English Version
English

چگونه با D. SAP از بیماری کرونا نجات پیدا کردم

چگونه با D. SAP از بیماری کرونا نجات پیدا کردم
محمدباقر یکی از اعضای سفر دومی کنگره 60 و مرزبان نمایندگی رباط کریم است که به بیماری covid19 دچار شد. وی خودش کارمند بیمارستان است و هنگامی که متوجه وضعیت بیماری خود می شود بلافاصله درمان دارویی خود را زیر نظر پزشک آغاز می کند، اما حال وی پس از چند روز وخیم تر می شود. در این شرایط بود که او استفاده از D.sap و بخور آن را را شروع کرد و پس از مدت کوتاهی حال وی کاملا بهبود پیدا کرد.
 
پیرو تاکید بنیان کنگره 60 مبنی بر مصاحبه با اعضای کنگره 60 که به این بیماری دچار شدند، ما از محمدباقر خواهش کردیم تا در صورت امکان در بخش تحقیقات کنگره در ساختمان 20 حضور یابند و مصاحبه ای کوتاه با او داشته باشیم. متن مصاحبه را در زیر می خوانید. با تشکر از محمدباقر عزیز.
 
 
  •  لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان محمدباقر هستم یک مسافر. آخرین آنتی ایکس شیشه، ۱۳ ماه و ۱۵ روز سفر کردم، روش درمان DST,داروی درمان شربت OT ورزش در کنگره والیبال، راهنمای عزیزم آقای مجتبی خداکرمی
 
  •  چگونه متوجه شدید که مبتلا به کرونا هستید؟
من خودم کارمند بیمارستان هستم و چند روزی حالم مساعد نبود. دوستان پرستارم از من خواستند که سی تی اسکن بگیرم که بعد از سی تی اسکن متوجه شدم که کرونا دارم که به طور تقریبی می توانم بگویم ۶۰ تا ۷۰ درصد ریه ام را این ویروس گرفته بود.
 
  •  چه علائمی در خود مشاهده کردید که تصمیم به گرفتن سی تی اسکن گرفتید؟
تب و لرز، بدن درد، احساس ضعف و بی حالی
 
  • قبل از مبتلا شدن به کرونا شما از D.SAP استفاده می کردید؟
من همیشه از D.SAP و سرکه سیب که از شهرستان برای من می آوردند، استفاده می کردم. من همیشه صبح قبل از صبحانه، D.SAP به همراه عسل مصرف می کردم. اما متاسفانه یک ماه قبل از مبتلا شدن به کرونا از D.SAP استفاده نمی کردم. شاید این موضوع جالب باشد بگویم، من شیفت شب کار می کنم و همکاران من همیشه می گفتند که کسی که شب کار هست پوست تیره دارد اما پوست تو روشن است و من علت را که استفاده از D.SAP است، برایشان می گفتم.
 
  •  شما به قول خودتان هم از سرکه سیب که از شهرستان برایتان می آوردند، استفاده می کردید و هم از D.SAP مصرف می نمودید، چه تفاوتی بین این دو احساس کردید؟
سرکه سیبی که برایم می آوردند یک موقع شیرین، یک موقع مزه ترش و یک زمانب ملایم بود اما D.SAP همیشه طعم و مزه یکسانی دارد و نظر شخصی من این است که D.SAP خیلی کارآمدتر از سرکه سیب است.
 
 
  •  شما وقتی متوجه کرونا شدید، از چه دارویی استفاده کردید؟ 
پزشکان برایم داروهای هیدروکسی کلرکین و تامی فلو را تجویز نمودند و من به مدت ۴ روز مصرف کردم و روز چهارم حالم خیلی بدتر شد. به طوری که  انگار  سرم تو آتش یا آب داغ بود و تنم انگار تو آب یخ بود . اما روزی سه مرتبه شروع به مصرف D.SAP کردم و پس از اعلام آقای مهندس از بخور هم بهره بردم و زمانی که مرخصی من تمام شد و به بیمارستان رفتم و پزشکان دو عکس سی تی اسکن را کنار هم گذاشتند کاملا متعجب بودند که مگر می شود در ابن مدت کوتاه ریه اینقدر صاف و تمیز شود.
 
  • فکر می کنید که مصرف نکردن D.SAP در آن یک ماه، در مبتلا شدن شما به کرونا موثر بوده است؟
دقیقا همینطور است، من حتی قبلا تو پائیز و زمستان به دفعات دچار آنفلوآنزا و سرماخوردگی می شدم ولی از زمانی که D.SAP استفاده می کنم، خیلی کمتر پیش آمده که دچار سرماخوردگی بشوم یعنی می خواهم بگویم اینقدر تو ایمنی بدن من تاثیر داشته است.
 
  •  با تشکر از شما از اینکه در این مصاحبه شرکت کردید، اگر مطلبی دارید بفرمایید؟
من به خیلی از افراد در خارج کنگره از تاثیرات D.SAP گفته ام و جالب است که بگویم تمام نزدیکان من که از D.SAP استفاده کرده اند، خوشبختانه به کرونا مبتلا نشده اند پس آن را به همه پیشنهاد می کنم.
 
 
همانطور که گفته شد حال محمدباقر در حال حاضر کاملا خوب است و هیچ‌گونه علامتی از بیماری کرونا ندارد و سلامتی خود را در استفاده از D.sap می داند.
 
 
تهیه و تنظیم: همسفر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .