English Version
English

فضای مجازی؛ فضایی حقیقی است

فضای مجازی؛ فضایی حقیقی است

در کنگره ۶۰ نیاز است که مطالب آموزشی به‌صورت مستمر و پی‌درپی تدریس شود تا رهجویان از سطح انرژی بالای کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند چون آموزش و جهان‌بینی یکی از اضلاع مثلث درمان اعتیاد است و شخص برای درمان قطعی اعتیاد باید نهایت استفاده از این جهان‌بینی را داشته باشد. حال اکنون‌که در این شرایط بحرانی به سر می‌بریم نباید قطع کننده این زنجیره آموزشی باشیم و باید با تفکری خردمندانه؛ این کلاس‌های آموزشی دوباره ادامه‌دهنده راه مستقیم خود باشند تا مسافر و همسفر از این آموزش‌ها کناره نگیرند و این دانایی و انرژی را در زندگی خود جاری سازندآقای مهندس با اندیشه خردمندانه خود تصمیم گرفتند که برقراری این کلاس‌ها به‌صورت مجازی باشدیکی از خصوصیات ممتاز عصر حاضر، آماده بودن وسایل پیام‌رسانی است و فضای مجازی در حقیقت فضای حقیقی است که در زندگی بسیاری از مردم حضور دارد؛ به عبارتی هر جا فکر و اندیشه منتقل شود، فضای حقیقی است.

فضای مجازی به هر فردی در هر نقطه‌ای از جهان این امکان را می‌دهد که جدیدترین اطلاعات موردعلاقه خود را به دست آورد. فرا مکان و فرا زمان بودن اینترنت و در دسترس بودن آن باعث شد که تعاملات اجتماعی نسبت به گذشته، شکل جدیدی به خود بگیرند و امروزه اینترنت بیشترین نقش را در اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای همه عموم دارد و به‌عنوان اصلی‌ترین کانال ارتباطی محسوب می‌شود.


 

از فضای مجازی هم به‌صورت مثبت می‌شود  بهره برد و هم به‌صورت منفی. افراد کنگره ۶۰ با آموزش‌هایی که دیده‌اند این تفکر رادارند که چگونه از این فضا استفاده کنند و به این دانایی رسیده‌اند که چه مطالبی در آن بیان شود و چه مطالبی بیان نشود (هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد). پس‌ازاین فضا باید به‌صورت مثبت استفاده کرد و آموزش دید.

برقراری لژیون‌ها در فضای مجازی فرصتی بود تا خیلی چیزها را در این موقعیت بحرانی یاد بگیریم و راه‌حلی باشد برای صبوری و استقامت در برابر این بحران و بدانیم که هیچ‌وقت آموزش نباید متوقف شود. متوقف شدن و در حالت سکون نگه‌داشتن آموزش‌ها جایز نیست زیرا رهجویان درهرحال نیاز به دریافت مطالب جدید و بالا بردن سطح انرژی دارند بنابراین این کلاس‌ها و آموزش باید همچنان جاری باشد به همین دلیل کلاس‌های مجازی شروع به فعالیت کردند و این امر باعث شد که دوباره یک روحیه تازه و نیروی دوباره به افراد تزریق شود.

کلاس‌ها چون با تفکر و تعقل افراد ارتباط مستقیم دارند پس کاملاً حقیقی هستند و افراد می‌توانند حس و حال خود را انتقال داده و دریافت کنند و هر اندیشه و نگرش جدید می‌تواند روح تازه‌ای باشد برای جاری بودن این کلاس‌هاتدریس و آموزش در کلاس‌های مجازی همانند کلاس‌های حقیقی می‌باشد و غافل شدن و اهمیت ندادن به کلاس‌های مجازی باعث تخریب و به‌هم‌ریختگی رهجو خواهد شد و باعث می‌شود درمان رهجو راه خود را به‌درستی ادامه ندهددرنتیجه سعی کنیم از این کلاس‌های مجازی کمال استفاده را ببریم و آن را در زندگی خود کاربردی کنیم تا درنهایت خود را قدرتمند سازیم.

نویسنده: همسفر مریم از لژیون هفتم

همسفران نمایندگی لویی پاستور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .