English Version
English

برای شو شود راهی جز فرمانبرداری نیست

برای شو شود راهی جز فرمانبرداری نیست

مشارکت مکتوب  لژیون هفتم نمایندگی  امین گلی گروه  همسفران:  

 

سلام دوستان اکرم هستم یک همسفر:
مسافر من اگر در بدو ورود به کنگره تمام منیت های خود را کنار گذاشته بود و نمی‌گفت: من که آن‌قدر اعتیادم بالا نیست، من که کارتن‌خواب نیستم، من که مثل این‌ها نیستم و جلوی منیت های خود ایستاده بود؛ بااینکه می‌دیدم همیشه تلاش زیادی هم می‌کرد برای اینکه منظم باشد، افراد کنگره را هم دوست داشت و درراه اهداف کنگره هم‌قدم برمی‌داشت  تااندازه‌ای فرمان‌بردار خوبی بود. ولی باز بعضی‌اوقات همین منیت ها جلوی فرمان‌برداری او را مانند سدی می‌گرفت و نگذاشت که او راهش را به پایان برساند و فرماندهی نیروهای جسمش را به دست بگیرد و اکنون فرمانده خوبی برای جسمش برای خوابیدن و بیدار شدنش برای گذراندن اوقات فراغتش و خلاصه برای زندگی‌اش باشد. درصورتی‌که حالا خواسته‌های نفس این فرماندهی را از او گرفته است و به هر طرف او را می‌کشاند.

 

سلام دوستان فرشته هستم یک همسفر:
فرماندهی هم می‌تواند در صور آشکار باشد، هم در صور پنهان که همان فرمان دادن به قسمت درون است. مثل من امروز باید حتماً به کنگره بروم یا من باید امروز سی دی که راهنمایم اعلام کرده را بنویسیمفرماندهی در این معنا است که یک انسان به یک سری از نیروهای درونی و بیرونی احاطه داشته باشد و قادر باشد کاری که دیگران می‌خواهند انجام بدهند و کاری را که خودش می‌خواهد را به انجام برساند. فرماندهی عین جایگاهی است که انسان در آن قرارگرفته. حالا انسان اگر بخواهد به نقطه‌ای طبیعی برسد باید کارهایی را انجام بدهد و این کارها کلیدی داردچنانچه فرد می‌خواهد نیروهایی را که از دامنه اختیار او خارج باشد، دوباره تحت فرمان بگیرد و به عبارتی شو، شود؛ محقق شود باید فرمان‌برداری کند و هیچ راهی جز این وجود ندارد. این وضعیت برای او لذت‌بخش خواهد بود و لذتی که ما در زندگی می‌بریم و روی این قانون حرکت می‌کنیم که در مسائل مختلف ما تکمیل‌تر می‌شود و شرایط لازم فرماندهی و فرمان‌برداری است؛ این است که فرد فرمان‌برداری کند و در مورد راهنما قضاوت نکند و در مورد نکاتی که او اعلام می‌کند نظریه ندهد و تمام مطالب راهنما باید برای من یک سند یا یک قاب طلایی باشد.

سلام دوستان خدیجه هستم یک همسفر:
در سی دی فرمان‌برداری جناب مهندس به نتیجه‌ی شکل‌گیری و تکمیل ساختار کنگره می‌پردازند. بیان این نکته که در ابتدای این کار موانعی خواسته یا ناخواسته بر سر راه ما قرار گرفت که این مشکلات را با اتحاد و همدلی و روشن‌فکری و ایجاد روحیه به گروه از سر راه برداشتیم. مهندس در ادامه می‌فرمایند: هر ساختاری با تفکر سالم همراه با علم روز توسط فرمانروایان عالمی که با درایت و صبر و توکل به خدا و امید به آینده صورت می‌گیرد. این‌که روحیه‌ی شاد را همراه با محیطی بانشاط برای خود و دیگران فراهم آوریم، باورهای ذهنی درست و صحیح را جایگزین باورهای منفی و بازدارنده کنیم تا با تلاش بیشتر و پیگیری مداوم به آنچه می‌خواهیم دست‌یابیم. دوری از عواملی مانند ناامیدی و یأس روحیه‌ی شاد و دل‌نشین را از ما می‌گیرد و آنگاه باروحیه‌ی دگرگون ما را به‌زانو درمی‌آورد. موفقیت در نزدیکی ماست باید آن را حس کرد تا طعم شیرین آن را بچشید.

 

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر:
فرماندهی یعنی انسان به یک سری نیروهایی، حالا چه نیروهای درون که می‌شود صور پنهان و چه نیروهای بیرون احاطه داشته باشد و آن کاری که از انسان بخواهند را انجام دهد یعنی در آن زمینه به فرماندهی رسیده است. پس اگر این معنی را بخواهیم به کار ببریم این است که کسی که می‌خواهد فرمان بدهد، کاری که از دیگران می‌خواهد انجام بدهند را خودش نیز قادر به انجام آن باشد. این شرط می‌شود طبق معنی فرماندهی. پس اگر بخواهد توانا به انجام کاری باشد یا اگر بخواهد این توانایی را فراهم کند ناچار باید به دانایی مؤثر برسد.

 

 

 
تنظیم و ارسال: وبلاگ همسفران امین گلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .