English Version
English

مهندس دژاکام: هم اکنون پنجره ای رو به آسمان پربیننده ترین تئاتر کشور است

مهندس دژاکام: هم اکنون پنجره ای رو به آسمان پربیننده ترین تئاتر کشور است

11 /09/ 1398

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم

از اینکه در کنفرانس یونتا گواری فلوریدا شرکت کردید و از اینکه مقاله مشترکمان مورد استقبال جمعی از رهبران ریکاوری در ایالات‌متحده قرار گرفت بسیار خوشحال و خرسند هستم.

آنچه در مورد نامه‌های اخیر در مورد روان با یکدیگر سخن گفتیم، بحث آن به کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 که من تدریس می‌کنم کشیده شده است و از این بابت خیلی خوشحالم که در این بحث شما مرا یاری می‌رسانید و نظرات و پیشنهاد‌ها خود را اعلام می‌کنید تا به تعریف درست و صحیح و ساده و روان برسیم.

اما درباره تئاتر پنجره‌ای رو به آسمان بگویم که نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده من بود و هنرمندان صاحب‌نام همه در آن شرکت دارند و موضوع اصلی داستان که به‌صورت طنز نوشته‌شده این است که اگر ما خودمان مطلبی را فهمیده باشیم می‌توانیم به‌صورت ساده برای دیگران بیان کنیم، اما وقتی‌که خودمان نفهمیده باشیم با سختی و پیچیدگی زیادی صحبت می‌کنیم و هیچ‌کس هم نمی‌فهمد، این کاری است که اگر فیلسوفان علوم انسانی امروز انجام می‌دهند، حتی متخصصان و دانشمندان حوزه اعتیاد خودمان که حرف‌های آن‌ها مجموعه‌ای از خیالات و تصورات باطلی در مورد معتاد و اعتیاد است.

 و این تئاتر بسیار مورد استقبال قرارگرفته است و هم‌اکنون شلوغ‌ترین تئاتر کشور است که اکثر افراد درراه روها و روی زمین هم برای تماشای این تئاتر می‌نشینند. البته اکثر تماشاچی‌ها اعضای کنگره 60 هستند، بگذریم.

و من هم از این فرصت استفاده می‌کنم و روز شکرگزاری را تبریک می‌گویم و بابت همکاری و دوستی و برادری‌مان برای این چند سال قلبا از شما سپاسگزارم.

چون شما فردی بودید که در گسترش و توسعه کنگره 60 و معرفی آن به جهانیان نقش اول را بر عهده داشتید؛ و در حقیقت یک موتور متحرک قوی شدید برای دست‌به‌قلم بردن و نوشتن من.

در اینجا بحث را کوتاه می‌کنم و در نامه بعدی عقاید خودم را درباره شکل گرفتن روان‌خواهم گفت،

ناگفته نماند که شما به‌خوبی ساخته‌شدن و شکل گرفتن روان را به زیبایی بیان کردید، امیدوارم به کمک یکدیگر آن را کامل‌تر و ساده‌تر و روانتر آنرا بیان کنیم.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان
حسین

 

Dec 2,2019

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

 

I am delighted that our article received positive feedbacks.

What we discussed about finding a definition for psyche is now being debated at Congress 60 sessions that I address. I am delighted and appreciate your help.

About the “window to the sky” I must say that this theater was written and produced by me. Some very famous actors are playing in this act. The story is written in a manner of joking, and tries to convey this simple fact which is if we understand a subject we can express it easily for others.

But when we don’t realize something then speaking with complexity begins! And no one understand what we are saying! It is the story of some philosophers or even some addiction treatment experts whom speaking about some false ideas!

This theater is welcomed warmly, it is the most crowded theater of Iran right now. Most of viewers are Congress 60 members of course!

Anyway!

Let me take this chance as well to express my appreciation for our enduring friendship and co-works.

You are the one who plays the key role in extending Congress 60 to other parts of the globe and in introducing Congress 60 to others. In fact you are the motivation that made me start writing

In my next letter I will express my ideas about how psyche is formed.

Let’s not forget that you have already explained beautifully how psyche is being formed. Hopefully together we will make it complete and straightforward for others to grasp these ideas.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .