English Version
English

سردار مراد همه‌ ماست

سردار مراد همه‌ ماست

با عرض سلام و احترام لطفا خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر  ، با بیش از ده سال تخریب  وارد کنگره شدم ، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک شیره ، شیشه ، مدت ده ماه و دو روز سفر کردم . به روش تدریجی  (DST) . با داروی شفابخش OT . به راهنمایی راهنمای خوبم آقای عباس امیر معافی  ،  رهایی هم چهار سال و هفت ماه .

 

آیا به‌غیراز لژیون مالی جای دیگر نیز خدمت می‌کنید؟

 بله  ، نشریات آکادمی و نشریات مرکزی ،  مشاور تازه واردین و  مدتی هم چاپخانه در دست بنده بود و امسال هم کمک راهنمایی قبول‌شده‌ام .

لطفا برای ما از تاریخچه تشکیل لژیون مالی بفرمائید؟

در مورد تاریخچه اگر اشتباه نکرده باشم ، همراه با اولین گل‌ریزان در سال ۱۳۹۳ صورت گرفت .که بار اول برای خرید یک ساختمان در چهارراه ملایری پور تشکیل گردید و در آن زمان کنگره ۶۰ آن مقدار پول نداشت و هدف شروع کار لژیون سردار شد.

 

چند وقت است که عضو لژیون مالی هستید و هدفتان از این حضور چیست؟

بنده هم در همان سال ۹۳ شروع به خدمت در لژیون مالی کردم  و خداوند این توفیق را داد تا بتوانم با پول خود خدمت کنم هم به کنگره و باقی انسان‌ها و هم اینکه بتوانم آموزش بگیرم  ، در مقابل هم حال خوب دریافت کنم و حس‌هایی را تجربه کنم که شاید با چیز دیگری نمی‌توانستم به آن دست پیدا کنم .آب‌میوه‌هایی که تابه‌حال نچشیده و ندیده بودم و هدف این است که اندازه آن چیزی که در کنگره می‌فهمم و دریافت می‌کنم باید حداقل دو برابر آن را پرداخت کنم و در مقابل کاری که کنگره برای ما می‌کند مسئول هستیم و باید باز پرداختی که بسیار ناچیز هم است ،  داشته باشیم

آیا این کار خیر در زندگی شما تأثیری هم داشته است؟

 حتماً داشته و دارد ، عضو لژیون مالی و آن بخشش که انجام می‌دهی باعث می‌شود بعدهایی را تجربه کنی که به‌راحتی نمی‌توان به آن دست پیدا کرد . یک خاطره باید برایتان بیان کنم ، سال اول که می‌خواستم با پدرم (که همسفر بنده هستند) در لژیون مالی مشارکت کنیم ،مبلغ ده میلیون تومان پدر بنده مشارکت را با من شروع کردند و من به شوخی در جلسه که جناب آقای مهندس  حسین دژاکام هم حضور داشتند گفتم ، کاش این پول را می‌دادیم و من ماشین خود را عوض می‌کردم ،  جناب مهندس با لبخندی فرمودند ،  خیلی بیشتر در آینده دریافت خواهی کرد و دقیقا من در سال بعد  توانستم یک خودروی صد میلیون تومانی بخرم که یعنی ده برابر آن پولی که در آنجا هزینه و پرداخت کردیم و این خیلی برای جالب بود . اتفاق‌های متافیزیک که برای من می‌افتد و اصلاً قابل‌بیان نیست و واقعاً زندگی مرا تغییر داده و میدانم که تمام این‌ها از برکت همین لژیون سردار است.

 

با توجه به شرایط سخت مالی بعضی از افراد ، آیا لژیون مالی  را به آن‌ها نیز پیشنهاد می‌کنید؟

بله ،حتماً همین‌طور است .چون باید بگویم یکی از دست‌های پنهان و کمک‌های غیبی برای خلاص شدن از مشکلات مالی ، شاید مشارکت در همین لژیون سردار باشد و به این موضوع ایمان داشته باشند که این کار خیر نه‌تنها باعث نمی‌شود که فقط هزینه یک‌طرفه باشد  ، بلکه برکت مال انسان را هم چند برابر می‌کند.

 

شرایط عضو شدن در لژیون مالی به چه صورت است ؟

شرایط برای ورود در ابتدا رهایی و حضور در سفر دوم است. پرداخت یک جای مبلغ شش میلیون تومان به‌محض ورود در سال اول و در سال‌های بعدی هم می‌توان شش میلیون تومان را یکجا پرداخت کرد و هم در چند بخش پرداخت نمود و اگر بخواهند بیشتر از مبلغ قانونی آن می‌توانند مشارکت خود را افزایش بدهند.

 

و در آخر اگر کلامی  راجع به لژیون سردار ، دارید بفرمائید؟

لژیون سردار که همان لژیون مالی هست از اهمیت زیادی برای کنگره ۶۰ برخوردار است، سردار را که  جناب آقای  مهندس حسین دژاکام ، مراد همه ما می‌نامند و از او یاد می‌کنند و بزرگ‌ترین استاد جناب مهندس هم هستند به اسم ایشان نام‌گذاری کرده‌اند. یعنی بااین‌وجود حجت را جناب آقای مهندس با ما تمام کرده‌اند که بدانیم این لژیون چه ارزشی دارد . بعد از تشکیل این لژیون مالی که در ابتدا با مشارکت چهار نفر بود  ، بنده و آقای احمد زمانی و آقای وحید دولت‌آبادی ،  آقای دولت‌آبادی از سال ۸۱ تا الآن البته در این کار سهیم بودند و آقای غلام‌رضا مقدم و در ادامه جناب آقای ثالثی هم به این جمع پیوستند و دیگر دوستان که در ادامه راه همراه شدند.  هر دو هفته در میان در ساختمان ملایری پور لژیون سردار تشکیل می‌شد که جناب  آقای مهندس برای ما کلاس‌های جهان‌بینی برگزار می‌کردند و برای من جالب بود که این لژیون چقدر ارزشمند است که شخصی چون جناب آقای مهندس برای ما چهار نفر ابتدایی جلسه تشکیل می‌دادند  ، چون برای تشکیل جلسه‌های جناب  آقای مهندس اگر بدانیم واقعاً باید هر بار یک استادیوم رزرو کرد و این احترامی که به ما چند نفر می‌گذاشتند و با ما تبادل‌نظر هم می‌کردند خیلی برای من افتخار و سعادتی بود. آنجا فهمیدم که پس ما در اینجا مسئولیت سنگینی داریم و باید به وظیفه خود خوب عمل کنیم . امیدوارم دیگر دوستانی هم که می‌توانند در این کار باارزش و خیر مشارکت کنند ، به‌زودی به این جمع بپیوندند.

 

تهیه و تنظیم: مسافر حسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .