English Version
English

سایت یکی از میوه های درخت پربار کنگره 60 است

سایت یکی از میوه های درخت پربار کنگره 60 است

پانزدهمین جلسه از دور هفتاد و پنجم کارگاه‌های آموزشی کنگره 60؛ شعبه آکادمی با استادی مسافر جواد، نگهبانی مسافر حمیدرضا و دبیری مسافر مسعود، با دستور جلسه «از سایت کنگره شصت چگونه استفاده می‌کنیم، مقاله‌نویسی» چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر. از خداوند سپاسگزارم و خوشحال هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز استفاده از سایت کنگره شصت و مقاله‌نویسی است. در مورد سایت باید اول برگردیم و نگاه کنیم که سایت کنگره شصت از چه زمانی و با چه دیدگاهی تأسیس شد و در ادامه مسافران چه بهره‌برداری‌ای از آن داشتند. با دیدگاهی که آقای مهندس در این زمینه داشتند، از سال 82 در کنار کنگره 60 که مکانش اینجا و در همین ساختمان قرار داشت، کنگره دیگری، یعنی سایت کنگره 60 تشکیل شد که برای همگان قابل‌استفاده و جهانی باشد. از سال 82 که بسیاری از سایت‌های معروف ایرانی هنوز ساخته نشده بودند و هنوز بالا نیامده بودند، این سایت شروع به فعالیت کرد. این سایت اولین سایتی است که درزمینهٔ مواد مخدر فعالیت می‌کند و اگر دوستان سرچ کنند مشاهده می‌کنند که در این زمینه به عنوان اولین نتیجه جستجو بالا می‌آید. می‌دانیم که مطالب وقتی آپدیت بشود و به‌روز شوند و تعداد بازدیدش زیاد باشد سایت رتبه و جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

 

بحث دیگری که وجود دارد این است که من چگونه از سایت کنگره 60 استفاده می‌کنم. سایت مخصوصاً به سفر اولی‌ها و کسانی که هنوز وارد کنگره نشده‌اند اطلاعات زیادی می‌دهد. خود من از طریق سایت با کنگره آشنا نشده‌ام ولی دوستان دیگری دارم که به‌وسیله سایت با کنگره آشنایی پیدا کردند. انسان وقتی مستأصل می‌شود اولین چیزی که به فکرش می‌آید و جست‌وجو می‌کند همین مسئله است که چگونه درمان شوند و راه درمان چیست. خوشبختانه کنگره 60 به‌گونه‌ای است که ازنظر درمان جوابگوی تمامی انواع مواد مخدر است و توضیحات کاملی دارد.

 

در سایت اولین بحثی که مورداستفاده من قرار می‌گیرد اخبار کنگره است که آیا مثلاً پارک برقرار است یا خیر و یا رویدادهای پیشِ روی کنگره چیست. قوانینی در کنگره و در این زمینه وجود دارد را می‌توانم در سایت پیدا کنم. بخش دیگری که من به آن توجه می‌کنم دل نوشته‌ها است که دوستان می‌نویسند و بخش مهمی از آن برای همسفران است که آنچه بر آن‌ها گذشته است را تعریف می‌کنند و چراغ راهی می‌شود برای کسانی که در سفر اول هستند و به مشکلات برخورده‌اند. این برایشان خیلی امید‌بخش است که این عزیزان روزی وارد شده‌اند و این مسیر را رفته‌اند و به رهایی رسیده‌اند و این برای کسانی که می‌خواهند این راه را طی کنند و یا در گره افتاده‌اند، در مسیر خودشان چراغ راهی می‌شود.

 

در ادامه، انتخابات نگهبانی دوره هفتاد و ششم برگزار شد. کاندیداهای این دوره آقایان مسافر محسن و مسافر علی بودند و درنهایت مسافر علی با 37 رأی خدمت نگهبانی این دوره را به دست آورد. در ادامه تصاویر مربوط به این انتخابات را مشاهده می‌فرمایید.

 
 
 
 
 
 

عکس : مسافر مجتبی لژیون 16

ضبط، پیاده سازی و تهیه و تنظیم: مسافر علیرضا لژیون 16

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .