English Version
English

تحقق هدف

تحقق هدف

روز چهارشنبه مورخه: 99.06.26 راس ساعت 15:30 لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت) با دستور جلسه " کتاب۱۴مقاله " به راهنمایی مسافر رضا در نمایندگی ارتش برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

«آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است دوستان، تنها پیوند محبت ما را به یکدیگر متصل نگاه خواهد داشت». قبل از هر چیز  باید بگویم که هر کس به‌صورت منظم و با عشق و علاقه به لژیون آمد و تمام تلاش خود را کرد تا غیبت و تأخیر نکند به رهایی و درمان سیگار رسیده و حال خوشی را تجربه می‌کند و باید این را بدانم که این فرصت، یک نعمت است که امروز در اختیار من قرار گذاشته‌شده و شاید فردا و لحظه دیگر در دسترس من نباشد پس قدردان باشم.

دستور جلسه هفتگی کنگره۶۰ «۱۴ مقاله». کتاب‌هایی که در اختیار ما قرار دارند منابع آموزشی ما محسوب می‌شود منابعی که به من در درمان اعتیاد کمک می‌کنند و راه صحیح را به من نشان می‌دهند و همین‌طور زندگی درست و خوب را به من آموزش می‌دهند؛ درواقع راهنمای صراط مستقیم هستند. من یک فرد کاملاً ناامید از زندگی بودم و همیشه به دنبال یک معجزه و یک رخداد غیرطبیعی و فرازمینی بودم تا راه برایم باز شود که طبیعتاً هیچ‌وقت این اتفاق رخ نداد اما با استفاده از همین آموزش‌های کنگره ۶۰ کم‌کم ناامیدی خود را کنار گذاشته و امید به زندگی خوب و موفقیت را جایگزین آن کردم و در ادامه فهمیدم که باید تفکر کنم تا زندگی و راه درست را تشخیص دهم و در مراحل بعدی آموختم که در این راه باید قدم گذاشته و حرکت کنم و خیلی آموزش‌های دیگر که در کتاب‌های کنگره مطالعه کردم و آموزش گرفتم.

این کتاب‌ها و آموزش‌های آن‌ها نظیر ندارد و هیچ مشابهی نمی‌توان برایشان پیدا کرد که البته در این مورد، کتاب ۱۴ مقاله بسیار خاص‌تر است زیرا در مورد مثلث درمان جسم، روان و جهان‌بینی است و زوایای علمی و تجربی به درمان اعتیاد نگاه می‌کند. این کتاب از مقالات و مصاحبه‌های جناب مهندس با خبرگزاری‌های مختلف تشکیل‌شده است.

در آخر، مایلم در مورد دانشگاه درمان اعتیاد صحبت کنم. قبل از هر چیز باید این شروع تازه را به همه شما و خودم، تبریک بگویم؛ کاری عظیم که سال‌هاست در تفکر جناب مهندس است. همیشه جناب مهندس از تأسیس دانشگاه و آکادمی درمان اعتیاد صحبت می‌کردند و این را هدف خود می‌دانستند و امروز این هدف محقق شده است البته در سخنان ایشان در نامه‌ای که به آقای بیل نوشته بودند فرمودند: «این هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است» البته نمی‌دانم چرا، ولی با خواندن این خط دلم گرفت و غمگین شدم. به هر صورت، من باید بدانم که این کاری که شروع‌شده است کاری بسیار بزرگ و عظیم است و همکاری و مشارکت ما را طلب می‌کند. این دانشگاه در مراحل   و ابتدایی خود است یعنی زمین آن خریداری‌شده و مجوز آن گرفته‌شده است من باید بدانم که انسان‌های زیادی هم در زمان حال و هم در زمان آینده چشم‌انتظار تأسیس این دانشگاه هستند.

نگارش: مسافر روزبه
عکس: مسافر روزبه
نمایندگی ارتش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .