English Version
English

تازه واردین؛ زیباترین جایگاه دنیا برای من

تازه واردین؛ زیباترین جایگاه دنیا برای من

امروز مراسم اعطای شال راهنمایان تازه واردین بود. به همین مناسبت گفت و گویی داشتیم با دو تن از افرادی که از نمایندگی فردوسی مشهد در این مراسم شرکت کرده اند.

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

مریم هستم از شعبه فردوسی مشهد

اکرم هستم از شعبه فردوسی مشهد

کمی از حس و حال امروزتان بگویید:

همسفر مریم: اصلاً قابل توصیف نیست؛ سطح انرژی بسیار بالاست، باوجودی که ناراحتی معده داشتم اما با دیدن این فضا و جو حاکم، دردم را فراموش کرده‌ام.

همسفر اکرم: بسیار خوشحالم. من حدود شش سال است که رهایی دارم. در کنگره سعی کرده‌ام تا با خدمت کردن به حال خوش برسم؛ خدمت‌هایی نظیر وبلاگ، نشریات، مرزبانی و ... الآن هم با پسرم آمده‌ایم تا هر دو شال راهنمای تازه واردین را که از نظر من زیباترین شال دنیاست دریافت کنیم. دومین باری بود که در آزمون کمک راهنمایی شرکت کرده بودم و به لطف خدا قبول شدم و از این بابت خیلی خوشحالم.

به نظر شما کسب این جایگاه چقدر می‌تواند برای شما بار آموزشی داشته باشد و چقدر می‌توانید در جذب افراد مؤثر باشید؟

همسفر مریم: به نظر من جایگاه راهنمای تازه واردین ، جایگاهی بسیار سخت و حساس است چراکه جذب تازه واردین کاری است سخت و حساس و لازمه آن صرف انرژی زیاد توأم با عشق و محبت است.

همسفر اکرم: جذب اولیه خیلی مهم است. راهنمای تازه واردین بایستی برای کسی که باحال نامساعد وارد کنگره 60 می‌شود انرژی زیادی صرف کند، بایستی میزان آگاهی و دانش خود را تا حدی ارتقاء دهد که یک تازه‌وارد با هر سطح سواد و سن و خُلقیات ماندگار شود و بعد از سه جلسه وارد لژیون‌های آموزشی شود.

متشکرم

 

تهیه گزارش: همسفر زهرا

نگارنده: همسفر اکرم

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .