English Version
English

رقابت بر سر کنار گذاشتن ضد ارزش ها در کنگره

رقابت بر سر کنار گذاشتن ضد ارزش ها در کنگره

جلسه پنجم از دوره سي‌وششم كارگاه‌هاي آموزشي خصوصی كنگره 60؛ نمایندگی الهیه مشهد با استادي مسافر محسن، نگهباني مسـافر امین و دبیري مسـافر عباس با دستور جلسه (وادی پنجم و تاثیر آن روی من) روز يكشنبه 29 دی ماه  1398 ساعت 17 آغاز به كار کرد.

 سخنان استاد:

دستور جلسه امروز وادی پنجم است، وقتی ما چهار وادی اول را طی می‌کنیم، تفکر و ذهنمان آموزش داده می‌شود، در ادامه این مسیر به وادی پنجم می‌رسیم و باید تمام تفکری که در وادی‌های گذشته آموزش دیده‌ایم را عملیاتی کنیم؛ اگر نتوانیم این کار را بکنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

ما اینجا دورهم جمع شده‌ایم تا به آرامش برسیم، در وادی پنجم به ما آموزش داده می‌شود که هر چه این مدت یاد گرفته‌ایم را عملیاتی کنیم، قطعاً اگر این عمل را انجام ندهیم، به آرامش نمی‌رسیم. وقتی یک کار ضد ارزشی مثل دروغ و غیبت و تهمت و خیلی مسائل ضد ارزشی را مدت‌ها انجام داده‌ایم، نمی‌توانیم یک‌روزه آن را رها کنیم، در کنگره یاد می‌گیریم، وقتی اعتیادمان را با صبر و حوصله و روش دی اس تی کنار می‌گذاریم باید بتوانیم ضد ارزش‌های دیگر را هم با صبر و حوصله و همین روش دی اس تی کنار بگذاریم.

باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که برای انجام هر کاری یک پیش‌زمینه‌ای در ذهنمان حاضر باشد تا بتوانیم آن کار را به‌درستی انجام دهیم. به نظر من در کنگره رقابت در مسیر کنار گذاشتن ضد ارزش‌ها کار خیلی خوبی است و هرکجا در این مسیر، به بن‌بست رسیدیم، می‌توانیم از راهنمایمان کمک بگیریم. در وادی پنجم سه اصل مورد تأکید است، پندار سالم، گفتار سالم و کردار سالم، این سه اصل در کنگره و وادی پنجم برای رسیدن ما به آرامش است، کنگره به ما می‌گوید که ابتدا پندارمان را تقویت کنیم و در مرحله بعد به گفتار خود بپردازیم، این‌ها تمرینی خواهد بود که ما بتوانیم روی کردار خود کار کرده و آموزش‌هایی را که گرفتیم بتوانیم کاربردی کنیم.

تایپ: مسافر علی‌اکبر لژیون پانزدهم
ويرايش متن: مسافر علی لژیون سوم
عکاس: مسافر عبدالله لژیون یازدهم
ارسال خبر: مسافر احمد لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .