English Version
English

متد DST بهترین راه

متد DST بهترین راه

همان‌طور که می‌دانیم از قدیم روش‌های مختلفی برای ترک اعتیاد به کار گرفته‌شده ازجمله داروهای گیاهی و داروهای شیمیایی، هروئین و مرفین و بعدازآن دارویی به نام متادون ساخته‌شده. تمام این داروهایی که به‌منظور ترک اعتیاد ساخته شدند در عمل خود نیز اعتیادآور بودند.

روش‌های دیگر ترک اعتیاد سقوط آزاد، طب سوزنی، شلاق درمانی، تعویض خون و سم‌زدایی، همه و همه باعث می‌شوند شخص مصرف‌کننده برای مدتی مواد مخدر را قطع کند. در این حالت در تعادل و وضعیت مطلوبی نیست؛ و هرروز در فکر مصرف مواد است و بر این اساس پزشکان و محققان معتقدند که اعتیاد درمان ندارد.

سیستم کنگره 60 با متد (DST) کاملاً مقابل این تفکر غلط، که اعتیاد درمان ندارد عمل کرد، یک تئوری دیگری را ایجاد کرد و صورت‌مسئله اعتیاد را باز کرد و گفت: اعتیاد یک جایگزین مزمن است نه مسمومیت و نه وابستگی است. مواد مخدر بیرون جای مواد مخدر درون در قسمت جسم را می‌گیرد.

اعتیاد موضوعی فقط رفتاری نیست که آن را ترک نماییم، اعتیاد بیماری است و بیماری ترک ندارد و بایستی درمان شود. پس اگر مسافرین نمی‌توانند یک‌مرتبه مواد را کنار بگذارند از بی‌غیرتی و بی‌ارادگی آنان نیست؛ بلکه او بیمار است و باید درمان شود. تمام بی‌تعادلی یک مصرف‌کننده و همه‌ی این به‌هم‌ریختگی‌ها به خاطر درست‌کار نکردن سیستم ایکس است. اگر شخص با بازسازی سیستم ایکس به درمان رسید اصلاً لازم نیست خون خود را عوض کند، رفیق یا مکانش را عوض کند چون وسوسه‌ای در کار نیست.

و اما بهترین راه ...

قطعاً راهی بهتر است که بتوانیم با موفقیت طی کنیم و به هدف نهایی برسیم. همه ما درمان قطعی اعتیاد و به تعادل رسیدن مصرف‌کنندگان بسیاری را با استفاده از روش DST  در کنگره 60 با چشم دیده و می‌بینیم. کسانی که در کنگره 60 رها شدند و راه مستقیم را پیش‌گرفته‌اند انسان‌هایی هستند که توانسته‌اند کنگره و آموزش‌های آن را درک کنند و به آن جامه عمل بپوشانند.

من کنگره 60 و درمان آن را به‌عنوان بهترین راه از اعماق وجودم باور دارم؛ زیرا تغییرات به وجود آمده در مسافرم و خودم با استفاده از آموزش‌های کنگره 60 بوده است، در هیچ دانشگاه و آموزشگاهی چنین آموزش‌هایی داده نشده

 کنگره60 مکتب انسان‌ساز است

از بنیان گزار کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام صمیمانه سپاس گذارم که با ابداع متد (DST) درمان اعتیاد را بنا نهادند و آرامش را به زندگی من و امثال من به ارمغان آورده است.

 

نویسنده: همسفر مریم لژیون دهم
تایپ و تنظیم: همسفر معصومه
نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .