English Version
English

سی دی ها؛ بیان آموزشی است که باید یاد بگیریم یا به یاد آوریم

سی دی ها؛ بیان آموزشی است که باید یاد بگیریم یا به یاد آوریم
استاد سردار می‌فرمایند: "همه انسان‌ها بهر آموزش و خدمت پا به این جهان نهاده‌اند."
کنگره 60 آموزش را از اهم موارد قرار داده و با بالا بردن دانایی اعضا، موجبات تغییرات درونی؛ دیدگاه و نگرش و افکار فرد شده و در ادامه تغییرات بیرونی را فراهم آورده است. آموزش‌های کنگره و مورد خطاب اساتید، همه‌کسانی هستند که خواستار تغییر و ریزش می‌باشند و این نیازمند سفری درونی است، سفری از ظلمت به نور، از نادانی به دانایی.
 
مهندس دژاکام می‌فرمایند: "اگر انسان از گفتارها و نوشتارها جلوتر نباشد به صحت‌وسقم مطالب پی نخواهد برد." برای تعمیر ماشین جسم در تمام جوانب هم، اول باید آن را خوب بشناسیم و بعد روی هر سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی تمرکز و تغییرات را لحاظ کرد که این مهم، با آموزش صحیح امکان‌پذیر می‌باشد.

هرقدر به‌فرمان عقل و دانایی نزدیک شویم به‌مراتب از قدرت نیروهای بازدارنده و تخریبی کاسته شده و از صلح و آرامش بیشتری در زندگی برخوردار خواهیم شد. به همین دلیل اوایل سفر اول، اتفاقات مختلفی توسط نیروهای تخریبی رقم می‌خورد تا مانع حضور به‌موقع شخص برای افزایش دانایی در جلسات کنگره شود چون می‌دانند فرد با تعلیم و تکرار و درک مطالب و حرکت در جهت عملیاتی کردن آموزش‌ها، مورد القاء قرار می‌گیرد بنابراین دانایی او و در ادامه دانایی مؤثر او افزایش پیدا می‌کند و به‌تدریج بندهای شیطانی گسسته می‌شود. همان‌طور که در کنگره 60 شاهد هستیم که یک مصرف‌کننده مواد مخدر با حال خراب و در بدترین وضعیت، وارد و پس از 10 ماه  تبدیل به انسانی می‌شود که نه تنها اعتیاد خود را به‌صورت کامل و قطعی درمان کرده است، بلکه کل فرهنگ زندگی او دچار تحول و دگرگونی شده است که البته تأثیر آموزش‌ها بر تمامی مسافران و همسفران سفر اول و دوم بی‌نظیر است و آزادی از بندهای اعتیاد و نیروی منفی، همچنین انرژی و شعف زائدالوصفی که ناشی از بارقه‌های تغییر و زنده و احیا شدن است را  می‌توان در چهره، سخن و رفتار آنها به عینه دید و حس کرد.
 
آموزش در کنگره به طرق مختلف، در سطوح مختلف و با ابزارهای متفاوت به‌صورت بی‌سیم و باسیم در اختیار اعضای کنگره قرار می‌گیرد. از تفکر عمیق و دریافت صورت‌مسئله اعتیاد گرفته تا روش درمان DST به همراه داروی شفابخش OT، دستور جلسات هفتگی، کارگاه‌های آموزشی، لژیون‌ها، منابع آموزشی مکتوب و سی دی‌ها، تئاترها و کلیپ‌ها و اطلاعات فضای مجازی و اپ، جشن‌ها و افطاری‌ها، فعالیت‌هایی نظیر؛  ورزشی، اردوهای آموزشی و تفریحی، اردوهای درختکاری و... همه و همه از برنامه‌های آموزشی مهم کنگره 60 می‌باشند. مطالبی بسیار مفید در تمامی جوانب زندگی، تفکر و نگاهی خاص به جسم، ورزش، خواب، تغذیه، کسب‌وکار و توان مالی، دیپلماسی، مردم‌داری، مسئولیت‌پذیری، صلح‌جویی،...، عشق، در یک کلام دروس زندگی سالم، برای تزکیه و پالایش تا رسیدن به آرامش واقعی که برگرفته از کتاب آسمانی است را شامل می‌شود.
 
موضوعات مشخص و به‌روز بر اساس نیاز اعضای کنگره، سی دی‌های آموزشی بنیان کنگره 60 و استاد امین دژاکام به‌صورت یکسان در اختیار تمامی اعضاء در تمام شعب در شهرهای مختلف قرار می‌گیرد. به‌طوری‌که هیچ موسسه  ، سازمان یا تشکیلات آموزشی و علمی در دنیا با این سرعت، حجم و محتوا قادر به تولید چنین علم جامعی نیست، که به قول جناب مهندس کمترین نتیجه آن درمان اعتیاد است؛ درمانی که حتی فقط یک نمونه آن، در خارج از کنگره 60 مشاهده نمی‌شود.
 
" سی دی‌ها بیانی است بین ما و شما و دانشی که ما فراموش کرده بودیم یادانشی که باید یاد بگیریم یا یاد گرفته بودیم و یادمان رفته است." سی دی‌ها، قدرت جذب دارند و همانند خوراکی مطلوب برای خانواده‌هایمان و خودمان و برای تربیت بچه‌هایمان و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، هستند. افکار و اندیشه ما و به‌تبع آن جسم ما از آنها تغذیه می‌کند و هرروز با آموزشی جدید و نو، آشنا شده و جواب سؤالات خودمان را درمی‌یابیم.
 
گوش کردن و نوشتن منظم سی دی‌ها باعث کسب دانایی می‌شود و همچنین تأثیر شگرفی در برداشتن اولین قدم برای درمان و ماندگاری افراد، تمرکز حافظه، هماهنگی گوش و چشم و دست و حواس، صرف بهینه زمان، روان‌نویسی و تندنویسی و دوری از افکار مخرب و آزاد گذاشتن نفس خام و گرسنه در پرداختن به افعال نامناسب و ضد ارزشی مثل وسوسه، تجسس، غیبت، وسواس و.. دارد که می‌توان به‌وضوح در اعضاء کنگره 60 مشاهده کرد.
به نظر من سی دی‌ها در گروه همسفران عزیز حکم شربت شفابخش اوتی را دارد. استفاده از آن، برای تمام اعضا کنگره، در هر جایگاهی، چه سفر اول و چه دوم؛ الزامی است. نکته حائز اهمیت اینجاست که برای دریافت نتیجه مطلوب باید فقط روی خودمان متمرکز باشیم و درصدد رفع نواقص درونی خودمان برآییم.
 
در پرتو همین آموزش‌ها است که همانند گارد ریل، ما را در مسیر سالم نگه‌داشته و جسم ما به تعادل و سلامتی می‌رسد، اخلاق و روان ما نیز درست می‌شود، تفکرات و جهان‌بینی ما نیز سالم می‌شود و فرهنگ زندگی ما تغییر کرده و در رفتارهای ما نمود پیدا می‌کند که نتیجه‌اش پذیرفتن بار مسئولیت خویش و محترم شمردن خود، مردم، جامعه، طبیعت و داشتن رفتاری انسانی است.
 
این روزها همه ما در جریان افزایش قیمت‌ها هستیم و می‌دانیم که قیمت سی دی خام و برنامه‌های سایت نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما بنیان کنگره در تکثیر و انتشار سی دی‌ها برای خود و کنگره 60 نفع مالی در نظر نگرفته‌اند. طبق برنامه‌ریزی بنیان کنگره 60، یک نرم‌افزار یا اپ که قابل‌نصب بر روی گوشی‌های اندروید و آیواِس می‌باشد، تمام اطلاعات مربوط به تهیه سی دی‌ها با کمترین هزینه ممکن در این برنامه ثبت و در اختیار اعضای کنگره 60 قرارگرفته است. شایسته است که انسان این برداشت‌های ناب را، در زندگی خود بکار ببرد و عمل نماید.
 
به امید جهانی‌شدن علم جامع و کامل کنگره.
 
 
نویسنده: کمک راهنمای لژیون چهارم فریده
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .