English Version
English

مشارکت در لژیون سردار، احساسی وصف نشدنی...

مشارکت در لژیون سردار، احساسی وصف نشدنی...

همسفر لعیا عضو لژیون سردار نمایندگی صالحی می‌گوید: «وقتی از مال خود ببخشی، کائنات چندین برابر آن را به تو بازمی‌گردانند... وقتی سال گذشته نتوانستم عضو سردار شوم، دلم را در آن روز جا گذاشتم...» او معتقد است افراد به اختیار خود وارد این لژیون نمی‌شوند، بلکه برای انجام این عمل نیک به گونه‌ای انتخاب می‌شوند!

در گفت‌وگویی کوتاه و صمیمانه با ما همراه باشید.

چه عاملی باعث شد تا در نخستین گلریزان پس از رهایی‌تان در جمعیت احیای انسانی کنگره۶۰ عضو لژیون سردار شوید؟

من در نخستین سالی که وارد کنگره شدم، اعتیاد همه چیز را از ما گرفته بود و توان کمک به جشن گلریزان را نداشتم؛ با این حال من دلم را در آن روز جا گذاشتم و از خداوند خواستم تا سال بعد توانایی عضویت در این لژیون را به من بدهد و خداوند را سپاس که همینطور هم شد. وقتی پیوستن به مجموعه کنگره60 باعث شد که زندگی من و فرزندم از تباهی نجات پیدا کند، پس چرا برای سرپا نگه داشتن این مکان مقدس مشارکت نکنم؟!

 

احساستان را در این باره با ما سهیم شوید؛ آیا این تصمیم در دیگر جنبه‌های زندگی شما مؤثر بوده است؟

احساس عضویت در لژیون سردار قابل بیان کردن نیست. من فکر می‌کنم فرد باید وارد آن شود تا بتواند این احساس را درک کند. مگر می‌شود ببخشی و کمک کنی و کائنات به تو بازنگرداند؟ صد البته که بازخورد آن در زندگی من به وضوح احساس می‌شود.

نگاهتان به عضویت در این لژیون چگونه است؛ بخش مادی را بیشتر در نظر داشتید و یا اینکه آن‌را حرکتی معنوی به شمار می‌آورید؟

به نظر من افراد به اختیار خود وارد این لژیون مقدس نمی‌شوند، بلکه آن‌ها به نوعی انتخاب می‌شوند. هر دو جنبه مادی و معنوی در این امر وجود دارند؛ از لحاظ مادی با بخشیدن مال خود به این لژیون، باعث وسیع‌ترشدن و ماندگار شدن کنگره می‌شویم و از لحاظ معنوی نیز به حال خوش دست می‌یابیم.

 

از دیدگاه شما نقش همسفران در گلریزان امسال و مشارکت در لژیون سردار چگونه خواهد بود؟

به امید خداوند امسال همسفران نقش چشمگیری در گلریزان خواهند داشت؛ همانطور که راهنمای من (خانم بهار) سال گذشته بذر این خواسته را در دل ما کاشتند و ما نیز توانستیم آن را برداشت کنیم، هرکس بخواهد و دوست داشته باشد در این حرکت عظیم مشارکت کند، باید خواسته‌اش را درون خود بکارد.

 

 

تهیه و تنظیم: همسفر لیلا – لژیون دوم

ویرایش: همسفر الهه – لژیون دوم 

نمایندگی همسفران صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .