English Version
English

کتاب ۱۴مقاله یکی از مهمترین کتابهای درمان اعتیاد در عصر حاضر است

کتاب ۱۴مقاله یکی از مهمترین کتابهای درمان اعتیاد در عصر حاضر است
برای بالا بردن سطح و کیفیت دستور جلسه هفتگی تصمیم گرفتیم در ابتدای هر هفته کمک راهنمایان عزیز نمایندگی شادآباد نظرات خود را در مورد دستور جلسه بیان نمایند و ما در قالب مطلبی به عنوان راهنمایی کمک راهنمایان در وبلاگ نمایندگی قرار دهیم تا با استفاده از این مطالب مشارکت های با کیفیت تری داشته باشیم.

سلام دوستان علی هستم یک مسافر:

دستورجلسه این هفته (کتاب ۱۴مقاله وتاثیر آن روی من)

کتاب ۱۴مقاله یکی از مهمترین کتابهای درمان اعتیاد در عصر حاضر است که توسط مهندس دژاکام به نگارش درآمده است. ضمن قدردانی و تشکر از آقای مهندس امیدوارم درآینده ای نه چندان دور یکی از کتابهایی باشد که در دانشگاههای سراسر جهان تدریس شود، زیراکتابی به زبان بسیار ساده است که مهترین مسائل اعتیاد و درمان آن راتوضیح میدهد، در عصر و زمانی که اعتیاد را بیماری مرموز و پیشرونده و لاعلاج میدانند آقای مهندس دژاکام صورت مساله اعتیاد را در این کتاب مطرح نموده و معتقدند که اعتیاد جایگزین مزمن است و مواد مخدر بیرونی جایگزین مخدرهای درونی شده است.

با متد و روش DST (روش تدریجی) و داروی OT میتوان شخص مصرف کننده را با کمترین اصطکاک و خماری به درمان  قطعی اعتیاد رساند. به امید روزی که این روش در کل جهان مورد استفاده قرار گیرد. 

با احترام مسافر علی رضوانی

سلام دوستان حسن هستم یک مسافر :

 
درباره دستور جلسه که کتاب ۱۴ مقاله هست. این کتاب شامل ۱۴ مقاله است و به نظر بنده هر مقاله خودش می‌تواند یک کتاب باشد، هر مقاله این کتاب می‌تواند آگاهی زیادی به افراد مصرف‌کننده بدهد که برای مصرف نکردن احتیاج به ترک یا سم‌زدایی نیست و به خاطر اطلاعات غلطی که به آنها می‌دهند باعث می‌شود هزینه‌های گزافی را متحمل بشوند که به نتیجه هم نرسند، روش دی اس تی بهترین و علمی ترین روش است که حتی به خانواده‌هایی که فرد مصرف‌کننده ندارند می‌تواند آگاهی دهد و به فرزندان خودشان آموزش دهند در بدنشان مواد شبه افیونی طبیعی وجود دارد و احتیاجی به مواد بیرونی ندارند. یک مطلب از این کتاب که در سفر اولم خیلی کمکم کرد مقاله اول بود (صورت‌مسئله اعتیاد جسم، روان،جهان‌بینی) است که در مقاله اول عنوان شد که جسم و روان ۱۰٪ است و جهان‌بینی ۹۰٪ و اگر جسم و روان به تعادل برسد ولی جهان‌بینی تغییر نکند یعنی نگرش و زاویه دیدگاه تغییر نکند امکان بازگشت به دنیای مواد مخدر وجود دارد، این مسئله خیلی به من کمک کرد و متوجه شدم اگر افکار و اندیشه من تغییر نکند و در جهت مثبت نباشد قطعاً در سفر دوم و بعد از رهایی به مشکل خواهم خورد. به فرموده استاد جهان‌بینی آقای امین در سفر اول یک‌پنجم از دارو کم شود باید یک پنجم به دانایی مان اضافه بشود تا در سفر دوم بتوانیم با تفکر و اندیشه سالم مسائل پیش رو را حل کنیم.
 
 
 
سلام دوستان ایرج هستم یک مسافر :
 
کتب کنگره ۶۰ همانند جواهری در ویترین کنگره می‌درخشند و درخشندگی‌شان ناشی از حقیقی بودن متون متد و عملکرد آنها دارد که در این مقاله به بحث جزئی در مورد کتاب چهارده مقاله می‌پردازیم.

 این کتاب از تألیفات جناب آقای مهندس حسین دژاکام است که در ۱۴ مقاله به بحث در مورد اعتیاد و درمان آن پرداخته است و در تاریخ نهم شهریورماه سال ۹۷ رسماً از این کتاب رونمایی گردید.

این کتاب در ۱۴ مقاله به بحث پیرامون صورت‌مسئله اعتیاد، و روش‌های معمول ترک،  درمان قطعی، و راهکارهای مناسب،همچنین باورهای علوم و جهان پزشکی،  ارائه تئوری ایکس و درمان سیگار و فلسفه کنگره ۶۰ و درمجموع یک پکیج کامل از جهان پیرامون اعتیاد پرداخته‌شده است که به نظر اینجانب مطالعه و عمل  به آن می‌تواند علاوه بر درمان بیماری اعتیاد و عوارض ناشی از آن در سه بعد جسم، روان و جهان‌بینی به گنجینه‌های عظیمی انسان را سوق بدهد تا کمتر شاهد مرگ‌ومیر ناشی از روش‌های غلط ترک درگذشته و همچنین باورهای غلط پیشین باشیم.همچنین جهان و علم پزشکی با روشی نوین و اثبات‌شده در درمان اعتیاد در کتاب ۱۴ مقاله مواجه گردیده و شک ندارم در آینده‌ای که چندان دور این کتاب هم مانند کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر،بمانند یک کتاب مرجع در دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس خواهد شد.

پیروز و سربلند باشید.

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر:
 

چهارده مقاله که به دستان پرتوان جناب مهندس نوشته‌شده گردآوری مطالبی است که در مورد شناخت بیشتر اعتیاد و درمان این بیماری به‌صورت اصولی و همچنین شناخت مسائل مربوط به اعتیاد را  برای مسافران و هم‌سفران و اساتید روشن می‌کند و تعریف درستی از اعتیاد و مواد مخدر را برای ما باز می‌کند.

در چهارده مقاله تعریفی جدید از مواد مخدر برای ما باز می‌شود یعنی مواد مخدر هر چیزی که انسان را از حالت طبیعی خارج کند اعم از گاز مایع و .... نام‌گذاری می‌شود و اینجا آن تفکر نادرست ما که تصور می‌کردیم الکل و حشیش که مواد مخدر نیست تغییر می‌کند.

مسئله بعدی در مورد زمان است که طول درمان اعتیاد و زمان لازم برای راه‌اندازی سیستم‌های بیوشیمی ازکارافتاده که ۱۱ ماه است و نوع درمان با همان مواد مخدر مصرفی مطرح می‌شود که ما در کنگره باکم خطرترین و پربازده‌ترین دارو که همان شربت اپیوم تینکچر است این کار را به نحو احسن انجام می‌دهم .

کاری که کنگره ۶۰ انجام می‌دهد به فرد آگاهی می‌دهد که درمان واقعی و نهایتاً به تعادل برسد، و تعادل فوق درمان هست .

نهایتاً این مکتوب علمی و کاملاً کاربردی حقایقی را بیان کرد که صورت‌مسئله اعتیاد را  که سال‌های سال برای انسان مثل یک کلاف سردرگم بود پیدا کرد و در بستر تحقیقات گسترده و مستمر جناب مهندس این عمل میسر گردید .

پاینده و مانا باشید.

 

تهیه:   مسافر مجید 

تنظیم: مسافر رضا 

تایپ:   مسافر عطا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .