English Version
English

شال عشق

شال عشق

گفتگو با کمک راهنما خانم رضیه که به تازگی موفق و مفتخر به دریافت شال کمک راهنمایی شده اند.

_ لطفا خودتان را معرفی کنید.

_ سلام دوستان رضیه هستم یک همسفر با تخریب بیش از یک دهه وارد کنگره شدیم آنتی ایکس مصرفی تریاک به روش دی اس تی با داروی ot با راهنمایی آقای اشگذری و خانم زهره با رشته ورزشی شنا و والیبال و تنیس در حال حاضر هشت ماه و پنج روز است آزاد و رها هستیم.

_ از چه طریقی با کنگره آشنا شده اید؟ 

_ از طریق برادرم و همسرشان با کنگره آشنا شدم، زمانی که به خانه ما می آمدند راجع به نفس و روح صحبت می کردند برایم بسیار جذاب بود انگار جواب سوالاتم را پیدا کرده بودم از این رو برادرم چند سی دی به من دادند تا گوش کنم بسیار نامتعادل و بهم ریخته بودم اما شنیدن صدای جناب مهندس و صحبت هایشان من را آرام کرد از طرفی فرمان هم برای ما صادر شده بود از جانب خداوند و به قول استاد امین محرم شدیم با کنگره این آموزشها بسیار روی من تاثیر گذار بود و امیدوارم با گذر زمان روز به روز به حال خوش نزدیکتر شویم.

_ نظر شما راجع به این جمله, کنگره بر اساس اصل پذیرفته شده کمک فرد رها شده از دام اعتیاد به کمک فرد در حال مصرف مواد, چیست؟

_ می شود این جمله را ربط داد به قسمت همسفرها یادم است زمانی که وارد کنگره شدم اصلا به جایگاه کمک راهنمایی فکر نمی کردم تنها فکری که داشتم رسیدن به حس و حال خوب و خوش بود اما با تلاش و خواست خداوند در امتحانات شرکت کردم و قبول شدم و باز ثمره ی این قبولی ماندگاریم در کنگره بود و اینکه به هم نوعانم کمک کنم چون زمانی که به دیگران کمک می کنیم به خودمان کمک کردیم.

_  حال کمی از حس و حالتان برایمان بگویید.

_ قبل از کنگره دوستان زیادی داشتم و آموزشهای زیادی دیده بودم اما هیچ کدام از آنها مرا اغنا و راضی نمی کرد. زمانی که با کنگره آشنا شدم دوستان زیادی پیدا کردم همه از جنس خودم واقعا حس و حالم توصیف کردنی نیست دوست دارم بیشتر وقتم را صرف کنگره کنم.  تمام علایقی که از کودکی داشتم مثل تـاتر؛ سرود و ورزش کردن همه ی اینها در کنگره هست و من به عنوان یک همسفر خوشحالم از اینکه کنگره ایی هستم.

_ پیام شما به آن دسته از عزیزانی که با کنگره و آموزشها آشنایی ندارند چیست؟

_ دعا می کنم که برای این عزیزان هم فرمان صادر شود و سعادت حضور در کنگره را پیدا کنند و از آموزشهای کنگره استفاده کنند و از برکت وجود جناب مهندس و خانواده محترمشان و استاد امین که به زیبایی قرآن را تفسیر میکنند بهره ببرند.

_ و اما کلام آخر.......

_ از راهنمای عزیزم سرکار خانم زهره کمال تشکر را دارم ایشان مثل یک دوست و گاهی مثل یک مادر دانا کنارم بودند و هستند برای ایشان آرزوی سلامتی خواستارم و همچنین از مسافرم تشکر میکنم؛ ایشان بزرگترین مشوق من برای شرکت در آزمون کمک راهنمایی بودند و در آخر ممنونم از خانم الهه و گروه سایت شعبه حسنانی بابت چنین مصاحبه ای.

مصاحبه : همسفر الهه
ارسال : همسفر سمیه

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .