English Version
English

همسفر بال پرواز مسافر

همسفر بال پرواز مسافر

جلسه پنجم از دوره اول کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ60 نمایندگی بنیان مشهد با استادی کمک راهنمای محترم همسفر مصطفی، نگهبانی مسـافر رضا و دبیری مسـافر محمد با دستور جلسه ( هفته همسفـر ) روز یک شنبه 22 دی 1398 ساعت 17 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مصطفی هستم یک همسفر

از مرزبانی محترم سپاس گذارم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند. از اینکه می بینم در نمایندگی جدید بنیان دوستان نمایندگی فردوسی و شفا گرد هم آمده اند و در این مکان عزیز حضور دارند بسیار لذت می برم.
در کنگره60 چند هفته وجود دارد که باعث سپاسگذاری و قدردانی می شود، از قبیل هفته همسفر، ایجنت، راهنما، مرزبانی و دیدبان ها و ما تشکر می کنیم از خدمتی که آنها به ما میکنند.

مسافرانی که همسفرشان در کنگره می آیند درک بهتری نسبت به موضوع اعتیاد دارند.

بنده اعتیاد را به اهریمنی تشبیه می کنم که نقطه و هدف آن کانون خانواده است و آن را نابود می کند چه متاهل ها و چه مجرد ها، مثال آن هم نارنجک می باشد که وقتی منفجر می شود اول خود نابود شده و سپس ترکش هایش نزدیک ترین افراد به خود را تحت تاثیر قرار می دهد. درباره هفته همسفر هم جناب مهندس فرمودند از همسفر باید قدردانی شود حالا یا با پاکت یا با طلا و این بخاطر این است که همسفر در کنگره نمایان تر شود.

حالا گروه خانواده کمی قویتر فعالیت دارند ولی گروه آقایان نسبتا ناشناخته تر و کمرنگ تر هستند.در شعبه بنیان متاسفانه همسفران آقا فعالیت ندارند ولی خدارا شکر امسال سه نفر در بخش کمک راهنمایی همسفران آقا امتحان دادند که یک نفر(آقای رضا ریختگر) قبول شدند و انشالله در هفته همسفر لژیون ایشان برگذار می گردد و یک نفر(آقای علی فرهنگیان) هم به عنوان راهنمای تازه واردین قبول شدند. اکنون اگرچه تعداد همسفر های آقا کم است ولی تلاش خود را می کنیم و سعی می کنیم نشان دهیم که همسفر های آقا هم هستند و تمام تلاش خود را در جهت اهداف کنگره می کنند.

در قوانین کنگره کسی می تواند همسفر شما باشد که از اقوام درجه یک(پدر، برادر یا فرزند) شما باشد، تا این آموزش ها و راه حل ها تاثیر گذاری خود را نشان دهد. در کنگره همانطور که مراحل درمان در مسافر انجام می شود، در همسفر هم نیز همین پروسه درمان و آموزش جهان بینی انجام می شود و این باعث بهبود درمان مسافر هم نیز می شود.فردی که به عنوان همسفر خارج از کنگره می باشد نگاهش با فرد مسافر بسیار متفاوت است و بعضی اوقات شاید مانع برخی اهداف مسافر شود ولی وقتی همسفر در کنگره می آید و سفر می کند آن مانع تبدیل به بال پرواز می شود و سفر نیز آسان و لذت بخش تر می شود.

وقتی شما در کنگره60 جهانبینی 1 و2 را می آموزید ولی همسفر شما این آموزش ها را نمی بیند باعث می شود تا اختلافات و مشکلاتی ایجاد شود ولی وقتی همسفر در کنگره باشد دیگر این مشکلات ایجاد نمی شود.

نگارش متن: مسافر محمد لژیون دوم
عکاس: مسافر مسعود لژیون یکم
ارسال خبر: مسافر محمد لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .