English Version
English

آموختم که هدف گذاری بسیار مهم است

آموختم که هدف گذاری بسیار مهم است

شما از کدام شعبه در مراسم امروز شرکت کرده‌اید؟

من منصور هستم و از شعبه کرمانشاه برای دریافت شال در این مراسم حضور دارم.

با توجه به اینکه در کنگره 60 افراد تازه‌وارد در بدو ورود باراهنمای تازه واردین مواجه می‌شوند، شما به‌عنوان کسی که قرار است از این به بعد در این جایگاه قرار بگیرید، چقدر خودتان را در قبال کسانی که وارد کنگره می‌شوند مسئول و متعهد می‌بینید؟

تا قبل از این، همه تلاش من این بوده است که در کنار راهنمایان تازه واردین بنشینم و با دقت در نحوه عملکردشان، الگوبرداری کنم تا چگونگی برخورد و تعامل با تازه واردین را علاوه بر جزوات آموزشی که کنگره در اختیار ما قرار می‌دهد یاد بگیرم. یک راهنمای تازه واردین بایستی با توجه به وضعیت روانی و میزان تخریب فردی که وارد کنگره می‌شود، در همان جلسه اول باید شناخت مناسبی از او پیداکرده و جذبش کند و در جلسات بعدی با ادامه آموزش‌ها باعث تداوم حضور او شود.

لطفاً خودتان را معرفی کنید و کمی از حس و حال امروزتان بگویید:

 احمد هستم از نمایندگی میبد یزد. قطعاً فضای اینجا وصف‌ناشدنی است. با حس و حال و آموزشی که از کنگره 60 گرفته‌ام، به‌جرأت می‌توانم بگویم که یک هدف ده‌ساله برای خودم تعیین کرده‌ام. اولین هدفم رهایی بود که به آن رسیدم و دومین هدفم، رسیدن به جایگاه کمک راهنمایی بود. چهل روز از رهایی من گذشته بود که در آزمون شرکت کردم و به لطف خدا به جایگاه راهنمای تازه واردین دست‌یافتم. در زندگی هدف‌گذاری بسیار مهم است و این آموزشی است که من از کنگره 60 دریافت کرده‌ام. امیدوارم که بتوانم در ادامه به اهدافم برسم و خدمتگزار مفید و مؤثری باشم.

متشکرم

 

تهیه گزارش: همسفر زهرا و همسفر الهه

نگارنده: همسفر اکرم

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .