English Version
English

مهندس دژاکام: دانشگاه کنگره60 در این مقطع با حدود 9 هزار متر بنای آموزشی در سه‌طبقه ساخته می‌شود

مهندس دژاکام: دانشگاه کنگره60 در این مقطع با حدود 9 هزار متر بنای آموزشی در سه‌طبقه ساخته می‌شود

 99/6/25

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید من هم خوب هستم.

از اینکه مطلع شدم کمی بیمار هستید، باتمام وجودم از خداوند می‌خواهم که به‌سلامتی کامل برگردید، چیزی که در سلامتی ما نقش بسیار سازنده‌ای دارد، اعتقاد و ایمان است و باور ما به‌سلامتی و ایمان ما به قلم و قلم مثل یک چوب جادوی است که همه‌چیز را خلق می‌کند و شکل می‌دهد و شما صاحب‌قلم هستید و سالها از قلم شما جهان‌های خلق شدند و کتاب‌های نوشته شدند و شخصیت‌های کسانی را روی صحنه آورید با مصاحبه‌ای که شما در سطح جهانی به انجام رسانید و کسی که صاحب‌قلم باشد گویی همیشه زنده و جاودانه است. حتماً می‌دانید که چقدر شمارا دوست دارم و به شما علاقه‌مند هستم، شما همیشه دوست و برادر من هستید و خواهید بود و اکنون جزء دعا کردن در درگاه خداوند کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم اگر در ایران بودید قطعاً شمارا با دارو OT درمان می‌کردم شاید به باور نیاید من حتی سرطان‌های مثل سرطان خون، سرطان سینه و خیلی از سرطان‌های را داروی OT به درمان رسانیدم، چون اکثر سرطان‌ها در اثر به‌هم‌ریختگی سیستم ایکس به وجود می‌آید و اگر سیستم ایکس را درمان کنیم به سهولت سرطان درمان می‌شود و هم‌اکنون در حال نوشتن پروپازالی هستیم که در درمان سرطان سینه و سرطان روده بیماری MS را روی موش‌ها با داروی OT به انجام برسانیم و هم‌اکنون حتی خرید موش‌ها که بایستی به‌وسیله متخصصین به بیماری‌های ذکرشده آلوده شوند را هم سفارش دادهایم در حال حاضر گرفتن اجازه از کمیته اخلاق می‌باشیم.

از اینکه تصمیم دارید با دانشگاه هاروارد و گروهی از دانشمندان را درزمینهٔ ریکاوری و درمان اعتیاد را متشکل کنید بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که کار به‌زودی به انجام برسد؛ و معرفی کنگره 60 و من به این دانشمندان و اتصال‌ها به دانشمندان این حوزه گام بسیار بزرگی است که ما را به هدف نزدیک‌تر می‌کند و من سال‌ها منتظر این موضوع بودم و خیلی خوشحال می‌شوم که این اتصالات به وجود آید.

بیل عزیز از من خواستید که عکس‌های کارهای ساختمانی را ارسال کنم در این حال به یاد خاطره افتادم که این خاطره برای من بسیار باارزش بود و خواستم آن را برای شما تعریف کنم که خارج از لطف نیست.

در اوایل تشکیل کنگره ما در ساختمانی قرار داشتیم و گروهی برای اینکه ساختمان را از ما بگیرند برای من شروع به پرونده‌سازی کردند البته ساختمان متعلق به دولت بود و دولت به ما کاری نداشت و آن را بما واگذار کرده بود و این گروه این ساختمان را برای خودشان می‌خواستند البته ناگفته نماند که این گروه خیلی قوی بودند و در دولت افراد بانفوذی داشتند بهر حال سخن کوتاه کنم، یک روزآمدند و ما را بیرون کردند و ساختمان را پلمپ کردند و مرا به بازداشتگاه بردند و چند روزی در بازداشت بودم، البته بعد از 54 روز من دوباره ساختمان را پس گرفتم و هنوز هم در همین ساختمان هستیم و دولت هم از ما حمایت کرد.

روزی که از بازداشتگاه مرخص شدم هیچ مکانی نداشتیم و من از دوستان خواستم در پیاده‌رو همان ساختمان نشستیم و بکار خودمان ادامه دادیم و آن روز من به دوستان گفتم بایستی از خودمان ساختمان و زمینی داشته باشیم تا گرفتار چنین مشکلاتی نشویم.

 هم‌اکنون از آن روز شاید بیست سال بگذرد و ما اکنون در اکثر شهرها صاحب زمین و ساختمان هستیم و همیشه در حال ساختن شعبه‌های جدیدی هستیم در شهرهایی که کنگره تازه شکل می‌گیرد، قدرت خرید نیست مکان را اجاره می‌کنیم تا زمانی که قادر به خرید بشویم.

کار ساختمان جدید دانشگاه در حال برسی است و نقشه آن کامل آماده‌شده در این مقطع حدود 9 هزار متر بنای آموزشی در سه‌طبقه ساخته می‌شود و شاید تا دو هفته دیگر خاک‌برداری آن شروع و بلافاصله عملیات ساختمانی آغاز خواهد شد، البته این بنادر بهترین نقاط شهر قشم ساخته خواهد شد. البته این زمین نزدیک به 4 هزار متر می‌باشد و من در فکر این هستم که در نقطه‌ای خارج از شهر زمینی به مساحت حدود 10 هزار متر یا بیشتر را برای فاز دوم و توسعه این دانشگاه مهیا نمائیم، امیدوارم که خداوند مارا یاری دهد.

بیل عزیز، از اینکه در تمامی شرایط در فکر من و کنگره هستید از شما سپاسگزارم و من در این لحظه نمی‌توانم بگویم که شما فرزند کنگره هستید و یا کنگره فرزند شما، به‌هرحال هر چه باشد، من مطمئن هستم و شاهد بوده هستم که شما همیشه در پیشرفت کنگره سهم بسیار زیادی داشته باشید در معرفی آن به جهانیان پیشگام بوده‌اید، امیدوارم با اتصال کنگره به دانشمندان و دانشگاه هاروارد و یا سایر مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، بتوانیم بلندترین و بزرگ‌ترین گام را به‌اتفاق برداریم و هم‌چنین با طراحی‌های شما برای دروس دانشگاه.

به بلندای کوها استوار و به پاکی دریاها ژرف

و به سبزی دشت‌ها همیشه جوان و جاوید باشید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Sep 15,2020

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

I will pray for you from bottom of my heart to regain your full health. What plays a unique role in our health is our belief: believe in health and believe in pen. Pen is like a magical stick which creates everything and you are considered as one of pen owners.

Worlds has been created from your pen during years and books are written. You have brought light to other characters with your interviews internationally.

The one who considered as a pen owner will live perpetually. You surely know my feelings for you, you are and will be my friend and my brother forever. Now I can only pray for your health, if you were here I would have treated you with OT.

It seems unbelievable but I have been able to treat and cure leukemia, breast cancer and other types of cancer with OT.

Most of the cancers are created because the X system is not working properly and when we balance X system the cancer goes away.

Now we are writing a proposal to work on breast cancer, colon cancer and MS using mice.

We have even ordered the mice and we are waiting for the permission from ethics committee.

I am so delighted about this network you are going to create with Harvard university. Introducing Congress 60 to this network when it is created will be a huge step toward our goal. I have been waiting for a chance like this for a long time.

Dear Bill,

You asked me for photos of our new building and it reminded me of a memory.

When we were at initiation of Congress 60 we were located in a building which belonged to government and they were ok with it, however, a group of influential people wanted this building for themselves.

So they started framing me, one they I was arrested and they closed the building (our center). I was detained for a few days. I regained the control of that building after 54 days.

I can recall when I was out of police custody we had nowhere to go. I asked my friends to start our session at the door of the building, in side walk! That day I told everyone we must have buildings of our own to avoid this sort of complications.

20 years is passed and now we own lots of land and buildings in many cities. We are always building new places and in case of new branches in other cities when we are unable to buy we just rent a place out.

The blueprints of our university are ready and 9 thousand square meters’ land will be turned into a 3 floor building for now.

 I am thinking about purchasing another 10,000 square meters’ land out of city to initiate the second phase and expand. May God help us all.

Dear Bill,

Thank you for thinking about me and Congress 60 in every situation. I can’t tell whether you are a child of Congress 60 or the Congress 60 is your child. In either scenario, you are playing a key role in Congress 60’s progress and expansion.

In hopes of this new network and all the new connections we can make to aid us in our expansion.

And the education curriculum for the university is another point of help from you dear friend.
 

Be firm as the mountains, be pure as the depth of seas, be immortal as the green of the valleys.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 مترجم: احسان رنجبر

تنظیم: سهند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .