحت نظارت ایجنت، مسئولیت اداره شعبات را به عهده دارند.

همواره تلاش خدمتگزاران این بوده است که یک نفر به رهایی رسیده و به حال خوش برسد. در کنگره 60، اعضای شعبه از ایجنت و مرزبانان تا کمک راهنمایان و دوستانی که سفر می‌کنند، مانند زنجیره به هم وصل و در صدد رسیدن به تعادل خود و دیگر اعضای کنگره هستند. ازآنجا که مکان شعبه کنگره 60 در تملک آن قرار ندارد، باید در رعایت حقوق همسایه داری دقت بیشتری صورت گیرد، به‌خصوص سفر اولی‌ها باید توجه داشته باشند؛ زیرا با پوشیدن پیراهن سفید، ما را به‌عنوان یکی از اعضای کنگره 60 می‌شناسند، پس باید الگوی رفتاری و اخلاقی برای آحاد جامعه بوده و تلاش خود را برای تغییر نگاه منفی نسبت به خود، دوچندان کنیم.
 

اگر ما نتوانیم در کنگره آموزش ببینیم به‌طور قطع در خارج از آن نیز نمی‌توانیم آموزش لازم برای زندگی بهتر بگیریم و دچار آسیب‌های بیشتری در زندگی شده و مشکلات ما دوچندان می‌شود. با قرار گرفتن در کنار کمک راهنمایان می‌توانیم به آن‌ها در برنامه‌ریزی بهتر برای حل مشکلات خود کمک کنیم و به حال خوش مدنظر کنگره برسیم.

 

تهیه و تنظیم: مسافر حسن، مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .