English Version
English

علم کنگره ثابت شده است!

علم کنگره ثابت شده است!

لوئی پاستور از طریق علم ثابت کرد که آن چیزی که باعث انتقال بیماری می‌شود میکروب است که سال‌ها بعد، علم پیشرفت کرد و میکروسکوپ‌های پیشرفته اختراع شدند و گفته‌های لوئی پاستور ثابت شد.

کنگره به علمی تکیه می‌کند و از علمی پیروی می‌کند که تجربه‌شده باشد نه اینکه علمی باشد که فقط به‌صورت تئوری باشد و یا روی کاغذ آورده شده باشد. مثلاً علم امروزه ثابت کرده که کهکشان‌های دیگری وجود دارد و در جهان ما ستارگان بی‌شماری هستند، این موضوع را علم ثابت کرده ولی آیا تاکنون کسی به آنجا رفته تا این علم نظری را ثابت کند؟ نه تاکنون هیچ‌کس این موضوع را ندیده از نزدیک که این علم تئوری ثابت شود. زمانی بود که می‌گفتند زمین تخت است و گروهی بر این موضوع تکیه کرده بودند که به این گروه زمین تخت گرایان می‌گفتند و بر این باور بودند که زمین تخت است و دلیل این موضوع این بود که شما اگر در هرکجای زمین قرار داشته باشید همه‌چیز را به‌صورت مسطح مشاهده می‌کند و دلیل این امر هم گستردگی و بزرگی زمین می‌باشد و زمانی که توانستند به‌وسیله پرواز از زمین فاصله بگیرند و زمین را از بالا نگاه کنند بر همین اساس متوجه شدند که زمین صاف نیست بلکه کروی شکل است. بر همین اساس نظریه زمین تخت مردود شد و دلیلش هم این بود که علم توانست با دیدن، این موضوع را ثابت کند که زمین کروی می‌باشد نه تخت و یا لوئی پاستور زمانی که میکروب را کشف کرد به مردم گفت دلیل اینکه شما به بیماری‌های مختلف و کشنده مثل، وبا، حصبه، طاعون و ... گرفتار می‌شوید این است که نظافت را رعایت نمی‌کنند و آلودگی را به دیگران نیز منتقل می‌کنید البته در آن زمان وسایل شوینده مثل الآن نبود؛ ولی در آن موقع شاید سیستم ایمنی بدن انسان‌ها از الآن قوی‌تر بوده و با میکروب و راه‌های مقابله با آن بیشتر آشنا بوده ولی در همان زمان هم رعایت نکردن نکات بهداشتی باعث شده بود که بیماری‌های کشنده جان بسیاری از انسان‌ها را بگیرد.

این‌ها را گفتیم تا به اینجا برسیم که جناب مهندس برای پایه‌ریزی کنگره در ابتدا، روش dst را ابداع کردند و این روش را روی خودشان امتحان کردند و آخرین قطعه از تریاکشان را خوردند و به نتیجه رسیدند وقتی این روش برای خود ایشان ثابت شد، شروع کردند مشاهدات خود و تجربه منطبق با علم ثابت‌شده را به‌صورت مکتوب درآوردند و این راه را به رشته تحریر درآوردند؛ و البته این موضوع در ابتدا برای خود جناب مهندس هم باورپذیر نبود همان‌طور که ایشان در کتاب هم اشاره می‌فرمایند که این کاری که من انجام دادم، باوری بود در ناباوری ولی همین ناباوری باعث شد که اتفاقی صورت بگیرد که اعتیاد به درمان برسد.

ما میدانیم که مقوله اعتیاد موضوعی است که تمامی دانشمندان و دکتران و روانشناسان و روان‌پزشکان و تمامی کسانی که در تمام دنیا بر روی مقوله اعتیاد کار می‌کنند در درمان اعتیاد ناکام بودند و هیچ راهی برای آن نداشتند. شما برای درمان اعتیاد به کلینیک‌های ترک اعتیاد بروید و از دکترهایی که در آنجا هستند بخواهید که اعتیاد را برای شما تعریف کنند، مشاهده می‌کنید که آن‌ها اصلاً تعریف صحیح اعتیاد را نمی‌دانند.

در معتادان بینام میگویند که شما باید بر روی روشن‌بینی و بینش خود کار کنید و یک سری کارها را انجام دهید که برگشت به مواد نداشته باشید ولی در کنگره گفته می‌شود که اگر شما بدنتان به مواد احتیاج داشت مواد را مصرف کنید و یا اگر بدنتان به سیگار احتیاج داشت مصرف کنید، چون کنگره می‌گوید که اگر شما بدنتان به این مواد نیاز داشت شما باید در ابتدا نیاز بدنتان را برطرف کنید. حالا کسی که در کنگره سیگار و موادش درمان شده ولی بعد از مدتی بدنش به سیگار و مواد نیاز دارد به این معنی می‌باشد که این فرد برایش مشکلی به وجود آمده است که بدنش به این مواد نیاز دارد چون اگر شما به‌طور کامل درمان شده باشید به این معنی است که بدن شما دیگر به این مواد نیاز ندارد؛ یعنی شما وقتی‌که سفر مواد انجام می‌دهید در این سفر شما گردونه اعتیاد را برعکس کردید یعنی اینکه، شما در زمان مصرف مواد با وارد کردن مواد مخدر بیرونی به بدنتان باعث شده بودید که زمانی که مواد مصرف نمی‌کنید خماری را تجربه کنید، ولی در کنگره ما آمدیم گردونه را برعکس کردیم، کنگره طبق برنامه خودش آمد مواد مخدر را از شما گرفت و دارویی را به شما داد که طبق یک برنامه مشخص و طبق یک زمان‌بندی مشخص این دارو را جایگزین مواد مخدر بیرونی کرد که شما قبلاً استفاده می‌کردید؛ و طبق یک روش خاصی مواد بیرونی را از شما گرفت و مواد داخلی بدن را سر جایش گذاشت.  

این اتفاق برای همه شما افتاده است، حالا شما شاید آن را ندیده باشید ولی آن را حس کرده‌اید.

برای روشن شدن این موضوع مثالی می‌زنیم: کسی که به‌وسیله سقوط آزاد مواد را گذاشته کنار و هنوز خواب مواد می‌بیند به این معنی است که درمان نشده است، من خودم درگذشته دو سال سقوط آزاد داشتم  و وارد کنگره شدم و تا قبل آن زیاد خواب مواد می‌دیدم ولی زمانی که وارد کنگره شدم و سفرم تمام شد، یادم نمی‌آید که در این ۹ سال بیشتر از یک‌بار خواب مصرف مواد را دیده باشم البته آن‌هم مربوط به یکی دو ماه اول شروع سفر دوم بود.

این موضوع را عنوان کردم که بگویم این‌قدر این روش درمان کامل می‌باشد که وقتی به‌طور کامل به درمان می‌رسیم دیگر حتی در خواب هم ما خواب مواد و موادفروش و مصرف مواد را نمی‌بینم. حالا چرا این اتفاق می افتد، چون‌که شما سیستم بدنتان و نیازتان به‌طور کل برطرف می‌شود.

 

نویسنده: کمک‌راهنما مسافر محمد

تنظیم: مسافر محمد

نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .