English Version
English

نقشی ماندگار

نقشی ماندگار

مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی شهرری پیام بسیار زیبایی را در ابتدای وبلاگ گذاشته بودند و سؤالاتی را در آن بیان نموده بودند. هر بار که وبلاگ همسفران را باز می‌کردم با این پیام بسیار زیبا مواجه می‌شدم و به فکر فرومی‌رفتم و از خواندن آن جرقه‌ای در ذهن من زده می‌شد و تمام وجودم به لرزه می‌افتاد که آیا من فاطمه جوابی برای این سؤالات دارم یا نه؟ سؤالی که مطرح نمودند این بود؛ هرکدام از ما در جشن گل‌ریزان امسال چه نقشی داریم؟ بهای خدماتی که در کنگره 60 برای تک‌تک ما ارائه‌شده و می‌شود را در کجا باید پرداخت کنیم؟

به‌راستی اگر کنگره 60 نبود الآن تک‌تک ما و خانواده‌هایمان در چه وضعیتی به سر می‌بردیم؟ عزیزان دلمان از کدام خرابه‌ها و ویرانه‌ها سر درمی‌آوردند؟ من و فرزندانم در این کره خاکی با چه وضع نابسامان روحی و جسمی به سر می‌بردیم؟ اگر هرکدام از ما این سؤالات را از خود بپرسیم به‌درستی می‌توانیم جواب آن‌ها را با آموزش‌هایی که به دست آورده‌ایم بدهیم. قبل از پیدا کردن راه درمان در کنگره و آشنا شدن با متد DST تمام مدت زندگی در کنار مصرف‌کننده‌هایمان از قدرت مطلق می‌خواستیم که خدایا ما را از منجلاب اعتیاد نجات بده و برای خداوند هم تعیین تکلیف می‌کردیم که اگر این کار را برای ما انجام بدهی و آرزوی ما را برآورده کنی، حاضر هستیم هر چه در توان داریم بدهیم تا این امر به سرانجام برسد و در درد و دل‌های خود با خداوند می‌گفتیم حاضر هستیم تمام زندگی‌مان را بدهیم ولی مصرف‌کننده ما بهبود یابد.

حتی راه‌های غلط بسیاری را هم امتحان کردیم و چه پول‌هایی را در این راه از دست دادیم و هزینه‌های گزافی را به مراکز ترک اعتیاد پرداخت کردیم، اما صد افسوس که همه راه‌هایی که می‌رفتیم بیراهه بودند و به‌جای این‌که نتیجه بگیریم سر از ناکجاآباد درمی‌آوردیم و هرروز وضعمان بدتر از روز قبل می‌شد؛ اما وقتی خداوند لطف خود را شامل حال ما کرد و راه کنگره برای ما نمایان شد و در این مکان به رهایی، درمان و آرامش رسیدیم، الآن موقع این است که به قولی که به خداوند داده‌ایم عمل کنیم؛ مگر نه این‌که در این مکان مقدس مسافرانمان به رهایی و حال خوب رسیدند، مگر نه این‌که من همسفر حال خراب توانستم با آموزش‌هایی که در کنگره به دست آوردم تا حدودی به آرامش برسم و حال امروزم را مدیون کنگره هستمالآن موقع جبران رسیده است و باید با آنچه در توان دارم در این جشن عظیم شرکت کنم

از ماه‌ها قبل شوق‌وذوق این جشن در وجودم انرژی وصف‌ناشدنی را ایجاد کرده است؛ امیدوارم که بتوانم سهمی در این حرکت سازنده و پویا داشته باشم و با بالاترین توان خود در این گل‌ریزان مانند سال‌های قبل شرکت کنم. در کنگره ما چهار جشن داریم که در تمامی آن‌ها قدردانی را نسبت به کمک راهنماها، دیده‌بان‌ها، مرزبانان و همسفران انجام می‌دهیم؛ اما این جشن تفاوت بسیار زیادی با دیگر جشن‌ها دارد. در این جشن باید بهای خدماتی که کنگره درازای رسیدن به رهایی و آرامش به من ارائه کرده است و در آینده به دیگران ارائه می‌کند را پرداخت کنم

در کنگره هیچ مبلغی برای شرکت در جشن تعیین نمی‌شود و همان‌طور که انجام خدمات در کنگره با عشق و محبت است، باید این کار را هم از ته قلب، دل و با تمام وجود صورت بگیرد و مبلغی را که پرداخت می‌کنیم باید نشأت‌گرفته از تمام وجود و از شیره جانمان باشد. اگر این کار را انجام دادیم مطمئن هستم که برکت مادی و معنوی آن صد برابر در زندگی من و شما جاری و ساری می‌شود. این معجزه‌ای است که بارها برای خود من در کنگره اتفاق افتاده است و از خداوند می‌خواهم که در این امر خیر مرا یاری کند. امیدوارم همه ما بتوانیم به‌درستی به این سؤالاتی که مطرح‌شده بود پاسخ بدهیم و دین خود را ادا کنیم و همیشه روز اولی که وارد این مکان مقدس شدیم را به یاد بیاوریم و بهای آن حال دیروز را درازای به دست آوردن حال امروز خود با عشق بپردازیم.

 

نویسنده: همسفر فاطمه لژیون پنجم
نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .