English Version
English

مهندس دژاکام: احداث دانشگاه بین المللی کنگره60، هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است

مهندس دژاکام: احداث دانشگاه بین المللی کنگره60، هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است

99/5/27

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم، هفته گذشته در مزرعه بودم با کلیه اعضای خانواده‌ام، کلیه کارهای عقب‌مانده را به پایان رساندم، آبیاری تمام مزرعه را به‌صورت قطره‌ای درآوردم و تولید D.sap را تقریباً به اتمام رساندیم البته در تمامی مراحل اعضای خانواده با من کار می‌کردند و سالن‌ها را برای تولید جدید در حال اماده‌سازی هستم.

هم‌اکنون ما در کنگره تقریباً در سراسر کشور با حدود 220 کلینیک همکاری میکنیم که این کلینیک‌ها میزان داروی OT را که راهنمایان تعیین می‌کنند به اعضای کنگره 60 می‌دهند و همین‌طور سایر خدمات پزشکی و گرفتن آزمایش‌های گوناگون و همین‌طور میدانید که ما در کنگره لژیون پزشکان هم داریم که من نگهبان و استاد این لژیون هستم، بنابراین من با پزشکان زیادی آشنا هستم که البته دارای تخصص‌های متعددی در پزشکی هستند، و هم‌اکنون خوشبختانه با چند نفر از آن‌ها در حال بررسی و تهیه پروپوزالی هستیم که مستقیماً اثرات D.sap را روی بیماران کوئید 19 بررسی کنیم، البته با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی.

از اینکه نگران من هستید، بسیار سپاس گذارم و من معتقد هستم که D.sap مانند یک ارتش با تمامی تجهیزات قادر است به ویروس‌های کوئید 19 حمله‌ور شود و آن‌ها را نابود کند. البته به یاری اسد اسیتیک و اسید لاکتیکی و سایر اسیدهائی که در آن هستند.

شاید برایان جالب باشد که من برای بازدید وارد بخش یک ICU یکی از بیمارستان‌های بزرگ شدم که آخرین مرحله بیماران است که اکثر آن‌ها بهوش هستند و به دستگاه وین تی لاتور وصل بودند. تا موضوع را از نزدیک مشاهده کنم و این کار برای من تجربه بسیار باارزشی بود، جالب است در اتاق ICU دستکش استریل به دست کردم و پس از پایان بازدید دستکش‌ها را بجای آنکه به سطل زباله بیمارستان بیندازم در جیب لباسم گذاشتم و این دستکش یک‌هفته‌ای در جیب لباسم بود (جیب شلوارم) و هرروز چندین بار آن‌ها را لمس می‌کردم!!؟

و اما مسئله گلریزان که از من سؤال کرده بودید، البته من تصور می‌کردم قبلاً برای شما گفته بودم، از اینکه موضوع را قبلاً نگفته‌ام، پوزش می‌خواهم.

به‌طورکلی بایستی در NGO همه و یا خانواده‌ها و یا شرکت‌ها و یا حتی کشورها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که انسان‌ها سر کار باشند و مشغول در غیر این صورت انسان‌ها تو را سرکار می‌گذارند و هزاران مسئله و مشکل برای شما به وجود می‌آورند، چون بیکاری آن‌ها باعث فساد و توطئه می‌شود. بنابراین در کنگره 60 ما هیچ فردی را بیکار نداریم و همه مشغول کار و فعالیت هستند، البته کار و فعالیتی که دانش و معرفت آن‌ها را ارتقاء بدهد و یاد بگیرند درراه درست قدم بردارند یکی از این برنامه‌ریزی‌ها جشن هایی در کنگره است که نیک میدانید، یک هفته افراد از راهنمای خودشان تشکر و قدردانی می‌کنند به نام هفته راهنما و یک هفته از همسفران خود و یک هفته از مرزبانان و ایجنت ها و یک هفته هم از دیده بان ها، بنابراین برای تحکیم وضعیت مالی کنگره یک هفته را هم به نام هفته گلریزان اختصاص داده‌ام.البته گلریزان یکی از کارهای نیکویی از گذشته‌های دور در ایران سابقه داشته است، درگذشته‌های دور در هر محله‌ای یک ورزشگاه مخصوص بود که شب بزرگان آن محله در آن ورزشگاه‌ها که به آن زورخانه می‌گفتند آداب و رسم پهلوانی و چگونگی کمک به دیگران را آموزش می‌دادند، حال اگر یکی از اعضای محله از نظر مالی ورشکسته شود ویا گرفتار مشکلی شود، نیاز به پول داشته باشد و فرد، موردقبول اهل محله باشد، یک‌شب در این ورزشگاه و یا زورخانه جشنی بر پا می‌کنند و مراسمی می‌گیرند و افراد محله که وضعیت مناسب خوبی ازنظر مالی دارند، دعوت می‌شوند و هر کس به‌اندازه توان مالی خودش در این مراسم مقداری پول می‌دهد که این پول‌ها برای فرد ورشکسته جمع‌آوری و به او داده می‌شود. اسم این مراسم گل‌ریزان است.

من از این اسم و این مراسم که امروزه به فراموشی سپرده‌شده بود، استفاده کردم و در سال یک هفته را به‌عنوان هفته گل‌ریزان در کنگره اعلام کرده‌ام، کلیه لژیون‌های مالی در این هفته فعال می‌شوند و افرادی که وضع مالی خوبی دارند که کمک‌های مالی خود را طی یک مراسم به کنگره پرداخت می‌کنند، البته این کمک‌ها فقط توسط اعضای کنگره 60 انجام می‌گیرد و سفر اولی‌ها و تازه واردین در این مراسم اجازه پرداخت و یا کمک مالی را ندارند تا زمانی که وارد سفر دوم گردند، البته وجه‌های دریافتی به‌حساب دفتر مرکزی واریز می‌گردد که 20 درصد آن متعلق به دفتر مرکزی و 80 درصد آن به‌حساب آن شعبه نزد دفتر مرکزی است که برای خرید زمین و یا ساختمان و یا اجاره همان شعبه هزینه می‌گردد، در حقیقت هر شعبه همیشه مقداری قابل‌توجه ایی پول به‌عنوان ذخیره نزد دفتر مرکزی دارد در صورت لزوم از آن استفاده می‌کند، به عقیده من همانطوریکه قبلاً هم گفته‌ام یک NGO بایستی مثلث پول، دانش و نیروی متخصص داشته باشد تا موفق گردد، البته به من میگویند ما دانش کار خود را میدانیم و ازنظر دانش کمبودی احساس نمی‌کنیم و مقالات زیادی خوانده‌ایم و نوشته‌ایم، من در پاسخ میگویم که ما اگر دانش واقعی داشته باشیم می‌توانیم مس را طلا کنیم و مخروبه‌ها را تبدیل به قصر و شنزارها را تبدیل به جنگل کنیم؛ آن چیزی که آن‌ها به آن دانش میگویند چیزی جز توهم دانش نیست چون گر NGO دانش لازم را داشته باشد هم نیروی متخصص پرورش می‌دهد و هم راه پول درآوردن را می‌داند. این موضوع در مورد هم‌خانواده، شرکت، مغازه، شهر، NGO، یا کشور صادق است چون بزرگ‌ترین مشکل ما انسان‌ها کلید دانش واقعی و یا جهل ماست.

بیل عزیز، خبر خوب این است که در جنوب ایران یک جزیره ایی بسیار بزرگ که شاید برابر با سنگاپور باشد وجود دارد به نام قشم که یک جزیره آزاد تجاری است و یا یک منطقه آزاد که وارد شدن به آن احتیاج به ویزا ندارد و در این مکان یک دانشگاه شخصی یا ملی وجود دارد که من در حال مذاکره هستم که صاحبان آن دانشگاه آن را به ما واگذار کنند، امیدوارم که این کار به‌زودی انجام پذیرد تا بتوانیم دانشجویانی از سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد تا مقطع دکترا در این دانشگاه برای اعتیاد و موضوعات پیرامون آن پرورش دهیم. اگر خاطرتان باشد این هدف نهایی من در این مقطع از حیات بوده است.

امیدوارم این دانشگاه بتواند به‌صورت بین‌المللی فعالیت مناسبی داشته باشد و بتواند دانشجو از سراسر جهان پذیرش نماید، البته بازهم به کمک و یاری شما، کمک شما خیلی مؤثر خواهد بود.

دوست عزیز برای اینکه مطلب زیاد نشود مطالب دیگر را برای نامه بعدی می‌گذارم.

به سبزی دشت‌ها همیشه جوان و جاوید باشید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Aug 18,2020

Dear Bill,

 

I hope you are fine, I am well.

Last week at the farm I was able to complete overdue tasks. Drip irrigation is now fully functional and the D. Sap production is almost complete. My whole family were helping me.

We are now collaborating with about 220 clinics across the country and they are proving the OT and other needed services for our travelers. Clinics collaborating combined with physicians’ legion provided a situation in which I know many physicians. Various expertise is among them and now I am working with some of them to make a proposal ready to discuss the effect of D. Sap on Covid-19 patients.

Thank you for being worried about me. I do believe that D. Sap is like an army against Covid-19 which attack and destroys them fully. Acetic acid and others acids are playing the key role in this war.

So I went to an I.C.U section of a huge hospital to inspect Covid-19 patients and I forgot to throw away my gloves instead I put them in my pocket! Few days these gloves stayed in my pocket while I was touching them!

About the Golrizan ceremony which I thought we discussed it before, forgive me if I have not.

All in all, in NGOs or firms or companies or even countries people must be kept busy (doing chores) otherwise they will start making problems. Unemployment creates corruption.

Therefore, all members of Congress 60 are tasked with doing something, these chores help them to grow and learn how to walk the righteous path.

To fulfill this task, we have created variety of ceremonies; a ceremony to appreciate guides, another to give thanks to Marzbans and agents and etc.

To strengthen our financial status, we have created another ceremony for financial legions which is called Golrizan.

Golrizan has a long lasting history in Iran. Long time ago in ancient Iran every neighborhood was decorated with something like a small sport complex which was called Zoorkhaneh. At nights all the elders of that very neighborhood used to gather in Zoorkhane doing some sort of sport or ritual.

 Heroes were created and born within Zoorkhaneh.

If a member of that society were bankrupted or faced with financial problems a ceremony was to take place within Zoorkhaneh. This ceremony was called Golrizan and the aim was to receive donation from financially gifted members of that society in order to help the poor fella.

So I have revived this history to hold a Golrizan annually within Congress 60.

All the financial legions of Congress 60 (including other financially gifted members of Congress 60) participate in this ceremony, however, first travelers are not allowed to take part.

The donated money will be transferred to our main office at Tehran.

20 percent of this money belongs to or central office and the rest belongs to that very branch which will be allocated to buying lands or building for them. In fact, each branch has some savings at central office which will be used for them when required.

As I mentioned before, each NGO requires the triangle of financial capital, knowledge and experts in order to succeed.

Although many NGOs may claim having the proper knowledge, I must respond that if you possessed the true knowledge you may have been able to transfer copper into gold, Ruins into heavens and deserts into jungles!

What they are calling knowledge is in fact a hallucination of knowledge! An NGO with knowledge will be able to train proper experts and to raise a huge financial capital.

This is true for NGOs, firms, companies and countries. Our biggest problem is lack of true knowledge or ignorance.

Dear Bill,

In south of Iran lies a huge island (double size of Singapore) named Qeshm.

Qeshm is considered as free zone which means no Visa is required to enter.  

A private university is located within this island and I am in negotiation with owners to let us have it.

If you can recall this is my last task in this period of earthly living.

Hopefully, this university will be able to function internationally and to receive students from all over the globe. You will play a key role in the process.

Dear friend, this communication is getting long enough so we will continue our discussion in the next ones.

 

Be immortal and young as the green of the valleys.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 


 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .