English Version
English

سی دی ها، کتاب ها و جزوات از مهم ترین منابع آموزش در کنگره60

سی دی ها، کتاب ها و جزوات از مهم ترین منابع آموزش در کنگره60
به مناسبت دستور جلسه‌ی "نقش سی دی ها و نوشتن آن‌ها در آموزش" به سراغ همسفر ناهید، مسئول سابق نشریات نمایندگی شفا رفته ایم تا با ایشان از خدمتی که در این دوره از نشریات تجربه کرده اند، گفتگو کنیم و از تجربیات ایشان استفاده کنیم ... 
 
 
باسلام لطفا خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان ناهید هستم همسفر محمدصادق؛ مسافر من با بیش از ۱۲ سال تخریب با انواع آنتی ایکس وارد کنگره شدند، ۱۲ماه و ۸روز سفر کردند به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، به کمک راهنمایی جناب آقای عباس، رشته ورزشی فوتبال، کمک راهنمای خودم سرکار خانم معصومه، رشته ورزشی بدمینتون، در ضمن همزمان مسافر ویلیام هم بودند و از هر دو، ۲سال و ۲ماه و ۲هفته است که به دستان پرتوان جناب مهندس و همت خودشون آزاد و رها هستند.
 
 
ضمن تشکر از شما بابت ۱۴ماه خدمت در واحد نشریات همسفران، لطفا از حس و حال و تجربیات خود در این جایگاه بگویید.
ممنون از شما حانیه عزیزم که مرا لایق دانستید در این گفتگو در خدمت شما باشم. ۱۴ماه پیش کنگره برای من مقدر کرد که در این جایگاه خدمت کنم و امروز با کوله باری از تجربیات، به واسطه خدمت جدیدم در کنگره، این جایگاه را ترک نموده ام. هر دوشنبه از این ۱۴ ماه که درِ نشریات را باز می‌کردم تا زمانی که از نشریات خارج می‌شدم و کلید را تحویل مرزبانی می‌دادم، برای من پر از آموزش و تجربه های جدید بود. این جایگاه خدمتی برای رشد و بزرگ شدن من بسیار موثر بود و من اعتقاد زیادی به این دارم که جایگاه‌ها در کنگره ما را انتخاب می‌کنند، نه ما جایگاه‌ها را؛ من باید این ۱۴ ماه اینجا می‌بودم، نه هیچ جای دیگر و چقدر جالب که الان متوجه شدم مثل بقیه جایگاه های خدمتی شرایط طوری دست به دست هم داد که دقیقا بعد از گذشت ۱۴ماه این خدمت را تحویل دادم، خدا را سپاسگزارم.
 
 
نحوهٔ تهیه سی دی‌های آموزشی نشریات به چه صورت است؟
تهیه سی دی ها مربوط به بخش مسافران هست، مسئول نشریات واحد مسافران هر هفته سی دی ها را از تهران تهیه می‌کنند و در نشریات می‌گذارند تا به واسطه نیاز بخش مسافران و همسفران، از آنها استفاده کنند. قبلا سی دی ها توسط راهنمایان لژیون‌ها برای رهجوها سفارش داده می‌شد و در پک مخصوص هر لژیون قرار می‌گرفت؛ ولی از زمانی که اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته، کار نشریات سبک تر شده و رهجوها اغلب سی دی های هفته یا بصورت تکی، از سی دی های قدیمی خریداری می‌کنند. جا دارد همین جا از آقای رمضانی مسئول نشریات واحد مسافران تشکر کنم.
 
 
 
به نظر شما نشریات و نوشتن سی‌دی‌ها به‌طور کل چه نقشی در کنگره۶۰ و به ویژه در بخش همسفران دارد؟
یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزشی در کنگره سی دی ها، کتاب ها و جزوات هستند. در کنار آموزش‌ها و تجربیات کمک راهنمایان عزیز که در اختیار رهجوهای خود قرار می‌دهند، اگر گوش کردن به سی دی ها، مطالعه کتاب ها و خواندن جزوات نباشد، تمام تلاش کمک راهنما نادیده گرفته می‌شود، یک رهجو برای رسیدن به رهایی و جایگاه‌های بالاتر در زندگی و تزکیه و پالایش خود، باید حداقل دو سی دی در هفته گوش کند و بنویسد، من خودم به شخصه از زمانی که شروع کردم به واو به واو نوشتن سی دی ها، تازه متوجه شدم نوشتن و درک سی دی یعنی چه! خدا رو شکر الان به واسطه اپلیکیشن هر روز به راحتی در حین انجام کارهای روزمره می‌توانیم به سی دی گوش دهیم و لذت ببریم.
 
 
استقبال همسفران نمایندگی شفا از نشریات به چه صورت بوده است؟
خداروشکر همسفرانی فهیم و با درایت در شعبه خودمان داریم که در همه جا حضوری پر رنگ دارند؛ با وجود اپلیکیشن، همسفران عزیز باز هم طبق روال گذشته، به واسطه خرید سی دی، کتاب، جزوات و ... به نشریات مراجعه می‌کنند. 
 
 
در آینده قصد دارید در چه جایگاه‌هایی خدمت کنید؟
راستش را بخواهید نمی‌شود گفت من چه قصدی دارم از خدمت در جایگاه جدید، در واقع باید گفت کنگره برای رشد و بزرگ شدن من چه جایگاهی را برای من مقدر کرده است! اگر خدا بخواهد فعلا کنگره جایگاه راهنمای تازه واردین را برای من در نظر گرفته است، امیدوارم بتوانم با رعایت اصول و قوانین کنگره و پایبندی به حرمت ها در این جایگاه خدمت کنم و در کنار آن اگر فرمان صادر شود، با شما در خدمت سایت هم همکاری داشته باشم.
 
 
کلام آخر؛
خدا را سپاس برای هر آنچه از خوبی ها که دارم و آنچه از خوبی ها که در آینده خواهم داشت و هر آنچه از خوبی ها که از  گذشته همراه دارم؛ خدا رو سپاس برای داشتن دوستانی چون شما، که پا به پا و در کنار هم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شویم و سال به سال، ماه به ماه، هفته به هفته، روز به روز و ساعت به ساعت به آنچه فرمان است، نزدیک و نزدیک تر می‌شویم. به امید آن روزی که شاید در جایی دیگر همدیگر را به شایستگی ملاقات کنیم.
 
 
 
 
 
تایپ مطلب: همسفر ناهید، لژیون دوم
تهیه و تنظیم مصاحبه: همسفر حانیه، لژیون هفتم
عکاس: همسفر اعظم، لژیون یکم
ارسال مطلب: همسفر حانیه، لژیون هفتم
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .