English Version
English

رمضان؛ معجزه‌ای از رحمت خداوند

رمضان؛ معجزه‌ای از رحمت خداوند

همسفر اکرم، مرزبان نمایندگی صالحی درباره موضوع «ماه رمضان» دلنوشته‌ای نوشته که در ادامه می‌خوانید:

 

زمانیکه وارد کنگره شدم حال خوشی نداشتم. ناامید بودم و همراه مسافرم تصمیم گرفته ‌بودیم تا این راه را نیز امتحان کنیم. در طول سفر به دستور جلسه الهام از رمضان رسیدیم. هرگز در فکرم نمی‌گنجید که در چنین مکانی امکان افطاری دادن و روزه گرفتن وجود داشته باشد. در ماه مبارک رمضان لحظه‌های شیرینی را کنار دوستان جدید سپری می‌کردم. پس از مدتی متوجه شدم جناب مهندس دژاکام روش درمان تدریجی را در ماه مبارک رمضان کشف کرده‌اند.

 

از ازدواجمان زمانی حدود پانزده سال می‌گذشت و تمام این پانزده سال به هنگام افطار و سحری تنها بودم. نه تنها ماه مبارک رمضان بلکه تمام روزهای سال نیز به همین منوال می‌گذشت و من هرگز مسافرم را بر سر سفره نمی‌دیدم. یکی از آرزوهایم در زندگی این بود که با همسرم بر سر یک سفره بنشینم. امسال من به آرزویم رسیدم و مسافرم برای اولین بار در طول عمر خود روزه دار بود. در کنگره ۶۰ آموزش گرفتیم که سیستم ایکس به دو روش بی‌سیم و باسیم تخریب می‌شود.

باسیم با استفاده از مواد مخدر و الکل و بی‌سیم با افکار و اندیشه‌های منفی. از نظر کنگره ۶۰ انسان از جسم و روح تشکیل شده است. انسان‌ها برای ادامه حیات باید از جسم و روح خود مراقبت کنند. یکی از راه‌های مراقبت‌ کردن روزه گرفتن است که منجر به بازسازی جسم و روان می‌شود. انسان در طول ۱۱ ماه به خوردن بی‌نظم غذا می‌پردازد و در طول یک ماه به این وضعیت نظم می‌دهد و به اعضای بدن خود اجازه بازسازی می‌دهد. سیستم ایکس در انسان با روزه گرفتن بازسازی می‌شود. به خصوص ساعت‌های نزدیک به افطار این باز سازی به اوج خود می‌رسد.

در روزه داری از خوردن و آشامیدن مواد غذایی خودداری می‌کنیم که این خودداری کردن برای جسم و روح انسان بسیار شیرین است چرا که اگر درست عمل کنم نفسم را ارتقاء می‌دهد.

درهای رحمت خداوند در این ماه به روی تمام انسان‌ها باز است. امسال این رحمت شامل حال من شد و من به آرزویم رسیدم. من تمام این تغییرها را مدیون جناب مهندس و خانواده عزیزشان هستم که تمام سختی‌ها را تحمل کرده‌اند تا امروز ما در کنار خانواده هایمان لحظات خوبی را داشته باشیم.

 

نوشته: همسفر اکرم، مرزبان نمایندگی صالحی

همسفران نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .