English Version
English

اگر بی‌تفاوت باشم نعمتی که به من داده شده، گرفته می‌شود

اگر بی‌تفاوت باشم نعمتی که به من داده شده، گرفته می‌شود

اگر ما به این مسئله فکر کنیم که با چه حال زار و با چه افکار پریشانی وارد کنگره شدیم و الآن در حال حاضر به‌دور از آن افکار خراب و با دیدی مثبت در جهت داشتن زندگی سالم درحرکتیم، شاید متوجه شویم که کنگره چه جایی است و چه چیزهایی را به ما داده است و به قول جناب مهندس، کنگره حسی را به اعضا داده است که در ازا آن، اعضا هر چه هم پول دهند قادر نخواهند بود ارزش آن چیزی که کنگره به آن‌ها داده است پرداخت کنند، زیرا که کنگره رهایی از مواد، رهایی از افکار منفی، عزت‌نفس، احترام، اعتماد، کلیه قوانین درست زیستن و رسیدن به اوج کمال انسانیت و هر آنچه صفت مثبت است را به فرد هدیه می‌دهد تا فرد در کمال تعادل و آرامش زندگی کند. به‌درستی که تمام انسان‌ها برای به دست آوردن این صفات در این دنیای مادی در تلاش و تکاپو هستند. همان‌گونه که ما بودیم و راه‌حلی برای رسیدن به تکامل را پیدا نمی‌کردیم. پس در قبال این‌همه لطفی که کنگره به ما داد و هرروز طی دریافت آموزش‌های ناب از دایره معرفت الهی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، واقعاً ما چه وظیفه‌ای در قبال کنگره باید داشته باشیم؟

همه ما باید بدانیم که ما از امکانات مالی و از توان علمی کنگره استفاده کرده‌ایم که به رهایی رسیدیم. ازآنجاکه در کنگره مانند هر سازمان دیگری منابع مالی، علمی و نیروی متخصص زیربنای آن سازمان محسوب می‌گردند پس قطعاً در کنگره تولید علم‌داریم و علم موجود در کنگره یکی از کامل‌ترین علوم هست زیرا که به شناخت صور پنهان انسان می‌پردازد. که با اشراف بر این علم حتی راه درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج هم هموار می‌گردد. کلیه افرادی که در کنگره به درمان رسیده‌اند و دارای تعادل لازم می‌باشند خود گواهی هستند بر این علم موجود؛ و در پرتو این آموزش‌ها و علم کنگره نیروهای متخصص زیادی هم در این زمینه پرورش یافتند که خود می‌توانند چراغ راهی باشند برای افرادی که هنوز درراه مانده‌اند و خواستار درمان هستند.

پس چنانچه در مقابل این‌همه خدمت و کمک‌هایی که کنگره به من کرده است بی‌تفاوت باشم طبق آموزش‌های کنگره، قدر آن نعمتی که به من داده‌شده راندانم، قطعاً آن نعمت از من گرفته خواهد شد. پس ما باید نسبت به چیزی که دریافت می‌کنیم پرداخت هم داشته باشیم حال این پرداخت می‌تواند هم کمک مالی باشد و هم‌قدمی در جهت استحکام پایه‌های علمی کنگره. در جهت استحکام پایه‌های مالی کنگره می‌توان کمک مالی اعم از حمایت قانون یازده (سبد پول) و حمایت از زمین کنگره و حمایت‌های مالی ورزش، موسیقی، مشارکت‌های خوب در جشن گل‌ریزان تا عضو شدن در لژیون سردار باشد و در جهت استحکام پایه‌های علمی کنگره می‌توان به داشتن یک سفر خوب و رسیدن به درمان موفق و با تعادل و همچنین رسیدن به جایگاه کمک راهنمایی، پرورش استاد، نوشتن مقاله، دل نوشته و... اشاره نمود. به امید این‌که تک‌تک ما بتوانیم نسبت به بازپرداخت آنچه به ما هدیه شده است کوشا باشیم و در جهت ایجاد آکادمی که از اهداف بزرگ بنیان کنگره هست سهیم باشیم.

 

نویسنده: کمک راهنمای لژیون بیستم هم‌سفر فهیمه 
تایپ: همسفر رویا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .