English Version
English

اعلام زمان و شرایط ثبت نام در اردوی درختکاری کنگره 60 - سال 98 ( آقایان مسافر و آقایان همسفر)+بروزرسانی

اعلام زمان و شرایط ثبت نام در اردوی درختکاری کنگره 60 - سال 98 ( آقایان مسافر و آقایان همسفر)+بروزرسانی

شرایط شرکت در اردوی درختکاری کنگره ۶۰ سال 1398 

 

1- افرادی می‌توانند در اردوی درختکاری شرکت نمایند که میزان داروی مصرفی آنان TDS یک سی‌سی رو به کاهش (روزانه 3 سی‌سی) و همچنین حداقل 6 ماه از سفر منظم آنان گذشته باشد.

2-  عضویت در لژیون ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به سیگار ) و یا دارای نشان ویلیام وایت ( رهایی از سیگار ) برای شرکت در اردو الزامی می‌باشد.

3- زمان برگزاری اردو برای نمایندگی های تهران روز جمعه مورخ 16 اسفند ماه می باشد.

4-  زمان برگزاری اردو برای نمایندگی شهرستان بنا به شرایط اقلیمی، یکی از روزهای جمعه 16 اسفند ماه و یا جمعه 23 اسفند ماه ، طبق تشخیص و هماهنگی ایجنت ها و مسئولین اردو انجام می‌باشد.

5- ساعت برگزاری اردو از ساعت 8:30 دقیقه صبح  الی 14 به صرف ناهار می‌باشد.

6- هزینه اردو مبلغ 30000 تومان بوده و صرفاً از طریق دستگاه پوز (کارتخوان حساب زمین کنگره۶۰ ) واقع در نمایندگی ها قابل پرداخت می باشد.

7- زمان ثبت نام اردوی درختکاری، از روز شنبه 3 اسفندماه، تا پایان وقت کاری روز یکشنبه 11 اسفند ماه می‌باشد. (برای نمایندگی های تهران از شنبه 3 اسفند تا پایان وقت کاری روز شنبه 10 اسفند ماه، و برای نمایندگی های شهرستان، از روز یکشنبه 4 اسفند تا پایان وقت کاری یکشنبه 11 اسفندماه)

8- افراد می بایست پوشش مناسب برای شرکت در اردوی درختکاری و کاشتن درخت را داشته باشند.

9- همراه داشتن لیوان و قاشق الزامی است، به هیچ عنوان لیوان یکبار مصرف ارائه نشده و امکان استفاده از آن میسر نمی‌باشد.

10- افرادی که ثبت نام ننموده اند مجاز به شرکت در اردوی درختکاری نمی‌باشند.

11- به جهت کاهش تعداد وسایل نقلیه ، لطفاَ همانند حضور در پارک طالقانی به صورت گروهی به مکان اردو مراجعه فرمایید.

12- در روز اردوی درخت‌کاری، فعالیت درختکاری در قالب لژیونهای درختکاری، تحت نظارت و راهنمایی ایجنت‌های نمایندگی‌ها و مطابق با برنامه ریزی و هماهنگی مسئولین اردو و اردوبانان انجام می‌پذیرد.

 

 با احترام، نگهبان اردوی جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰

 

 

قابل توجه ایجنت های نمایندگی های کنگره 60 و اردوبانان در سراسر کشور

 

1- برای هماهنگی جهت انجام مکاتبات با اداره منابع طبیعی و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری در سراسر کشور، با مسافر کمک اردوبان جمال کبیررضایی، مسئول روابط عمومی اردوی درختکاری تماس حاصل بفرمایید. همچنین در صورت بروز مشکل در روند هماهنگی با اداره منابع طبیعی با مسافر اردوبان، اقای مجتبی دهقانی تماس حاصل فرمایید.

2- در هر نمایندگی مسئول ثبت نام، مرزبان مالی نمایندگی می‌باشد.

3- ایجنتها در هر نمایندگی، تا قبل از پایان ثبت نام، یک نفر را به عنوان مسئول گزارش و ثبت وقایع تعیین و هماهنگ نمایند. بدیهی است مسئول ثبت وقایع در هر نمایندگی از بین خدمتگزاران وبلاگ و یا افرادی که سابقه و تسلط کافی در این قسمت دارند انتخاب می‌شود.

4- ایجنت‌های نمایندگی ها در اسرع وقت، مسئول ثبت نام نمایندگی (مرزبان مالی) و همچنین مسئول ثبت وقایع در هر نمایندگی را به مسافر کمک اردوبان امین حمله داری معرفی نمایند.

5- برای تحویل فرمهای مالی ثبت نام و انجام هماهنگی‌های لازم جهت امور مالی(دریافت تنخواه، هزینه های مجاز، ... ) در پایان ثبت نام، با مسافر اردوبان امیر خرمشاهی هماهنگ بفرمایید.

6- در هر نمایندگی، مسئولیت نظارت بر اجرای صحیح و مطابق با قوانین ثبت نام (از قبیل تایید شرایط مجاز برای شرکت در اردو مانند دوز مصرف و مدت سفر اعضای سفر اول، رهایی یا سفر سیگار، ثبت نام در بازه زمانی مجاز و ...) بر عهده ایجنت نمایندگی می‌باشد. 

7- در روز اردوی درختکاری تنها افراد ثبت نام شده با در دست داشتن برگه ورود (قسمت انتهایی فرم ثبت نام به مهر و تایید مرزبانی) مجاز به شرکت در اردوی درختکاری هستند. چگونگی چک کردن ورود و خروج به اردو با صلاحدید و برنامه ریزی مسئولین نمایندگی ها و با کمک اردوبانان انجام می گیرد. 

8- در روز درختکاری تنها میان وعده و ناهار سرو می گردد. غذای وعده ناهار برای تمام شعب تهران و شهرستان به صورت یکسان چلو خورشت قیمه می باشد، لذا در همه‌ی اردوهای درختکاری در سراسر کشور، مسئولین محترم برای ناهار، چلو خورشت قیمه تهیه یا طبخ نمایند.

9- نظر به اینکه در هفته ثبت نام، دستور جلسه هفتگی کنگره 60 در کارگاههای آموزشی، «درختکاری» می‌باشد، برای آشنایی اعضای نمایندگی ها با اردوی درختکاری و همچنین جهت توجیه متقاضیان شرکت در اردوی درختکاری 98 از شرایط، ضوابط و نحوه فعالیت در اردو، در صورت امکان در یکی از جلسات کارگاههای آموزشی هفته درختکاری، از اردوبانان و کمک اردوبانان نمایندگی به عنوان استاد انتخاب و استفاده شود. در صورتی که در نمایندگی اردوبان یا کمک اردوبان عضو نباشد، نمایندگی ها می توانند حداکثر در یکی از جلسات هفته درختکاری از اردوبانان یا کمک اردوبانان خارج از نمایندگی برای استادی دعوت به عمل بیاورند.

 

شیوه ثبت نام:

1- فرد متقاضی شرکت در اردوی درختکاری می بایست ابتدا مبلغ 30000 تومان از طریق دستگاه پوز، واقع در نمایندگی های کنگره 60 به حساب زمین کنگره 60 بانک پاسارگاد واریز نماید. (صرفا از همین طریق)

2- در مرحله دوم متقاضی ، فرم ثبت نام اردوی درختکاری را از دفتر مرزبانی و یا لینک زیر دریافت و آن را کاملا پر نماید.

3- متقاضی،  فیش واریزی خود را به همراه فرم ثبت نام به مسئول ثبت نام نمایندگی (مرزبان مالی) در نمایندگی تحویل می‌دهد.

4-مسئول ثبت نام  قسمت انتهایی فرم ثبت نام هر فرد را پس از مهر و تایید مرزبانی جدا کرده و به متقاضی شرکت در اردو تحویل می دهد. توجه بفرمایید این قسمت، رسید ثبت نام و برگه مجوز ورود به اردوی درختکاری می باشد، لذا متقاضیان شرکت در اردو حتما نسبت به دریافت و به همراه داشتن این برگه در روز اردوی درختکاری دقت لازم را داشته باشند.

5- مسئول ثبت نام نمایندگی (مرزبان مالی)  می بایست فرم مالی ثبت نام اردو را از لینک زیر را دریافت و اطلاعات فرم‌های ثبت نام را در آن وارد نماید. سپس فرم ثبت نام هر فرد، به همراه اصل و کپی فیش واریزی را که از طریق دستگاه پوز واقع در نمایندگی پرداخت شده است را به آن ضمیمه نماید.

6- در پایان تاریخ ثبت نام ، یعنی 98/12/11، مسئول ثبت نام نمایندگی(مرزبان مالی) تصویر فرم مالی تکمیل شده ثبت نام را از طریق واتساپ برای شماره تلفن 9196382238(برای شعب شهرستان) و یا شماره تلفن 09373221737 (برای شعب تهران)  ارسال نماید.

7- مسئول ثبت نام نمایندگی موظف است، فرم مالی و مدارک ثبت نام(فرم های ثبت نام افراد + فیش واریزی و کپی آنها) را حداکثر تا روز چهارشنبه 98/12/14 به مسئول مالی اردو مسافر امیر خرمشاهی تحویل بدهد. توجه شود که تاریخ فیشهای واریزی حتما می‌بایست در بازه زمانی مجاز برای ثبت نام یعنی 3 الی 11 اسفند باشد.

 

(جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ، فرم ثبت نام، حاوی دو برگه ثبت نام است، آن را از وسط جدا نموده و برای ثبت نام دو فرد از آن استفاده نمایید.)

فرم ثبت نام اردوی درختکاری

فرم مالی اردوی درختکاری (ویژه مسئولین ثبت نام نمایندگی ها)

بنر اردوی درختکاری (حد اکثر در سایز 1*3 استفاده شود)

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .