English Version
English

پشت هر کشفی رنجی بوده است

پشت هر کشفی رنجی بوده است

سومین جلسه از دوره بیست و چهارم جلسات ویلیام وایت (درمان وابستگی به مصرف سیگار به روشDST ) به استادی مسافر سیگار عزت‌الله، نگهبانی مسافر سیگار مجتبی و دبیری مسافر سیگار حسین با دستور جلسه «OT» روز جمعه 18 بهمن‌ماه 1398 ساعت 8:30 در پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

من راه‌های بسیار زیادی را برای خلاصی از اعتیاد امتحان کرده بودم ولی هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. خدا را شکر با کنگره آشنا شدم. اوایل کنگره OT نبود و سفر سختی‌های خودش را داشت. هنگام سفر هنوز ارتباط با ساقی، سختی‌های حمل مواد و اندازه‌گیری آن یک طرف و جنس نامرغوب هم ازیک‌طرف دیگر؛ ولی همه آن سختی‌ها در مقابل خواسته یک مسافر چیزی نیست.

همه آن دشواری‌ها باعث شد تا جناب مهندس به فکر راه‌حلی باشند، راه‌حل آن‌هم شربت OT بود که با زحمات فراوان ایشان این امر محقق شد و بعد از دو پایلوت که روی اعضای کنگره انجام پذیرفت، مجوز تولید این شربت داده شد.

کسانی که خواهان درمان اعتیاد هستند، OT بهترین و کامل‌ترین دارو است. من به‌عنوان یک مسافر می‌دانم که این شربت شفابخش است و جسم من را به تعادل رسانده و از این بابت باید قدردان و شکرگزار باشم. بنده به تمام کسانی که در قسمت OT زحمت کشیدند و می‌کشند و در رأس آن‌ها به جناب مهندس خدا قوت و تبریک می‌گویم.

در ادامه نفر مسافران ناصر، مهدی، حسن، محمدصادق، جعفر، علی‌اکبر، محمد، علی‌رضا، حبیب، دانیال، فرزاد، علی و حسین پیرامون دستور جلسه مشارکت کردند.

مسافر ناصر:

من چند سال پیش یک‌بار آمدم کنگره و توضیحاتی در مورد سفر و داروی درمان به من داده شد، فرمودند که در هفته باید سه جلسه در شعبه حضور داشته باشم. با خودم گفتم داروی درمان را پیدا کردم، خودم استفاده می‌کنم، کم می‌کنم و بعد قطع می‌کنم. بعد از یک مدت هم شربت می‌خوردم و هم مواد مصرف می‌کردم. شربت OT در کنگره و با آموزش‌های کنگره است که شفابخش است.

مسافر مهدی:

من بیمار هستم و OT داروی من است، برای اینکه به درمان برسم باید به این شربت به چشم دارو نگاه کنم.

مسافر محمدصادق:

چون دستور جلسه OT است و باید به لژیون سیگار ربط داده شود من OT را به آدامس ربط می‌دهم و در مقوله سفر سیگار داروی درمان آدامس نیکوتین است و من باید قدردان بودن را یاد بگیرم و هر چیزی که به من کمک می‌کند، از آن ممنون باشم.

مسافر علی‌اکبر:

زمانی شربت OT مؤثر خواهد بود که من با روش dst و آموزش‌های کنگره سفر کنم و به دانایی مؤثر برسم.

در مورد درمان سیگار هم همین است باید آموزش بگیرم، داروی درمان هم آدامس نیکوتین موجود است.

مسافر محمد:

هر کشفی، یک رنجی پشت آن بوده و برای کشف روش DSTو به کرسی نشاندن OT، رنج‌های زیادی کشیده شده و باید قدردان این زحمات باشیم.

مسافر علیرضا:

جناب مهندس دریکی از سی.دی‌هایشان می‌فرمایند: رنج مادر شادی‌هاست. من هر وقت در سفر خود به مشکل می‌خوردم یا سختی می‌کشیدم به یاد جمله جناب مهندس می‌افتادم و با خود می‌گفتم، اگر الآن سختی می‌کشم، بعد از رهایی به شادی خواهم رسید و این موضوع همیشه کمک‌حال من بوده و هست.

مسافر حبیب:

داشتم در مورد شاکر بودن در هفته OT فکر می‌کردم، با خود گفتم علاوه بر سپاسگزاری از زحمات خدمتگزاران OT چه عمل دیگری می‌توانم انجام دهم که به این نتیجه رسیدم برای فالوآپ‌هایی که هست ارزش قائل شوم و هرکدام را سروقتش انجام دهم. این فالوآپ‌ها خیلی مهم است و مسئولین و محققین ثمره کنگره را از طریق این فالوآپ‌ها ملاحظه می‌کنند. این فالوآپ‌ها حقانیت کنگره را ثابت می‌کند.

لژیون های درمان سیگار:

عکس: مسافر بهروز

تنظیم و گردآوری: مسافر مجتبی از شعبه ابن‌سینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .