English Version
English

مهندس دژاکام: D.SAP تفاوت کلی با هر نوع سرکه‌ای دارد و یک ماده غذایی جدیدی می‌باشد

مهندس دژاکام:  D.SAP تفاوت کلی با هر نوع سرکه‌ای دارد و یک ماده غذایی جدیدی می‌باشد

99/5/13

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم. از اینکه شما و خانم ریتا سلامت هستید و پروتکل‌های درمانی را کاملاً مراعات می‌کنید، بسیار خوشحال هستم و از اینکه پاسخ سؤالم را در مورد سرکه سیب دارید بسیار متشکرم و خوشحال هستم از اینکه در آمریکا سرکه سیب موجود است.

در هفته قبل در مزرعه بودم و برای کارهای آبیاری قطره‌ای به تکنسین مربوطه که او هم از اعضای کنگره 60 بود، تماس گرفتم تا به مزرعه بیاید، در پاسخ گفت همسرم گرفتار بیماری کرونا است و من خودم هم مشکوک به این بیماری هستم، بنابراین برای سلامتی شما نمی‌توانم بیایم.! من از او خواهش کردم بیاید و نگران من نباشد، به‌هرحال آمد و گفت خانم من و مادرش در قرنطینه کامل هستند و ما می‌رویم و غذا را به آن‌ها می‌دهم. البته در یک آپارتمان من از او خواستم مرا به پیش خانمش در قرنطینه ببرد و او امتناع کرد، گفتم نگران نباش، مقداری D.sap در یک بطری برداشتم و به خانه آن‌ها رفتیم، و من بدون ماسک، دستکش و به‌صورت معمولی وارد قرنطینه شدم و در وحله اول مقداری D.SAP به‌اندازه یک قاشق غذاخوری به آنها دادم و گفتم، در دهان نگهدارند و آنرا در دهان بچرخانند و سپس ذره، ذره قورت بدهند تا هر چه ویروس کرونا در گلوی آن‌ها است، توسط اسید اسیتیک که یک انتی ویروس است و در سرکه سیب موجود است نابود گردد، و سپس بخور دادن با D.SAP و اگر نبود با سرکه سیب، و مقدارهای آن را مشخص کردم تا اسید اسیتیک تمامی ویروس‌های داخل بینی و سینوس‌های آن را مشخص کردم تا اسید استیک تمامی ویروس‌های داخل بینی و سینوس‌ها در ریه آن‌ها را نابود کنم.

آن روز من خداحافظی کردم و رفتم تا اینکه هفته گذاشته به مزرعه رفتم دوباره همسر تکنسین آبیاری را دیدم و احوال او را جویا شدم گفت: ما جمعاً سیزده نفر بودیم که گرفتار کرونا شدیم که شامل سه خواهرم و اعضای خانواده آن‌ها و همین‌طور مادرم که بعضی از ما در شرایط بسیار وخیمی بودیم که همگی ما با دادن بخور اسید اسیتیک سرکه خوب شدیم.

بیل عزیز، از این قبیل ماجرا در کنگره پر است، و تماماً قصه‌های شنیدنی، به‌هرحال من راه درمان کوئید 19 را به‌راحتی و سهولت یافته‌ام می‌خواهد حرفم را باور کنند و می‌خواهند باور نکنند، ولی نکته مهم آن این است که من به‌عنوان ناخدای کشتی کنگره 60 توانسته‌ام، کشتی را از میان موج‌های وحشت‌آفرین کوئید 19 عبور دهم.

نیک میدانم اگر روش درمان کوئید 19 را ندانیم، این بیماری بسیار خطرناک و وحشت آفرین می باشد، بنابراین هم اکنون در سراسر گیتی که به درمان آن نرسیده‌اند، باید شدیداً مسائل پیشگیری و فاصله‌گذاری را رعایت کنند وگرنه به‌سرعت گسترش خواهد یافت.

تعطیلات کنگره 60 از آخر همین هفته آغاز می‌گردد و من با کل خانواده به مزرعه می‌روم. و اما خبر دیگر، دختر بزرگم آنی با یکی از اعضای کنگره 60 ازدواج کرد که همسر او کارشناس ارشد روانشناسی است و این خود یک نشانه است که افراد کنگره 60 به درمان قطعی برسند و من آن‌قدر به آن‌ها اعتماد داشته‌ام و دارم که توانستم دختر خود را به یک مصرف‌کننده سابق بدهم. و امسال همسر آنی برای تعطیلات به مزرعه با ما خواهد آمد، متأسفانه به علت بیماری کوئید 19 نتوانستیم جشن باشکوهی را برگزار کنیم و این جشن را فقط به اعضای خانواده و در خانه خودمان انجام دادیم، البته اگر شرایط خوب شود قول داده‌ایم یک مهمانی بر پا کنیم.

در این روزها درمان و ریکاوری در کنگره به سهولت انجام می‌پذیرد و در هر شهر و شعبه مسئولین آن شعبه یا آن شهر، یعنی مرزبانان و ایجنت و اسیستانت و دیدبان رابط آن شعبه، طی یک جلسه برای ادامه کار و روش کار و دیده بان رابط آن شعبه، طی یک جلسه برای ادامه کار و روش کار آن شعبه تصمیم‌گیری می‌کنند. در ضمن لازم است بگویم از تعداد رهایی ما چیز چندانی کاهش پیدا نکرده است.

مطالب دیگر مقاله D.SAP به یک کنفراس بین المللی مواد غذایی که در شهریورماه در ایران برگزار می‌شود داده و مقاله پس از داوری پذیرفته شد که بایستی برای سخنرانی آن بروم. البته لازم است بگویم D.SAP دارای ترکیباتی است که بسیار غنی است و این ترکیبات نه در سرکه طبیعی موجود است و نه در سرکه بالزامیک، به سخن دیگر D.SAP تفاوت کلی با هر نوع سرکه‌ای دارد و یک ماده غذایی جدیدی می‌باشد، و به همین خاطر این مقاله در کنفراس پذیرفته شد و البته ناگفته نماند که فرآیند تولید آن‌هم متفاوت می‌باشد.

هم‌اکنون جشن گل‌ریزان ما در پیش است و حدود سه ماه دیگر میرسیم و از اکنون در حال برنامه‌ریزی هستم و جالب است که بدانید بعضی از اعضای کنگره زمین‌هایی را به کنگره هدیه کرده‌اند تا در زمین‌های شعبه کنگره 60 ایجاد گردد و ما همچنان در حال ساختن ساختمان‌های مختلفی در سطح کشور هستیم تا مقری باشد برای درمان و ریکاوری اعتیاد برای نسل‌های آینده.

به سبزی دشت، جوان و جاوید باشید.

 

Aug 4,2020

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well. I am delighted that you and Mrs. Rita are well and are sticking to the safety protocols. Thank you for answering my question about apple vinegar.

I believe the most important acids to fight against this virus are Acetic acid and Lactic acid.

Two weeks ago when I was at farm I had to ask the technician who engineered the drip irrigation of my farm to come over. When I called him he rushed that my wife is infected with Covid-19 so for your safety I can’t come.

He is a member of Congress 60 so I told him not to worry about that. So when he came over and told me about the condition in his house, I asked him to take me to his wife and he disagreed. But again I assured him that I know what I am doing.

So I entered their quarantine with a bottle of D. Sap and no gloves or mask. At first I asked his wife to swallow a few ccs of D. Sap in order to destroy the virus which is nested in throat.

Then I asked them to start smoke inhalation of D. Sap. After that I left their apartment.

Last week when I was at farm the technician came.

13 individuals in my family were infected with Covid-19, he said.

Some of them were in dangerous condition however using D.Sap cured them all and they are all feeling well.

Dear Bill, too many stories like what I just said are happening within Congress 60. I have found the cure to Corona virus whether they believe me or not! I have been able to steer Congress 60’s ship out of Covid-19 hurricane thoroughly.

I am aware since others are not familiar with this cure they are terrified. Therefore, the social distancing must go on otherwise this virus will spread quickly.

Congress 60’s holidays will start this week and I will go to farm by my family.

Another news is that my elder daughter, Ani is now married to a member of Congress 60 who holds masters in psychology.

This is a sign showing how much I believe in certainty of DST method that I let my daughter marry an ex-addict.

Ani’s husband will be with us in farm. We weren’t able to hold a marriage celebration due to Covid-19.

The statistics of our weekly addiction redemption has not escalated.

I have submitted my article about D. Sap in an international provisions conference. They have accepted this article and I must give a speech in next month.

D. Sap is a new substance and differs from normal apple vinegar and balsamic vinegar.

The production process of it also differs.

The “Golrizan” celebration will be upon us in three weeks. New pieces of lands has been donated by members in order to establish new branches for next generations.

Be immortal as green of valleys.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

  مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .