English Version
English

پنجمین روز تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» با حضور افراد مشهور

 پنجمین روز تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» با حضور افراد مشهور

تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران:
تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» آگاهی بخش ترین تئاتر جامعه امروز است

سید امیر سیدزاده، تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران در روز جمعه هشتم آذرماه 1398 در سالن سپند به تماشای تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» نشست و درباره این نمایش گفت: به جرأت میتوانم بگویم یکی از بهترین تئاترهای امروز را که در سطح جامعه در حال اجرا است، امشب توانستم ببینم و شاید بگویم آگاهی بخش ترین تئاتر های که نیاز روز جامعه است و همه ما باید سمت و سوق و هدفمان در جهت پویایی و جهت نمایی اندیشمان در جهت هنر دیدن اینطور تئاتر ها باشد.
وی افزود: امروز من دیدم خیلی خوشحالم که این اثر خیلی مورد استقبال قرار گرفته است و امیدوارم که تا مدت های مدیدی همینطور سالن شلوغ و مخاطبین زیاد و کار در اوج بدرخشد.
سید زاده اظهار داشت: هنردوستان و کسانیکه در پی دیدن معنی و اخص مفهوم واقعی کلام هستند، این تئاتر یکی از بی نظیر ترین تئاترهای موجود است که پیشنهاد می کنم به دیدن آن بیایند چرا که این نمایش،  تئاتری است که بسیار بسیار آگاهی بخش، لازم برای کنکاو در وجود خودمان و مفرح و شاد نوشته و اجرا می شود.

قهرمان جهان و المپیک جهان:
تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» حرفی برای گفتن دارد
علیرضا حیدری، برنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی و رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی پس از تماشای تئاتر «پنجره ای رو به آسمان»  گفت: این نمایش در یک ساعت خیلی از مسائل مهم کشور را  توضیح داد و عمده موضوعات مورد نیاز مملکت ما و کسانیکه نمیتوانند حرکت کنند را بیان کرد.
وی افزود: ما باید به سمتی که واقعاً نیاز است حرکت کنیم و به نظر من باید درباره این مسائل خیلی صحبت شود و فرهنگ سازی صورت بگیرد.  به نظر من این تئاتر به اندازه ای خوب در مورد این موضوعات صحبت میکند.
دارنده مدال های جهانی کشتی ایران تصریح کرد: تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» به نظر من حرف های جالبی برای گفتن داشت.

بنیان جمعیت احیای انسانی کنگره:
تئاتر بهترین رسانه برای رساندن پیام کنگره 60 است
مهندس حسین دژاکام، بنیان جمعیت احیای انسانی کنگره 60 نیز در  در روز جمعه هشتم آذرماه 1398 در سالن سپند به تماشای تئاتر «پنجره ای رو به آسمان» نشست و درباره این نمایش گفت: هیچ برنامه و رسانه دیگری با این توان هرگز نمی توانست اندیشه و گفتار کنگره 60 را به کردار در بیاید.  به هر حال از همه تشکر میکنم.
وی افزود: بازیگران بهترین بازی را ارایه دادند، از طرفی باید بگویم اعضای کنگره 60 افراد تحصیل کرده هستند ولی برخی  شاید  برای نخستین بار به تماشای تئاتر آمده اند و تماشاچی حرفه ای تئاتر نیستند و این بسیار جای خوشبختی دارد.
دژاکام اظهار داشت: معمولاً تئاتری ها بین خودشان یک حلقه بسته دارند و افراد تماشاچی خاص که به عقیده من این حلقه در این سیستم تغییر کرده است. تماشاچی هایی آمدند که تماشاچی نبودند و حتی در عمرشان تئاتر ندیدند، بنابراین میبینید در وسط برنامه تئاتر از سالن خارج میشوند  و این خیلی طبیعی است و این را ذره ذره یاد میگیرند.

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .