English Version
English

کتاب عشق موثر در درمان اعتیاد

کتاب عشق موثر در درمان اعتیاد
جمعیت احیای انسانی کنگره 60 یک سازمان مردم نهاد است که در زمینه درمان اعتیاد فعالیت می کند، به افرادی که در کنگره به درمان می رسند مسافر گفته می شود. مبنای فعالیت این سازمان مردم نهاد بر اساس کمک فرد درمان شده به فرد مصرف کننده می باشد.

هر مصرف کننده از ابتدای ورود خود به کنگره 60 می تواند با یکی از اعضای خانواده و آشنایان خود مسیر درمان را آغاز کند. در کنگره 60 به این افراد که بیمار را در طی این مدت همراهی می کنند همسفر گفته می شود.

در همین راستا مصاحبه ای با همسفر فاطمه از اعضای فعال نمایندگی پرستار در رابطه با نحوه ی آشنایی اش با کنگره 60 و تغییرات ایجاد شده در زندگی شان از ابتدای ورود به این سازمان مردم نهاد آماده کرده ایم.

 

لطفا خودتان را معرفی کنید؟
 
سلام دوستان فاطمه هستم همسفر،با۱۰سال تخریب وارد کنگره شدیم. آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره ،بمدت ۱۱ماه سفرکردیم با راهنمایی خانم نرگس و آقای صداقت والان مدت ۱۷ماه است که آزاد و رها هستیم.
 
چگونه با کنگره آشنا شدید؟
 
همسرم ازقبل با کنگره آشنایی داشت و برای ورودش من را هم به آنجا برد.
 
 
 
تا کنون چه جایگاههایی را تجربه کرده اید؟
 
صدور کارت،دبیری
 
زمانی که در کنگره مشغول خدمت هستید چه احساسی دارید؟
 
خدمت کردن بیشترین انرژی را به من می دهد.حتی قبل از ورود به کنگره بسیار به این کار علاقه داشتم وحس خوبی می گرفتم ولی خدمت در کنگره وجایگاههای زیبایش ناب ترین حس‌ها وانرژی ها را به من می دهد.
 
 زندگی شما قبل از ورود به کنگره با زمانی که وارد کنگره شدیدچه تغییری کرده است؟
 
با ورودم به کنگره دیدگاهم نسبت به زندگی و افراد ونزدیکانم کاملا تغییر کردوبه این نتیجه رسیدم که هدف من از زندگی چه چیزی است وچگونه می توانم با مسائل ومشکلاتم برخورد کنم وحال خوشی داشته باشم.
 
شما به تازگی آزمون کمک راهنمایی قبول شده ایدچه احساسی دارید وفکر می کنید این جایگاه چه تاثیری در زندگی شما خواهد داشت؟
 
قبولی من دراین آزمون یکی از مهمترین اتفاقات زندگیم است واحساسی غیر قابل وصف دارم وبا تمام وجود آرزو می کنم به بهترین شکل در این جایگاه خدمت کنم و خداوند را شاکرهستم.مطمئنا آموزشهای من در این جایگاه کاملتر خواهدشد و آنها را در زندگی خودم نیز کاربردی خواهم کرد.
 
وجود یک همسفر چه تاثیری در سفر مسافر دارد؟
 
همانطور که می دانیم و آموزش دیدیم همسفر می تواند بال پرواز مسافر خود باشد.وقتی بداند که چطور در طول سفر با او برخورد کند و آموزش بگیرد مسافرش هم،سفر خوبی را انجام خواهد داد وزندگی به تعادل می رسد .
 
کتاب عشق چه تاثیری در سفر شما داشته است؟
 
کتاب عشق سرشار از آموزشهایی است که من به عنوان یک همسفر که با حال بسیار خرابی وارد کنگره شدم،می توانم از آنها استفاده کنم وچون با زبان ساده ای نگارش شده است برای همه قابل استفاده می باشد،من هم سعی کردم از این آموزشها استفاده کنم وبه آرامش زیادی برسم.
 
آیا روشهای درمانی دیگری راهم امتحان کرده بودید؟
 
مسافرم چندین بار از طریق کلینیکهای مختلف ومصرف متادون سعی برای ترک انجام داده بود اما هیچ نتیجه ای نگرفت.
 
روش DST به نظر شما چگونه است و بهترین راهی که می شود به رهایی رسید کدام است؟
 
روش DST قطعی ترین راه درمان اعتیاد است و هیچ روش دیگری نمی تواند جایگزین این روش باشد.
 
آیا به نظر شما روش dstدر موارد  دیگر هم جواب می دهد؟
 
بله من بعنوان یک همسفر ضدارزشهای درونی خودم را با همین روش از بین می برم همین که افکار وکارهای ضدارزشی خودم ذره ذره وباکسب آگاهی از بین می برم همان روش DST است.
 
در پایان اگر صحبتی باقی مانده است بفرمایید؟

تشکر می کنم از آقای مهندس وخانواده عزیزشان که این بستر را برای ما فراهم کردند و آرزوی سلامتی برای آنها،از شما خانم حمیده عزیزم تشکر می کنم برای اینکه این فرصت را به من دادید.

تصویرگر:همسفرعطیه
 
تهیه وتنظیم گزارش:همسفرحمیده

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .