English Version
English

در کنگره 60 شیشه هم درمان دارد

در کنگره 60 شیشه هم درمان دارد
جلسه دهم از دوره بیست وچهارم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ60 نمایندگی فردوسی مشهدبا استادی مرزبان مسافرمحمد،نگهبانی مسافر ابراهیم  و دبیری مسافراحسان یک‌شنبه بیست ودوم تیرماه 1399  ساعت 17:00با دستور جلسه «تخریب های شیشه ودرمان آن به متد DST» آغاز به کار نمود.
 

سخنان استاد:

خدا را شاکرم که فرصت خدمت کردن در این جایگاه را پیدا کردم. اطراف من افراد شیشه‌ای بسیار است و من مدام شاهد حالات و رفتارهای آن‌ها هستم. موقعی که شیشه استفاده می‌شود دوپامین بدن فعال می‌شود یعنی انسان فکر می‌کند که بیشتر انرژی دارد و حرکاتی از او سر میزند که فکر می‌کند درست است. مثلاً مدام با فرش سروکله میزند به دنبال آشغال جمع‌کردن درصورتی‌که آشغالی وجود ندارد ولی او می‌بیند، خواب ندارد، توهمات دارد یعنی احساس می‌کند که مثلاً کسی دنبال اوست، این‌ها را کسی در کنار اوست احساس نمی‌کند ولی ازنظر او کاملاً واقعی است. به‌طور مثال تقریباً پنج ساعت در حال مصرف کردن است که مدام در حال جنب‌وجوش است. فکر می‌کند می‌تواند کار کند ولی تا حرکتی می‌کند و آب یا غذا می‌خورد باز احساس خماری می‌کند. حرکت را از انسان می‌گیرد.

در کنگره 60 امیدی برای این انسان‌هاست که شیشه هم درمان دارد. نمونه بارز این امر بچه‌های راگبی که اکثراً آمفتامین یا همان شیشه استفاده می‌کردند. شاید برخی تصور کنند این متد فقط برای بعضی مواد مانند تریاک یا شیره جواب می‌دهد، اما این متد برای تمام مواد مخدری که هست از قبیل شیشه، کراک، هرویین، قرص، مشروبات الکلی، حشیش و تمامی مواد مخدر درمان دارد. نمونه بارز این امر و سند بدون نقص آن، بچه‌هایی هستند که اینجا به درمان رسیده‌اند. این امید وجود دارد درصورتی‌که فرد خودش خواسته باشد. اگر فرد خودش بخواهد می‌تواند کوه را جابجا کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نگارش: مسافرجواد لژیون5
تصویربردارو تنظیم برای وبلاگ: مسافرجواد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .