English Version
English

سایت پیام کنگره را به آن‌طرف مرزها انتقال می‌دهد

سایت پیام کنگره را به آن‌طرف مرزها انتقال می‌دهد
 پنجمین جلسه از دور هفتاد و پنجم کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه آقایان مسافر در شعبه آکادمی با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر کامران و دبیری مسافر رضا، با دستور جلسه «سایت کنگره 60 و مقاله نویسی» دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
 
 
 

سخنان استاد:

 در سال 1383 با دستور بنیان‌گذار کنگره جناب آقای مهندس، سایت راه‌اندازی می‌شود. خود ایشان همیشه ناظر سایت هستند و بیشتر روزها بعد از انجام کارهای اولیه، وارد سایت می‌شوند و مطالب را چک می‌کنند. به نظر من سایت یکی از جایگاه‌های مهم کنگره به نام راهنمای تازه واردین جلوتر است و در ادامه بحث به این اهمیت اشاره خواهم کرد. یکی از کارهایی که سایت می‌کند این است که پیام کنگره را در سراسرکشور یا حتی به آن‌طرف مرزها انتقال می‌دهد، زیرا به دو زبان فارسی و انگلیسی است. مطالبی که به زبان فارسی ارائه می‌شود برای آن‌هایی که روزی کنگره بوده‌اند و درمان شده‌اند اما امروز خارج از ایران هستند بسیار مفید است. آن‌ها اطلاعات و چیزهایی که نیاز دارند یا اصطلاحاً خوراک خودشان را از سایت دریافت می‌کنند و مهم‌تر از آن‌ها به نظر من سایت، افرادی را که در داخل ایران در مناطق دوردست در روستاها زندگی می‌کنند، از کنگره 60 خیلی دور و خواستار درمان هستند را درمان می‌کند. من خودم چند نفر را می‌شناسم که اصلاً شدنی نیست به کنگره بیایند چون حداقل باید 12 یا 13 ساعت در راه باشند. این‌ها جزو استثناها هستند. این افراد از طریق سایت به شعبه‌هایی که نزدیک خودشان است مراجعه، مراحل اولیه را طی و راهنما انتخاب می‌کنند. نامه‌های خود را می‌گیرند و ماهی یک‌بار به کنگره سر می‌زنند و کارها و درمان خود و آن چیزی که نیاز است را دورادور از طریق سایت انجام می‌دهند.

 

حتی کسانی که دو یا سه ماه به کنگره می‌آیند، خیلی زود پی می‌برند در درمان اعتیاد، برای رسیدن به تعادل جسم و روان و جهان‌بینی به آموزش نیاز است. بچه‌های کنگره برای دریافت این آموزش‌ها خیلی زود به این نتیجه می‌رسند. مبنای این آموزش‌ها بر اساس دانش و معلومات کنگره است. کتاب 60 درجه، کتاب وادی‌ها یا عشق، کتاب 14 مقاله، جهان‌بینی 1 و 2 و خیلی از نوشتارهای دیگر که برای جمع‌آوری آن‌ها سال‌ها زحمت کشیده شده است. تمام این مطالب می‌تواند به دو بخش تقسیم بشود که یک بخش مربوط به شناخت مواد، تخریب مواد، اوتی و اصطلاحاً عملیات تیپرینگ است که کمک راهنما در اختیار ما می‌گذارد و خیلی مهم است و یک بخش دیگر که اصطلاحاً معنویات است یعنی آن چیزی که ما می‌خوانیم و اجرا می‌کنیم و انجام می‌دهیم تا باعث تغییر ما بشود همه این کتاب‌ها و همه این علوم را در روزهای چهارشنبه جناب آقای مهندس به بهترین شکل ممکن و به‌صورت دل‌نشین باز می‌کند. همه این‌ها در سایت منعکس می‌شود. این مطالب را گفتم تا اهمیت سایت معلوم شود. در سایت مقالاتی وجود دارد که توسط دید‌ه‌بان‌ها و افراد قدیمی کنگره نوشته می‌شود که بسیار مهم هستند. آخرین مقاله‌ای که من خواندم درباره سیستم ایکس بود که بسیار جالب و زیبا بود و همچنین قسمتی وجود دارد به نام دل نوشته که من توصیه می‌کنم حتماً مراجعه کنید زیرا بسیار می‌تواند به افرادی که در سفر اول و دوم هستند کمک کند. سفر اولی‌ها می‌توانند از تجربیات استفاده کنند و سفر دومی‌ها برای استفاده از تجربیات افرادی که درمان شده‌اند و این آموزش‌ها را در زندگی خود به کار بسته‌اند.

 
 

من حدود 21 یا 22 ماه در قسمت راهنمای تازه واردین خدمت کردم. بسیاری از افرادی که مراجعه می‌کردند یک همراه داشتند یا همسر یا برادر و یا پدر فرد. این افراد وقتی سؤال می‌کردند سؤالاتشان بسیار کنگره‌ای بود و بسیاری از مطالب را می‌دانستند. من از آن‌ها می‌پرسیدم شما قبلاً سفر کرده‌اید؟ آن‌ها می‌گفتند نه ما مطالب سایت را بسیار مطالعه کرده‌ایم؛ یا افرادی بودند که می‌گفتند ما فکر می‌کردیم در کنگره هم بگیر ببند و تخت و این مسائل وجود دارد ولی وقتی به سایت مراجعه می‌کردیم تمام مسائل را متوجه می‌شدیم. در آخر یک مطلب از آقای مهندس بگویم؛ ایشان می‌فرمودند حتماً روزی چند دقیقه به سایت مراجعه شود تا هم مطالب جدید را ببینید و هم یک خدا قوت به افرادی که در سایت زحمت می‌کشند بگویید و هم اینکه آمار بازدید را بالا ببرید. البته من این نکته را بگویم که به خاطر صحبت‌های من شیطان و یا القائات منفی بر افراد حاکم نشود و نگویند که حالا که این‌طور است ما درمان را از طریق سایت دنبال کنیم. من مسئله‌ای که گفتم برای افرادی بود که با خواسته‌های قوی اما فاصله زیادی با شعب دارند و جزو استثنائات هستند. من هدفم ذکر اهمیت سایت بود. در آخر از همه خدمتگزاران سایت تشکر می‌کنم. به قول آقای مهندس جایگاه‌ها همه مثل تکه‌های پازل است و یکی از تکه‌های بسیار مهم سایت است که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند این سیستم زیبا را به وجود می‌آورند.

 
 
 
عکس، ضبط پیاده سازی و انتشار: مسافر محمد لژیون 19

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .