English Version
English

سیگار با DST قطعاً درمان می شود

سیگار با DST قطعاً درمان می شود
دهمین جلسه از دوره پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی آزادی با استادی همسفر سمیه و با نگهبانی همسفر مریم و با دبیری همسفر سمانه با دستور جلسه "روش DSTوتجربه من از سم زدایی و سایر" در روز دوشنبه  20 آبان ماه سال 98 ساعت 14 آغاز به کار کرد.
 

 خلاصه سخنان استاد :

قبل از اینكه در مورد دستور جلسه صحبت كنم به‌رسم ادب و احترام از كمك راهنماى خودم سركار خانم طاهره تشكر می‌کنم و جایگاهی كه تجربه می‌کنم را مدیون زحمات گران‌قدر ایشان هستم.

دستور جلسه امروز در مورد DST و تجربه من از سم‌زدایی و سایر روش‌ها است، یكى از کامل‌ترین و مؤثرترین روش درمانى است كه در كنگره 60 صورت می‌گیرد و بهترین نتیجه را تابه امروز به دست آورده است، اگر دقت كنیم هر چهارشنبه حدود 200 نفر با همین روش به درمان می‌رسند كه سیگار هم با همین روش به درمان می‌رسد و به نتیجه فوق‌العاده‌ای رسیده است.

در مورد DST در این سه واژه خیلى جمله‌ها نهفته است كه معنى D از مخفف دژاكام گرفته‌شده چون اولین بار روش تدریجى توسط آقاى مهندس دژاكام تجربه شد، مهندس پس از 17 سال اعتیاد در رمضان 75 وقتى می‌خواست به مواد مصرفى خود را مرتب كند، روش كاهش تدریجى را تجربه و در اختیار مصرف‌کننده‌های دیگر قراردادند تا ماهم با همین روش به درمان برسیم.

واژه S كه مخفف استپ است یعنى پله‌های 21-روزه كه توقف می‌دهند و کمک راهنماها اجازه می‌دهند تا سیستم ایكس بازسازى شود، چون در سه‌هفته‌ای كه مصرف‌کننده‌ها توقف دارند و مقدار مشخصی داروى اوتى مصرف می‌کنند در هفته اول ممكن است، شوك ملایمى به جسمشان وارد شود، و در هفته دوم اوضاع عادى می‌شود و در هفته سوم فرد کاملاً سرخوش می‌شود و آماده پله بعدى می‌شود.

حال واژه Tكه مخفف تایم هست كه به معنى زمان، كه طول درمان اعتیاد باید ده الى یازده ما ه باشد چون كنگره 60 معتقد است فرد دوهفته‌ای مصرف‌کننده نشده است كه ما بخواهیم دوهفته‌ای آن را درمان كنیم و باید 10 الى 11 ماه زمان بدهیم تا جسم و روان وجهان بینی كه مثلث درمان هست به تعادل برسد.

 این واژه‌های دى اس تى كه بهترین نتیجه را به دنبال دارد قسمت دوم دستور جلسه در مورد سم‌زدایی هست كه به گفته مهندس بزرگ‌ترین اشتباهى كه بشر در مقوله اعتیاد مرتكب شد همین سم‌زدایی بود كه بدترین نتیجه را می‌دهد و خدا را شكر ما سم‌زدایی را تجربه نكردیم ولى یک هفته مسافرم سقوط آزاد ترك كرد كه نه‌تنها نتیجه‌ای نگرفتیم بلكه مسافرم مصرفش تریاك بود كه بعدها به شیره تبدیل شد كه مسافرم با مصرف شیره وارد كنگره شد و با بهترین روش یعنى DST به د رمان برسد.

در پایان از آقاى مهندس دژاكام تشكر می‌کنم كه با ابداع این روش باعث شدند تا خانواده‌ها در کنار هم بمانند و به درمان و تعادل برسند.

تهیه گزارش: همسفر سمیه

عکاس: همسفر طاهره

تنظیم و ارسال: همسفر مهناز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .