English Version
English

فینال چهاردهمین دوره مسابقات فوتبال جام عقاب طلایی

فینال چهاردهمین دوره مسابقات فوتبال جام عقاب طلایی

در چهارچوب مسابقات جام عقاب طلایی نمایندگی‌های مشهد که از تاریخ 21 بهمن‌ماه سال 97 آغازشده، جمعه 21 بهمن‌ماه سال 98 فینال فوتبال این دور از مسابقات بین دوتیم فینالیست، لژیون 14 نمایندگی فردوسی از یک طرف و لژیون 12 نمایندگی شفا از سوی دیگر در حضور میهمانان گرامی جناب آقای تیموریان کارشناس فرهنگی شهرداری مشهد و جناب آقای شایسته مسئول اوتی کلینیک مشهد برگزار شد.

این دیدار نفس‌گیر و جذاب در وقت قانونی به‌تساوی دو بر دو انجامید و در وقت اضافه نهایتاً لژیون 12 نمایندگی شفا با دو گل به برتری رسید و این مسابقه حساس و تماشایی با نتیجه 2 بر 4 خاتمه یافت و درنهایت لژیون 14 نمایندگی فردوسی نایب قهرمان و لژیون 12 شفا به قهرمانی این دور از مسابقات دست یافت.

لژیون پنجم شفا در فراز و نشیب‌های فراوان این دور از مسابقات بین سه تیم برتر قرار گرفت و با کسب مدال برنز به مقام سوم رسید. در پایان مسابقه فینال فوتبال ضمن اهدای مدال افتخار به این قهرمانان توسط مسئولین دو نمایندگی و میهمانان حاضر احکام قهرمانی ممضی به امضاء آقای مهندس دژاکام نیز تقدیم این سه تیم افتخارآفرین گردید در انتهای این مسابقات ضمن قدردانی از داوران و ورزشبانان فوتبال و والیبال چهاردهمین دور مسابقات عقاب طلایی نمایندگی‌های مشهد از جانب ایجنت و لژیون مرزبانی پارک نیلوفر آبی با تقدیم لوح سپاس از این خدمت گذاران عزیز نیز سپاسگزاری به عمل آمد. خاطرنشان می‌کند این دور از مسابقات با حضور 8 تیم و 80 بازیکن و انجام 36 بازی به کار خود خاتمه داد.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصویربرداروتنظیم برای وبلاگ:مسافرحسن لژیون ششم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .