English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ مهندس به بیل

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ مهندس به بیل

99/2/30

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم، حتماً به خاطر دارید که در ماه رمضان کمتر به نگارش می‌پردازم و خیلی دیر پاسخ نامه‌ها را می‌دهم. بنابراین به خاطر دیر پاسخ دادن پوزش می‌طلبم.

امسال به خاطر ویروس کرونا ما قادر به دادن افطاری و غذا نبودیم و به خاطر این کار که نتوانستیم غذا بدهیم کلیه اعضای کنگره 60 بسیار غمگین شدند، چون ماه رمضان برای ما مثل یک مهمانی بود که هر شب ضیافت بر پا می‌کردیم. ولی موضوعی که بسیار برای ما حائز اهمیت بود، افراد در اثر استفاده از d.sap در مقابل کرونا بسیار مقاوم بودند و گویی در کنگره 60 کرونا نیامده است، البته این مقاوم‌سازی شامل افرادی می‌شد که یک قاشق غذاخوری d.sap در یک لیوان آب صبح ناشتا و همین‌طور یک قاشق غذاخوری d.sap و یا سرکه سیب در یک لیوان آب به هنگام خواب می‌خوردند و نیک می‌دانید و قبلاً هم گفته‌ام به علت آنتی‌ویروس اسید استیک برای نابودی ویروس کرونا که در سرکه سیب و یا هرگونه میکروب و عفونت را از بین می‌برد.

و البته کسانی هم که گرفتار کرونا شدند. از دوستان و آشنایان و یا تازه واردین و یا کسانی که از d.sap استفاده نمی‌کردند با دادن بخور سرکه سیب و یا d.sap که سه بار در انجام می‌گرفت از مرگ نجات یافتند و بعضی از کسانی که به حرف ما گوش نکردند، مردند!

من خود نیز از روزی که ویروس کرونا آمد، حتی یک روز به قرنطینه نشدم و از دست‌کش و ماسک هم تاکنون استفاده نکرده‌ام، چون با استفاده از d.sap خیال خودم و خانواده‌ام کاملاً آسوده بود، شاید باور نکنید که چندین نفر را هم که کرونا گرفته بودند و حتی یکی از آن‌ها هم مرده و من نمی‌دانستم کرونا دارند در بغل گرفته بودم، البته این در اوایل آمدن ویروس کرونا بود.

تا جایی که من اطلاع دارم در امریکا سرکه سیب طبیعی که حاوی اسید استیک می‌باشد وجود دارد، اگر امکان دارد خواهش می‌کنم آن را تهیه کنید و در دستور مواد غذایی خودتان قرار بدهید، چون هم به‌عنوان خوراکی قابل‌استفاده است و هم برای ضدعفونی کردن دست‌ها و یا اشیاء و اگر هم روزانه یک قاشق غذاخوری آن را داخل یک لیوان آب هر صبح میل کنید، قطعاً خواص زیادی دارد و برای کلیه، مثانه، کیسه صفرا، تمیز کردن رگ‌ها، از بین بردن چربی‌های اضافه، فشارخون و هم دیابت بسیار مفید است، و اگر هم در اینترنت خواص سرکه سیب را جستجو کنید به نکات مهمی برخورد خواهید کرد که برای سلامتی شما و خانم ریتا بسیار مناسب است.

امیدوارم پس از ماه رمضان (حدود یک هفته دیگر) جلسات گروهی را و حضوری را با حداقل افراد به‌نوبت و با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی به انجام برسانیم.

 اما در مورد دانشگاه بین‌المللی تمرکز اصلی من روی ریکاوری بلندمدت است و برای موفق شدیم و یک ریکاوری بلندمدت و موفق داشته باشیم، بایستی قطعاً پزشکی، روان‌پزشکی و فلسفه و معنویات را آموخته باشیم، یعنی تمامی رشته‌های تحصیلی و تخصصی علوم انسانی زیرمجموعه ریکاوری بلندمدت قرار بگیرند، تقریباً همین کاری را که هم‌اکنون در حال انجام آن هستیم، یعنی لژیون پزشکان کنگره 60، زیرا همه در حال آموزش هستند آموزش در ریکاوری بلندمدت همراه با خدمات درمانی با هم، در حقیقت ریکاوری بلند مدت نیازمند خوراک می باشد، بایستی همه برای درمان اعتیاد زیر چتر ریکاوری بلند مدت قرار بگیرند.

دیشب از برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی را دیدم که گروه NA را نشان می‌داد و من وقتی‌که این فیلم را دیدم و مشارکت‌های زنان و مردان معتاد را می‌شنیدم، بدون اراده اشک‌هایم سرازیر شد و بسیار متأسف شدم که چقدر این افراد در رنج و عذاب هستند و با چنگ و دندان پاکی خود را حفظ می‌کنند و حتی کمترین اطلاعی از درمان واقعی اعتیاد نشنیده‌اند و می‌دانند.

وقتی‌که آن‌ها را با افراد کنگره 60 مقایسه کردم، شاید یک فرد NA ده‌ها و شاید یک‌صد برابر یک فرد از کنگره 60 زحمت می‌کشد و سختی شبانه‌روزی را تحمل می‌کند ولی یک فرد از کنگره 60، بدون تحمل رنج و سختی به سهولت و به‌آرامی با استفاده از ریکاوری بلندمدت و علم و دانش درمان قطعی اعتیاد به پاکی می‌رسد و اعتیاد را برای همیشه کنار می‌گذارد و نیازی به آمدن همیشه به کنگره نیست.

دوست عزیز، بیل عزیز، برای همین منظور است که من تصمیم دارم که یک دانشگاه اختصاصی برای ریکاوری بلندمدت را به‌صورت بین‌المللی برای آموزش متخصصین و هم‌گروه‌های خودیاری و مردمی را به وجود بیاورم و حتی ساختمان این دانشگاه را هم مهندسین کنگره 60 طراحی کرده‌اند، که این ساختمان به شکل تخم‌مرغی است که یک‌سوم آن در زیرزمین و دوسوم آن روی زمین قرار دارد و زیربنای این آکادمی یازده هزار متر است، و کلاس درس پیرامون این تخم‌مرغ که سالن اصلی آکادمی را تشکیل می‌دهد قرار می‌گیرند، من امیدوارم با کمک شما این کار را به‌صورت گروهی به انجام برسانیم و بسیار علاقه‌مند هستم که این کار به‌صورت مشترک به انجام برسانیم، هم‌اکنون من به دنبال زمین این دانشگاه هستم، امیدوارم بتوانیم آن را در مکانی مناسب پیدا نماییم.

 

May 19,2019

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

Surely you must remember that I write less during Ramadan, forgive me for the delay in response.

We weren’t able to serve food during this Ramadan because of Corona virus and it made us all sad. Ramadan was always like a feast for us.

Our members were safe against the virus since they were using D. Sap (spoon of D. Sap dissolved in water in the morning and the same amount at night). As I mentioned before acetic acid exists within apple vinegar which is suitable for destroying virus.

Those who were infected by Corona virus (friends and family or newcomers) were prescribed to use smoke inhalation of D. Sap three times a day and they were saved from certain death and those who didn’t listen to us died!

I didn’t isolate myself even for a day and didn’t use gloves of any sort, using D. Sap saved my family and I.

Perhaps it is unbelievable that I have even embraced a person who died later due to Corona virus! (I wasn’t aware at that time).

As far as I know organic apple vinegar do exist in the U.S. and please do use apple vinegar in your meals. You may also use it to sterilize things.

Even if you use a spoon of it dissolved in water in the morning it would be beneficial for kidneys, bladder, cleaning blood vessels, and etc.

You may google the benefits of apple vinegar.

Hopefully we will be able to start our group sessions after Ramadan (in a week) with minimum members and having safety protocols in mind.

About the international university I must say that my main focus is on long term recovery. In order to succeed we must have educations of medicine, psychiatry, philosophy and spirituality. I mean all the liberal arts must be included in long term recovery.

We are doing the same even now with the physicians’ legion.

Educating long term recovery combined with treatment at the same time.

I was watching a movie last night, it was showing NA members and when I was watching them share in sessions my tears fell down unwillingly. I am afraid that they are in so much pain fighting for their sobriety. They don’t know about true addiction treatment and how easy it is!

When I compare them with Congress 60 members I realize that a NA member must endure pain and hardship maybe 10 times more than a member of Congress 60.

A member of Congress 60 can reach long term recovery after DST treatment quite easily and he is not required to attend meetings forever.

Dear friend, dear Bill,

That is why I must initiate an international university which emphasize on long term recovery. The building of this university is being designed by Congress 60 engineers.

This university building will be like an egg which 1/3 of it is underground. The substratum of this building is about 11000 square meters.

The education classes will be around this egg which is the main building of the academy.

I do hope that we are going to pull this off with your help and support. For now, I am searching for a proper land and I hope that I will find it soon.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein      

 مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .