English Version
English

لژیون مجازی؛ خلاصه عملکرد لژیون هشتم همسفران نمایندگی سمنان

لژیون مجازی؛ خلاصه عملکرد لژیون هشتم همسفران نمایندگی سمنان

مشارکت هم‌سفر زینب استاد جلسه:

وقتی انسان می‌خواهد بخوابد باید آرامش داشته باشد و ذهنش آرام باشد. انرژی که از دست‌ داده‌ایم باید با خوابیدن عمیق به دست بیاوریم. وقتی در طول روز درگیر باشیم نمی‌توانیم شب به راحتی بخوابیم چون ذهن آشفته و درگیر است. در مورد رفتارهای دیگران عکس‌العمل نشان ندهیم و این کار فقط با بالا بردن آموزش و آگاهی و یادگرفتن جهان‌بینی امکان دارد. کسی که ما را ناراحت کرد باید صبر داشته باشیم هرچند سخت است ولی باید تحمل داشته باشیم و مسئله را فراموش کنیم. باید تمرین کنیم. خواب شب هرگز از شب درست نمی‌شود. باید صبح زود بیدار بشویم وقتی صبح زود بیدار بشویم بدن از نور خورشید انرژی دریافت می‌کند. باید بدانیم که بهترین مدل خوابیدن عمود بر مغناطیس زمین است یعنی از شرق به غرب. باید حس‌های خود را تزکیه و پالایش کنیم چون با خواب خوب و عمیق رابطه مستقیم دارد هر چه حس خوب‌تر باشد خواب عمیق تر است.

انسان‌ها سه لایه دارند: یک ماسک که ما آدم‌ها اکثراً از این لایه استفاده می‌کنیم. حالا منظور چه هست؟ در هر محیط یک ماسک روی صورت خود می‌زند و این نگهداری ماسک انرژی زیادی می‌خواهد که خود را آدم باتجربه و خوب جلوی دیگران نشان بدهم. لایه بعدی همان لایه پلیدی و شیشه خورده حسادت و ... ما انسان‌هاست که باعث ایجاد لایه دوم می‌شود. لایه سوم خوبی که توسط بدی اسیرشده: تا کی باید نقش بازی کنم؟ مثلاً من از یک نفر متنفرم ولی خودم را خوب و مهربان جلوه می‌دهم. برای اینکه به آرامش ذهن برسیم باید از لایه دوم عبور کنیم. حسادت‌ها، کینه، نفرت و هر عمل ضد ارزشی دوری‌کنیم و از این ماسک خارج شویم تا به آرامش برسیم. تفکر و جهان‌بینی به انسان کمک می‌کند تا انسان از دیگران کمتر ناراحت شود. وقتی جهان‌بینی و اطلاعت ما بالا باشد نسبت به رفتار دیگران عکس‌العمل نشان نمی‌دهیم و این حرکت باعث می‌شود ذهن ما آرام باشد. وقتی ذهنی آرام داشته باشیم، خواب راحت و عمیقی هم خواهیم داشت.

مشارکت هم‌سفر حسنیه:

قبل از کنگره من همیشه ذهن شلوغ و درگیری داشتم ولی دلیل آن را نمی‌دانستم. در سی دی اهمیت خواب شب استاد امین عزیز دقیقاً به مشکل من اشاره کردند و من متوجه شدم که دلیل افکار شلوغ من خشم و کینه از دیگران بوده و با آموزش‌های این سی دی راه‌حل آن را هم یاد گرفتم و خدا را شکر تا الآن تا حدودی ذهنم آرامش پیداکرده است.

مشارکت هم‌سفر راضیه:

افرادی که اتفاقات بیرونی روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد نمی‌توانند خواب آرامی داشته باشند چون زمان خواب فرکانس مغزی آن‌ها بالاست و این به‌هم‌ریختگی و درگیری ذهن باعث خشم آن‌ها می‌شود.من نیز این موضوع را با تمام وجودم در مسافرم حس کردم زمانی که مسافرم سفر خود را شروع کرند و از تاریکی‌ها و افکار منفی دور شدند خوابشان بسیار تغییر کرد؛ و نکته مهم این سی دی برایم این بود که حس و خواب باهم رابطه بسیار نزدیک و مهمی دارند. اگر حسم خوب باشد صد در صد خواب خوبی خواهم داشت.

مشارکت هم‌سفر  عطیه:

من قبل از ورود به کنگره ساعت چهار یا پنج صبح می‌خوابیدم و یک بعدازظهر روزم را شروع می‌کردم ولی وقتی تحت آموزش‌های کنگره قرار گرفتم و با گوش دادن به سی دی اهمیت خواب شب استاد امین به این مسئله رسیدم که خوابم را باید درست کنم و آن‌هم از صبح، نه از شب و اینکه با دلی بی‌کینه و بدون کدورت به رختخواب بروم تا خوابی آرام داشته باشم و اگر هم عصبانی هستم روی تغذیه خودم کنترل داشته باشم.

مشارکت هم‌سفر پریسا:

در این سی دی استاد امین می‌فرمایند، زمانی که حسم خوب بود و از کسی کینه‌ای نداشتم ساعت‌ها می‌نشستم و از بارش برف لذت می‌بردم و همه انسان‌ها را دوست داشتم. برای رفتن به استخر ذوق و شوق نشان می‌دادم حتی ناهار هم نمی‌خوردم. زمانی که از انسان‌ها کینه به دل گرفتم و ناراحت شدم تمام زندگی‌ام و خواب و خوراکم به هم‌ریخت و این مشکل ادامه داشت تا اینکه برای حل این مشکل به استخر و پارک لاله رفتم و این موضوع را باید دانست که زمان باید طی شود تا انسان به تعادل برسد. زمانی که انسان بخواهد به خواب آرامی برود باید ذهنش آرام باشد، فرکانس و امواج مغزی او پایین بیاید تا خواب عمیق‌تری داشته باشد. کسانی که ذهنشان آرام نباشد در طول شب چند بار بیدار می‌شوند. زمانی که خیلی عصبانی هستیم امواج ذهن ما درگیر می‌شود و خواب ناآرامی خواهیم داشت. من باید دیگران را ببخشم تا به توانایی‌های بهتری دست پیدا کنم.

مشارکت هم‌سفر زهرا:

انسان برای ادامه حیات نیاز به انرژی دارد و باید شارژ شود. در شب ذهن ما کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم دنبال می‌کند و تکمیل می‌کند. این درگیری از خشم و عصبانیت می‌آید که هنگام خواب به سراغ ما می‌آید و امواج مغزی را به‌شدت افزایش می‌دهد باید دل خود را صاف کنیم تا این امواج کم شود. بخشش مسئله‌ی مهمی است. اگر دیگران را ببخشیم خواب راحت‌تری خواهیم داشت. نور خورشید برای تولید مواد شبه افیونی بدن بسیار مفید و مؤثر است. انسان باید از شرق به غرب بخوابد یعنی عمود بر مغناطیس زمین که از شمال به جنوب است.

مشارکت هم‌سفر سیما:

باید قلب ما و ذهن ما آرام باشد تا بتوانیم خواب خوب و آرامی داشته باشیم. مسئله تغذیه در خواب بسیار مهم است. از ضد ارزشی‌ها، کینه و نفرت و ...دوری‌کنیم تا خواب خوبی داشته باشیم. اگر بخواهیم خواب خوبی در شب داشته باشیم باید صبح سحرخیز باشیم. نور خورشید حتی در گیاه خشخاش هم تأثیر دارد.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .