English Version
English

خدمت کردن در واقع انرژی را برای ما به ارمغان می آورد

خدمت کردن در واقع انرژی را برای ما به ارمغان می آورد

خانم فاطمه همراه با مسافر خود با 10 سال تخریب و مصرف شیره و متادون وارد کنگره شدند و به مدت 11 ماه سفرکردند. به راهنمایی آقای صداقت و خانم نرگس وهم اکنون 23 ماه از رهایی آنان می‌گذرد. خانم فاطمه از طریق همسر خود با کنگره آشنا شدند و به تشویق ایشان آمدند. خانم فاطمه به تازگی شال کمک راهنمایی دریافت کرده‌اند. با ایشان گفت و گویی کرده ایم که می خوانید:

 
 
سفر اول خود را چگونه گذراندید؟
سفر اول ما سختی‌ها و فراز و نشیب‌هایی همراه بود كه با یاری خدا و كاربردی كردن آموزش‌ها توانستیم سفر خود را به‌خوبی سپری كنیم و به رهایی برسیم.

 

جایگاه‌های خدمتی خود را بنویسید؟
صدور كارت-دبیر-كمك راهنما
 

 
به نظر شما صبر و بالا بردن نقطه تحمل چه تأثیری درروند درمان دارد؟
قطعاً وقتی می‌خواهیم در مسیر ارزش‌ها قرار بگیریم و بخواهیم از تاریکی‌ها عبور كنیم باید پارامترهایی را اجرا كنیم، كه یكی از انها صبر و بالا بردن نقطه تحمل است، كه با بدست آوردن آن‌ها می‌توانیم شرایط سخت را تحمل‌کنیم و با صبر دشواری‌ها را پشت سر بگذاریم و به هدف خود برسیم.

خدمت كردن در كنگره چه تأثیری در سفر كردن و درمان بخصوص سفر اول دارد؟
با خدمت كردن در حقیقت انرژی را برای خود به ارمغان می‌آوریم، این انرژی انگیزه لازم جهت ادامه راه و آموزش گرفتن را در اختیار ما قرار می‌دهد. و باعث می‌شود افراد باانرژی و انگیزه سفر خود را به پایان برسانند و به درمان برسند.
 

 
شما به‌تازگی شال كمك راهنمایی دریافت کرده‌اید ضمن تبریك به شما، چه احساسی دارید؟
سپاسگزارم، واقعاً احساسی وصف‌نشدنی است،خداوند را شاكر و سپاسگزار هستم كه در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم به بندگانش  كه با ناامیدی قدم به كنگره می گذارندخدمت كنم، امیدوارم بتوانم خدمتگزار لایقی باشم و با تمام توان آموزش بدهم و آموزش بگیرم.
 

 آیا این جایگاه تأثیری در زندگی شما خواهد داشت؟
بله مطمئناً همین‌طور خواهد بود و سعی خواهم كرد خیلی جدی‌تر و بیشتر آموزش‌ها را كاربردی كنم تا بتوانم به‌خوبی آن‌ها را انتقال دهم.

 

مهم‌ترین درسی كه از كنگره گرفتید چیست؟
اینكه مشكلات همیشه در زندگی وجود دارد و هیچ‌گاه زندگی بدون مشكل نخواهد بود و این من هستم كه باید آگاهی و دانایی خودم را بالا ببرم تا بتوانم مشكلات را پشت سر بگذارم و آن‌ها را حل كنم و به یك جنگجوی ماهر تبدیل شوم و مجهز به صلاح آگاهی و دانش بشوم.


اگر فرد مصرف‌کننده یا افراد خانواده‌ای كه مصرف‌کننده دارند را ببینید به آن‌ها چه پیشنهادی می‌دهید؟ 
حتماً با آن‌ها صحبت خواهم كرد و راه درمان قطعی اعتیاد را به آنها پیشنهاد می‌کنم و كنگره ٦٠ و روش dst را به آن‌ها معرفی خواهم كرد.

 

زمانی كه گل رهایی را گرفتید آیا فكر می‌کردید روزی خود در جایگاه كمك راهنمایی قرار بگیرید؟
من از زمانی كه وارد كنگره شدم به كمك راهنماهای عزیز عشق می‌ورزیدم و آن‌ها را ستایش می‌کردم و خودم را در جایگاه آن‌ها تجسم می‌کردم. تا بتوانم من هم روزی در این جایگاه خدمت كنم. تمام تلاش خودم را به کاربستم كه به یاری خدا و زحمات كمك راهنمای عزیزم خانم نرگس توانستم آن را به دست بیاورم.
 

 
به نظر شما آموزش در فضای مجازی با توجه به شرایط كنونی می‌تواند همان تأثیر آموزش حضوری را داشته باشد؟
در فضای مجازی مطالب را می‌توان به‌صورت صوت، متن و تصویر به گوش و چشم افراد خواهان درمان رساند. می‌توان امیدوار بود كه از مسیر اصلی آموزش خارج نشوند و در چهارچوب قوانین آموزش‌ها را دریافت كنند. با برقراری آموزش در فضای مجازی می‌توانیم از قطع شدن زنجیره آموزش‌ها جلوگیری كنیم.
 

 
اگر در پایان صحبتی باقی مانده بفرمایید؟
تشكر می‌کنم،  از شما خانم حمیده عزیزم كه این فرصت را در اختیار من قراردادید و تشكر می‌کنم از اقای مهندس و خانواده محترمشان و آرزوی سلامتی برای آن‌ها دارم.
 

 

 

عکس: همسفرمریم
تهیه وتنظیم: همسفرحمیده

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .