English Version
English

همه ما لایق بهترین ها هستیم

همه ما لایق بهترین ها هستیم

ما در کنگره آموختیم که هر چیزی دو صور دارد. صور آشکار و صور پنهان، لژیون سردار یکی از آن دسته‌هایی است که صور پنهان بسیار بسیار عمیقی در خودش دارد. هر اطلاعاتی در این لژیون کسب کنیم بازهم اندک است. مبلغی که ما در مقابل آموزش‌ها و مطالب آن پرداخت می‌کنیم بسیار اندک و ناچیز هست و روی سخنی دارم به آن دسته از افرادی که می‌خواهند باشند ولی یک محدودیت‌ها و ترس هایی دارند. این نکته را فراموش نکنید که به‌هیچ‌عنوان بافکر و اندیشه خودتان نسنجید که می‌توانید یا نه شما فقط با تمام وجودتان بخواهید، با نیت پاکتان بخواهید، چراکه در این صورت است که مسیرتان برای بودن در لژیون سردار هموار خواهد شد به‌غیراز این هم اگر شرایط مادی‌تان هم عالی باشد ولی خواسته‌تان از ورود به این لژیون چیزی الهی نباشد قطعاً این جایگاه روزی‌تان ‌نخواهد بود.

 از این‌که یک‌بار دیگر توفیقی حاصل شد که در سفره‌ی کنگره ۶۰ قرار بگیرم و بتوانم از آموزش‌های کنگره ۶۰ بهره‌مند شوم از خداوند متعال سپاسگزارم. این هفته، برای اعضای خانواده‌ی کنگره ۶۰ روزهای خاصی بوده که اعضا توانستند باهم و در کنار هم خواسته‌ی سیستم کنگره ۶۰ را به اجرا دربیاورند. چه چیزی بالاتر از این‌که در دوره‌ای از حیات کنگره ۶۰ باشیم که شاهد پیشرفت و احداث دانشگاه هستیم. یکی از حمایتگرهای فعال در عرصه‌ی مادیات در سیستم کنگره ۶۰ لژیون سردار بوده است. آموزش‌ها و تجربیات عنوان‌شده در لژیون سردار بسیار پرمغز و پرمحتوا بوده به همین دلیل است که بعد از ورود در این لژیون قوی خواهید شد، چراکه کمک و همیاری می‌کند که به عمق مطالب و آموزش‌ها پی ببرید تا خیلی بهتر قوانین هستی و کائنات را درک کنید.

 زمانی که داشتم شروع می‌کردم به نوشتن و در این فکر بودم که چه شد من هم توانستم در این جایگاه حضورداشته باشم؛ بودن در این جایگاه خدمتی، یکی از آرزوهایم شده بود که هیچ‌وقت هم‌فکر آن را نمی‌کردم که روزی، عضو لژیون سردار باشم. ولی به لطف‌الله در وجودم یافتم که واقعاً این اذن پروردگار بوده است، چراکه برای من بخشش با این مقدار یکی از محالات بود. ولی اگر در این شرایط و در این حلقه‌ی آموزشی هستم به خاطر خداوند بوده است، خداوند بسیار مهربان و رحیم است، خداوند وجودش غنی و بی‌نیاز است کافی است که من بنده، بخواهم تمام سیستم و تمام کائنات در پی آن هستند که من به خواسته‌ام برسم

 

ما در کنگره آموختیم که هر چیزی دو صور دارد. صور آشکار و صور پنهان، لژیون سردار یکی از آن دسته‌هایی است که صور پنهان بسیار بسیار عمیقی در خودش دارد. هر اطلاعاتی در این لژیون کسب کنیم بازهم اندک است. مبلغی که ما در مقابل آموزش‌ها و مطالب آن پرداخت می‌کنیم بسیار اندک و ناچیز هست و روی سخنی دارم به آن دسته از افرادی که می‌خواهند باشند ولی یک محدودیت‌ها و ترس هایی دارند. این نکته را فراموش نکنید که به‌هیچ‌عنوان بافکر و اندیشه خودتان نسنجید که می‌توانید یا نه شما فقط با تمام وجودتان بخواهید، با نیت پاکتان بخواهید، چراکه در این صورت است که مسیرتان، برای بودن در لژیون سردار هموار خواهد شد، به‌غیراز این هم اگر شرایط مادی‌تان هم عالی باشد ولی خواسته‌تان از ورود به این لژیون چیزی الهی نباشد، قطعاً این جایگاه روزی‌تان ‌نخواهد بود. 

همه‌ی اعضای کنگره ۶۰ در چند هفته‌ی آینده به یک مهمانی بزرگ دعوت هستند. در این مهمانی هر کس بر اساس آن ظرفیت و محبت درونی‌اش می‌تواند از وجود لژیون سردار بهره‌مند شود. در یکی از دوره‌هایی از حیات در حال زندگی کردن هستیم که سیستمی به نام کنگره ۶۰ وجود دارد که پر از اطلاعات و دانش ناب الهی است که همه‌ی ما آمده‌ایم در این فضا که بیاموزیم و فرابگیریم. زمان بسیار اندک است، خیلی زود خودتان را به لژیون سردار پیوند بزنید چراکه شاید کنگره به نقطه‌ای برسد که لژیون سرداری دیگر نباشد از همین امروز بخواهید، قطعاً لژیون سردار روزی‌تان خواهد شد. امیدوارم خداوند به همه اعضا، توان بدهد که خودشان را در این جایگاه ببینند و خودشان را لایق بهترین‌ها بدانند. فقط فراموش نکنیم که همه‌ی ما لایق بهترین‌ها هستیم.

 امیدوارم که تک‌تک اعضا شرایط ورود در ابن جایگاه را داشته باشند. استاد سردار یکی از مربیان دلسوز و مهربان است که در این جایگاه وجود دارد، خداوند همه‌ی ما را از این استاد بزرگوار بهره‌مند کند. انشالله همه‌ی ما در این جایگاه خدمتی قرار بگیریم تا بیاموزیم، منتظرتان هستیم.

 

 

 نویسنده و تایپ: کمک راهنمای لژیون هفتم همسفر سمیرا 

ویرایش: همسفر اعظم لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .