English Version
English

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی: از عملکرد کنگره 60 و روش درمان آن شگفت زده شده ام

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی: از عملکرد کنگره 60 و روش درمان آن شگفت زده شده ام

رضا رضایی، مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز جمعه 24 آبان ماه 1398 در پارک طالقانی (محل گردهمایی ورزشی اعضا) درباره روش DST که روش ابداعی مهندس حسین دژاکام در جمعیت احیای انسانی کنگره 60 در درمان بیماری اعتیاد است، به خبرنگار کنگره 60 گفت: من امروز بیشتر متعجب شده‌ام تا اینکه بخواهم در مورد تأثیر یا عدم تأثیر این روش صحبت کنم. به نظر من مهندس حسین دژاکام کار بزرگی انجام داده‌اند. جمع‌کردن، ساماندهی و ایجاد شورونشاط زندگی در این سطح بسیار سخت است. آدم‌هایی که خیلی از آن‌ها از خانواده طردشده بودند، خانواده‌هایشان در حال ازهم‌پاشیدگی بود و تقریباً به انتهای خط رسیده بودند.

وی افزود: مهندس دژاکام این افراد را درمان کرده و به سر خط آورده است. اینکه آیا این روش درمانی درست است یا نه یک بحث پزشکی است که بنده در این خصوص اظهارنظر نمی‌کنم؛ ولی واقعاً امروز دچار شگفتی و مباهات شده‌ام.

رضایی اظهار داشت: آدم‌هایی که هر کدامشان در هر شهر و محله‌ای می‌توانند عامل درگیری و اتفاقات باشند اما آمده‌اند اینجا آرام و با احترام باهم دوست هستند. مدیریت و توان برنامه‌ریزی مهندس دژاکام برای من جای تعجب دارد. این‌گونه انسان‌ها بسیار نادر هستند که از خودشان می‌گذرند و به مردم و جامعه می‌رسند و برای آن‌ها جامعه تا این حد از اهمیت برخوردار است.

درمان افراد مصرف‌کننده با هیچ ثوابی قابل‌مقایسه نیست

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: چیزی که برای من خیلی جالب بود، بچه‌هایی است که با پدرانشان به این مکان آمده‌اند، بچه‌هایی که به زندگی و به پدر امیدوار شده‌اند؛ مادران این فرزندان و همسران این افراد به زندگی امیدوار شده‌اند وزندگی‌شان از هم نپاشیده است. به نظر من با هیچ ثوابی نمی‌شود این عمل را مقایسه کرد و هیچ انگیزه‌ی مادی هم در این زمینه در کار نیست.

وی بابیان اینکه شور و هیجان زندگی نمود بیرونی روش درمان است، تصریح کرد: من واقعاً شگفت‌زده شده‌ام. ان‌شاءالله که موفق باشید و اگر کاری از دست بنده  بربیاید در خدمت هستم.

 

تهیه و تنظیم: همسفر بهار
نگارنده: همسفر اکرم

www.c60.ir

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .