English Version
English

چگونه یک انتشار دهنده شادی باشیم؟

چگونه یک انتشار دهنده شادی باشیم؟
وارد شدن به یک سری از مکان‌ها، انجام دادن یک سری از افعال امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه ما انرژی لازم برای آن کارها را در خودمان جمع کنیم و تا آن انرژی لازم را در خودمان جمع نکنیم نمی‌توانیم آن کار را انجام دهیم.اگر ما نمی‌توانیم به سطح بالاتر یا مکان یا جایگاه و پله بالاتر صعود کنیم، یک‌بندی، ما را در ارتقاء دادن تغییر سطح درگیر نموده است و اجازه حرکت یا  تغییر  را نمی‌دهد. ما تمام خواست و اراده خود را به کار می‌بریم، اما به نقطه قبلی و بلکه حتی عقب‌تر بازگشت می‌کنیم. اینجا باید بندی قطع شود تا بند مثبتی ایجاد شود .در منابع کنگره‌داریم در هنگام خروج از تاریکی اگر بندهای انسان جدا نشود و وارد روشنایی شود، دوباره مجدداً به تاریکی برمی‌گردد. وقتی مجدد به تاریکی برمی‌گردیم انرژی از دست می‌دهیم و احساساتمان عوض می‌شود.  چون حس اولین نقطه شروع به‌کارگیری قوه عقل است عقل نیز پیرو اختلال در حس، مختل شده و دیگر کارایی خود را از دست می‌دهد. پس برای اینکه در صدر انرژی یک جایگاه، یک مکان یا یک پله قرار بگیریم باید با مهندسی معکوس راه را هموارتر کنیم. باید حس خوب ایجاد کنیم و تفکرات صحیح داشته باشیم. این احساس مثبت انرژی لازم جهت تغییر پله را خواهد داد. اکثر انسان‌ها سخت کار کردن را دلیل موفقیت می‌دانند. موفقیت را دلیل بر شاد بودن می‌شمارند. اما کاملاً اشتباه است امکان اینکه افراد شاد، موفق شوند خیلی بیشتر از این است که افراد موفق به شادی برسند...
می‌دانید ساختار مغزی و بیوشیمی بدن به‌گونه‌ای است که وقتی شاد هستیم بهترین عملکرد راداریم. افراد شاد، مثبت اندیش و خوش‌بین در به دست آوردن سطح انرژی پله جدید هم موفق‌تر هستند. اهداف جسورانه‌تری در پایان سفر اول و آغاز سفر دوم برای خود متصور هستند و کمتر دچار تزلزل در پله جدید می‌شوند. کمتر بیمار می‌شوند و حتی عمر طولانی‌تری دارند. پس شادی یک مسئله حیاتی است. وقتی ما روابط شاد و مثبت در لژیون با دیگران برقرار می‌کنیم، سیستم ایکس بدنمان با ترشح مواد  درون ریز اضطراب را کم، تمرکز و آرامش را زیاد می‌نماید.

اینکه ما چه احساسی و متعاقب آنچه سطح انرژی برای تغییر پله وجه نگرشی به کم کردن میزان مصرف شربت اوتی داریم، همه ریشه در افکار و اقدامات ما دارد و اینکه زمان و انرژی‌مان را صرف چه چیزی بکنیم.متأسفانه در دنیا این روزهای ما، با حرف‌ها و اخبار منفی محاصره‌شده‌ایم، اگر بخواهیم شرایط تغییر کند، خودمان باید تغییر کنیم و این اتفاق از طریق انتخاب‌های صحیح و شاد بودن امکان‌پذیر است. انتخاب صحیح، یعنی کم کردن و قطع کردن ارتباط با آنانی که ما را به مکان مصرف سوق می‌دهند. انتخاب صحیح یعنی مراودات خود را با انسان‌ها شاد برنامه‌ریزی کنیم. امواج شادی با سرعت بسیار بالایی بازتاب شده و انتشار پیدا می‌کنند. هر فردی در هرجایی می‌تواند این امواج را تولید و نشر نماید. امواج شادی آن‌قدر مسری است که یک فرد مثبت اندیش و شاد می‌تواند شادی خود را به سایرین منتقل کند و این برای یک لژیون، یک شعبه، یک محله تنها یک نفر است پس چرا شاد نباشیم و مسبب انتشار آن نشویم. همه ما می‌توانیم در این جریان جهانی و طبیعی نقش سرعت‌دهنده داشته باشیم آیا ازاین‌دست افراد هستیم؟؟در این کار جسور و مبارز باشیم و بخشی از ساختن لژیونی شادتر، شعبه‌ای شادتر و دنیای شادتر باشیم. قطعاً افرادی هستند که با این نشر انرژی، جسارت لازم برای پله جدید را پیدا خواهند نمود. ما در کنگره ۶۰ معتقدیم زندگی آن جولانگاه سخت و دردآور که در زمان مصرف محکوم‌به آن بودیم، نیست. بلکه هر مشکلی راه‌حلی و هر قفلی کلیدی دارد و حلقه مفقوده زندگی ما هم جهان‌بینی ما بوده است . چه‌بسا به سبب همین جهان‌بینی گذشته، به هر دلیلی چون عدم آموزش، عدم تفکر و عدم تجربه ماسال‌های سال در ورطه‌ی فراموشی و تباهی بوده‌ایم. علم جهان‌بینی به‌مثابه طناب و قرقره‌ای است که انسان دچار تاریکی را، از عمق به سطح می‌کشاند. مخصوصاً چاه اعتیاد که کامل‌ترین شکل تاریکی را با خود به همراه دارد. حلقه مفقودشده‌ی درمان اعتیاد، جهان‌بینی است، در کنگره ۶۰ در تمامی جلسات و نوشتارها و سخنرانی‌ها همه خدمتگزاران در تلاش هستند که در این جهت گام بردارند . یقیناً به این مهم دست‌یافته‌اند که ابتدا جهان‌بینی خود را به ارتقا برسانند و سپس توفیق خدمت به انسان‌های خواهان رهایی را پیدا کنند. بر کسی پوشیده نیست میوه‌های این درخت، هنگامی‌که در کالبد فرد مصرف‌کننده ریشه می‌دواند و رشد می‌کند، همانا تسلیم، توکل و رضاست. قطعاً برآیند این طرز تفکر، انسانی شادتر و امیدوارتر و سخت‌کوش‌تر به وجود خواهد آورد، که آموخته است هنر اصلی جهان‌بینی آنجاست که تکامل بدون نیروهای بازدارنده غیرممکن است و این نوع نگاه زندگی زیباتری به ارمغان خواهد داشت.

 

 

 

 

 

تهیه تنظیم:مسافر حمیدرضا لژیون یازده  نمایندگی بنیان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .