English Version
English

رسانیدن پرندهُ معنی به آشیانه فهم

رسانیدن پرندهُ معنی به آشیانه فهم

 آفتاب آمد دلیل آفتاب؛ گر دلیلت باید از وی روی متاب.

الهام از رمضان خود عشق است، عشق با زبان قلم قابل توصیف نیست، اگر می‌خواهی حقیقت عشق را بشناسی تنها یک‌راه وجود دارد و آن‌هم این است که باید عاشق شوی و عشق را جز از عشق نپرسی. عشق خود را ثابت می‌کند  و تنها راه فهم عشق، عاشق شدن است. برای کشف و یا برای آشکار نمودن اصل هر موضوع و یا حقیقتی که پنهان است ما نیازمند گشودن رمز و راز آن هستیم.

در حدود بیش از ۲۰ سال پیش با یک تصمیم معجزه‌ای شد و باعث خلق روش درمان اعتیاد گردید، و آن در ماه مبارک رمضان و در روزه گرفتن بنیان کنگره ۶۰ رخ داد. اساتید می‌گویند: موجودیت کنگره ۶۰ ماه مبارک رمضان است و موجودیت یک انسان نفس او  و روش درمان اعتیاد با آموزش جهان‌بینی و متد DST زائیده شده است.

وقتی‌که صحبت از الهام می‌شود باب گفتگو بازمی‌گردد برای رسانیدن پرندهُ معنی به آشیانه فهم. اگر به این انسان در یک شرایط خاص الهامی صادر شود و آن انسان اگر در حال حرکت در مسیر ارزش‌ها باشد، قطعاً الهام از نوع راستین و سالم خواهد بود. این موضوع برای بنیان کنگره ۶۰ رخدادی عظیم و در پیدایش کنگره ۶۰ و ابداع و کشف متد DST بر اساس علم و دانش بس جوانمردانه و انسان دوستانه بود و جاودان خواهد ماند.  این کشف بزرگ بابی شد برای گشایش راز و رمز درمان اعتیاد و در این جریان چه‌بسا هزاران خانواده ایرانی از دام اعتیاد خارج‌شده و به درمان قطعی اعتیاد رسیده و به تعادل در زندگی مادی و معنوی نائل شدند. جا دارد حال و احساس خود را در قالب اشعاری از مولانا به پایان برسانم.

رستم از این نفس و هوا زنده بلا مرده بلا 

زنده و مرده وطنم نیست به‌جز فضل خدا

آینه‌ام آینه‌ام مرد مقالات نه‌ام

دیده شود حال من ار چشم شود گوش شما

دست فشانم چو شجر چرخ‌زنان همچو قمر

چرخ من از رنگ زمین پاک‌تر از چرخ سما

عارف گوینده بگو تا که دعای تو کنم

چونکه خوش و مست شوم هر سحری وقت دعا

 

مسافر عرفان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .