English Version
English

اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی

اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی

جمعه هشتم آذرماه 1398پارک نیلوفرآبی شاهد اختتام چهاردهمین دورمسابقات جام عقاب طلایی نمایندگی های مشهد بود و فینال دو مسابقه دارت و تنیس روی میز در حضور مسئول کلنیک ابن سینای مشهد و همچنین با حضور مسئولین نمایندگی های مشهد برگزار گردید.

دراین دوره از مسابقات دارت به ترتیب آقای فرهادفیروزی و جلال شادلو با کسب مدال طلا و نقره مقام های اول و دوم را از آن خودکردند و همچنین آقای حامدحسن آبادی باکسب مدال برنز به مقام سوم دست یافت.
دررشته تنیس روی میز آقای مرتضی نظام دوست در یک مسابقه پرهیجان و نفس گیر به پیروزی رسید و با کسب مدال طلا مقام قهرمانی را از آن خودکرد. آقایان حسن مظلوم و ابراهیم گلچین به ترتیب باکسب مدال نقره و برنز عناوین بعدی این دورازمسابقات تنیس روی میز جام عقاب طلایی را بدست آوردند. درپایان این دور از مسابقات ضمن اهداء مدال های قهرمانان ،احکام قهرمانی امضاء شده به دست بنیان کنگره 60 آقای مهندس دژاکام توسط میهمان گرامی و مسئولین نمایندگی های مشهد اهداء گردید. همچنین در اختتامیه چهاردهمین دوره ازمسابقات جام عقاب طلایی مشهد، ایجنت محترم پارک نیلوفرآبی ضمن تقدیر از پهلوانان باستانی که نوای حماسی ضرب و مرشد، هرجمعه طنین انداز است و فضای زیبا و مفرحی را دراین پارک ایجاد می کند، بااهداء لوح تقدیر و سپاس از این پهلوانان تقدیر کردند.علاوه برآن با اهداء تقدیرنامه های جداگانه ازمسئولین پذیرایی پارک نیلوفرآبی و همچنین از گزارشگران و تصویربرداران نمایندگی ها که اخبار و اطلاعات این دور از مسابقات را پوشش دادند، توسط لژیون مرزبانی تقدیر و تشکربه عمل آمد. نهایتا چهاردهمین دوره ازمسابقات جام عقاب طلایی در فضای دوستانه و بسیار صمیمی به کار خود پایان داد.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فینال مسابقات دارت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فینال مسابقات تنیس روی میز
 
 
 
 
 
 
 
 
مراسم تقدیر از پهلوانان ورزش باستانی
 
 
 
 
 
 
تقدیر وتشکراز مسئولان پذیرایی پارک نیلوفرآبی
 
 
 
 
 
تقدیر از گزارش نویسان وتصویربرداران این دوره ازمسابقات
 
 
 
 
 
 
 
تصویربردار وتنظیم برای وبلاگ:مسافرحسن لژیون ششم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .