English Version
English

رسیدن به آرزوها در کنگره

رسیدن به آرزوها در کنگره

در کنگره یاد می‌گیرم که هر کاری را می‌توانم به روش تدریجی انجام دهم و به سرانجام برسانم البته با رعایت دو مؤلفه ساده تکرار موضوع و حرکت در مسیر مثبت با در نظر گرفتن پارامتر زمان.

حالا من ازنظر مالی و علمی برای کنگره چه کرده‌ام یا اگر کاری نکرده‌ام چه‌کاری می‌توانم انجام دهم. به فرموده استاد امین: برای رسیدن به پیروزی و پیشرفت همیشه باید خودم را با خودم قیاس کنم که در حال حاضر چه نعمت‌هایی دارم که درگذشته و به سبب رفتن در تاریکی آن‌ها از من گرفته‌شده بود و اگر در حال حاضر خانواده، شغل و از همه مهم‌تر افکار آرامی دارم این‌ها در اثر حرکت درست و قرار گرفتن در مسیر آموزش و خدمت به خود و دیگران است.

برای راحت‌تر زندگی کردن و رسیدن به آرامش دو پارامتر علم و ثروت می‌تواند به هر فرد کمک کند و در کنگره شرایط رسیدن به این دو پارامتر وجود دارد برای رسیدن به ثروت قناعت و پس‌انداز را به مسافر آموزش می‌دهد همچنین شرایط را برای حضور او در لژیون سردار را فراهم می‌کند؛ هم با تغییر تفکر یک فرد مصرف‌کننده را به فرد خدمت‌گزار تبدیل می‌کند که می‌تواند راهنمایی باشد برای افرادی که در دام اعتیاد هستند و لازمه این دو ماندن در بهشت کنگره و ادامه حرکت با توان بیشتر است.

کنگره انسان را به آرزوهایش می‌رساند داشتن خانواده، شغل، احترام، شخصیت و آرامش در کنار خانواده برای هر انسانی آرزوست ولی یا از او گرفته‌شده یا راه به دست آوردن آن‌ها را نمی‌داند. با حضور در کنگره برای هر فرد مسافر و همسفر باگذشت زمان و با تغییراتی که به وجود می‌آید خشم تبدیل به محبت ترس تبدیل به شجاعت قهر تبدیل به مهر ناامیدی تبدیل به امید و درنهایت نادانی به دانایی تبدیل می‌شود.

امیدوارم که من هم در دریای بی‌نهایت کنگره قطره‌ای ناچیز باشم برای رسیدن به آرزوها.

 

نویسنده:مسافر وحید

 

تنظیم در وبلاگ نمایندگی پرستار

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .