English Version
English

مهندس دژاکام: بازسازی ساختمان مربوط به خانم های مسافر تا چند ماه دیگر تمام میشود

مهندس دژاکام: بازسازی ساختمان مربوط به خانم های مسافر تا چند ماه دیگر تمام میشود

99/3/1

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم و همین‌طور اعضای خانواده و اعضای کنگره 60، در این روزهای بسیار سخت D.sap و یا سرکه سیب که حاوی اسید استیک می‌باشد، برای ما دقیق مثل آب‌وآتش بود، یعنی همانطوریکه آب آتش را خاموش می‌کند، سرکه سیب هم ویروس کرونا را خاموش و نابود می‌کند، به همین دلیل فضای کنگره 60 فضای عاری از هرگونه ترس و یا استرس بود و هست و افراد بسیار تا بسیار انگشت‌شماری گرفتار این ویروس شدند و این افراد افرادی بودند که به توسعه من گوش نکردند، ولی به‌سرعت با بخور دادن و خوردن D.sap از مرگ حتمی نجات یافتند و سلامتی را بازیافتند.

ما بازگشایی جلسات را شروع کردیم و البته جلسات ما کار خودشان را با پنجاه‌درصد ظرفیت شروع کردند، امیدوارم جشن‌هایی که برای ریکاوری وجود دارند، آن‌ها هم شروع بشوند، چون دلمان برای این قبیل جشن‌ها تنگ‌شده است. برای برنامه‌ریزی دانشگاه بین‌المللی امیدوارم احسان به کمک سایر افراد دو مقاله ارسالی شمارا برایم ترجمه کنند و از اینکه آن‌ها را برایم ارسال کردید سپاس گذار هستم. و اما امروزه تصمیماتی که توسط اطلاعات سلامت وهمینطور تصمیماتی که توسط سیاست گرفته می‌شود، متأسفانه هر دو سیستم تفاوت چندانی باهم ندارند، چون هر دو سیستم در اکثر اوقات فقط یک‌چیز را خیلی خوب در نظر می‌گیرند و آن هم پول است، پول، پول، پول، البته نمی‌گویند پول!! بلکه میگویند هر موضوع بایستی توجیه اقتصادی داشته باشد!!
البته خودتان بهتر از من میدانید که در آمریکا چندین کارخانه داروسازی را صدها میلیون و یا چندین میلیارد دلار در اثر تخلف و فروش داروهای نامناسب جریمه کردند.
و امروز هم مشاهده می‌کنیم، برای یک ویروس بسیار تا بسیار ساده که به سهولت و با وسایل و مواد بسیار ابتدائی این ویروس را نابود کرد، هیچ‌گونه راه‌حلی ندارند و همانطوریکه قرن‌ها برای درمان اعتیاد هیچ‌گونه راه‌حلی نداشتند و به معتادین میگویند، نباید پس از ترک به مواد مخدر و مصرف‌کنندگان نزدیک شوید، حتی اگر افراد مصرف‌کننده عضو خانواده شما باشند، امروز هم برای بیماری‌های کرونا همان برنامه را ارائه می‌دهند و برنامه قرنطینه هست، که البته چاره‌ای ندارند و اگر قرنطینه را هم بردارند ما با یک فاجعه بزرگ مواجه می‌گردیم. به‌هرحال منظور کلی من این است، جهان پزشکی امروزه آن‌گونه که ادعا می‌کند دارای علم و دانش نمی‌باشد و دانسته‌های آن‌ها در مورد بیماری کرونا و همین‌طور بیماری اعتیاد، خیلی کمتر از مردم کوچه و بازار می‌باشد.

هم‌اکنون ما در کنگره در حال برداشتن گام‌هایی هستیم که به شرایط قبل از کرونا برگردیم، و در جمعه پیشین پارک ورزشی ما که مربوط به ریکاوری می‌باشد با 20 درصد ظرفیت کار خودش را شروع کرد.

بیل عزیز، همان‌طور که قبلاً گفته بودم ما ساختمانی را خریداری کردیم که زمین آن بیش از 600 مترمربع بود و با طبقات و ساختمان‌هایی که جمع آن نزدیک به 2000 دو هزار متر حدوداً می‌شود خریداری کردیم که کلیه آمور اداری کنگره 60 در این ساختمان که در نقطه بسیار مناسب از شهر تهران می‌باشد قرارگرفته است که فاصله آن با سفارت سابق آمریکا در تهران حدود یکصدمتر بیش نمی‌باشد.

و در سال گذشته نیز ساختمانی را در بهترین نقطه شهر تهران خریداری کردیم که زمین آن حدود 380 مترمربع و جمع ساختمان‌های آن به بیش از 1200 متر می‌باشد، که مخصوص خانم‌های مسافر می‌باشد. که عکس‌های آن را برایتان ارسال می‌کنم، چون برنامه‌ریزی من تاکنون به صورتی بوده است که خانم‌های مسافر کلیه کارهای خودشان را خودشان به انجام برسانند تا بتوانند در محیط آرام و آسوده و بدون آنکه هویت آن‌ها مشخص گردد به درمان خودشان ادامه بدهند.
و اکنون مشغول بازسازی این ساختمان هستیم. امیدوارم تا چندین ماه دیگر این ساختمان آماده کار گردد، البته هم‌اکنون در فکر این هستم تا بتوانیم یک ساختمان هم در همین حدود برای گروه خانواده خریداری کنیم تا آن‌ها هم بتوانند به‌صورت مستقل عمل کنند، چون منظور من این است که هرکدام از این گروه‌ها دارای ساختمان‌هایی از خودشان باشند تا بتوانیم برای کلیه کارهای کنگره در طولانی‌مدت برنامه‌ریزی نماییم، البته وجود این ساختمان‌ها هم یک سرمایه‌گذاری مناسب برای کنگره هستند که می‌توان گفت پشتوانه مالی کنگره 60 می‌باشند، چون من اعتقاددارم که همیشه یک NGO بایستی همیشه ازنظر مالی ذخیره داشته باشد، تا بتوانند در شرایط بحرانی از طوفان‌های مختلف و سهمگین عبور نماید.

البته خریداری این ساختمان هم، فقط به‌منظور دفتر مرکزی برای این گروه در نظر گرفته‌شده است تا بتوانند از این مراکز بر کلیه شعبه‌های سراسر کشور نظارت کامل داشته باشند.

دوست عزیز منظور من از توضیح مطالبی که مربوط به توسعه کنگره 60 می‌باشد، این است، که اگر در سراسر جهان گروه‌های ریکاوری و با NGO های مربوط به درمان و ریکاوری اعتیاد هستند، چنانچه بتوانند به درمان و ریکاوری درازمدت و صحیح و درست دست یابند و واقعاً معتادان را به درمان واقعی و قطعی برسانند، خود افراد درمان شده، قادر هستند، آن‌چنان کمک هائی را به گروه و سیستم‌های خود بنمایند که هیچ سازمان دولتی و یا غیردولتی قادر به ارائه این کمک‌ها نخواهد بود.

امیدوارم به‌زودی مقاله دخترم آنی را که مربوط به تغییر بیان ژن‌ها در درمان DST است را برایتان ارسال می‌کنم.

 

Jun 9,2019

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

As water puts fire out; D. sap worked against corona virus. That’s why the environment of Congress 60 is without stress and fear these days. Those who got infected for not using D. Sap were saved with D. sap inhalation in next stages.

We have started going back to normal slowly. Our public sessions restarted with 50 percent of capacity. We dearly miss our recovery celebration, hopefully they will be restarted soon enough.

Last Friday our exercise location (Taleghani park) restarted with 20 percent of capacity.

Ehsan will translate your papers with help of others and thank you for your support regarding the international university.

Sadly, the decision making of health systems and politicians are close these days! These two systems resemble closely since they both hold the same thing dear which is money, money and money! clearly, ‘money’ is not the term that they would like to use instead “economic justification” prevails.

You know better than me, several pharmaceutical companies in the U.S.  were fined millions of Dollars for producing inappropriate medicine.

Today we are witnesses to their incapability of fighting against a simple virus.

They were clueless against addiction for centuries and their best speech for people in recovery is to isolate yourself from drug abusers even if they are family members!

Today the same protocol is being used for corona virus! Isolate yourself!

They have no other choice, if the quarantine is lifted a great disaster will happen. All I am trying to say is that the medical society has not live up to their promises.

Dear Bill,

As I mentioned before we bought a building 2 year ago. This building is about 2000 meters. All the administrative activities are located in this new building. This building is located one hundred meters away from former American embassy.

Last year we bought another building (1200 meters) in an appropriate location in order to be used by women travelers.

I am sending some photos of this building.

I am planning in a way to make female travelers independent.

We are rebuilding this new place for now. We are thinking about another building for companions of travelers.

I believe buying these buildings have several benefits. First is that each section becomes independent and then we can plan for long periods. Another benefit is that these buildings will be like a financial capital for Congress 60.

I believe that an NGO must have financial capital to be able to pass horrible storms in critical situations.

Of course these buildings will serve as central office to supervise all the branches across country.

Dear friend, if I am explaining and talking about Congress 60’s expansion I only mean to convey one thing.

If addiction treatment advocates around the world could achieve or come up with a true treatment method capable of curing addicts, then these truly treated and recovered people will return the favor in a way that no other governmental or non-governmental parties would or can!

Hopefully, I will send Ani’s scientific paper which is about gene expression alteration in DST treatment soon.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .