English Version
English

کنگره 60 یعنی احیای یک انسان

کنگره 60 یعنی احیای یک انسان

جمعیت احیای انسانی کنگره 60 یک سازمان مردم نهاد است که در زمینه درمان اعتیاد فعالیت می کند، به افرادی که در کنگره به درمان می رسند مسافر گفته می شود. مبنای فعالیت این سازمان مردم نهاد بر اساس کمک فرد درمان شده به فرد مصرف کننده می باشد.

افراد درمان شده می توانند در بخش های مختلف این سازمان برای خدمت به دیگران فعالیت کنند. یکی از قسمت هایی که افراد می توانند در آنها مشغول به خدمت شوند گروه های مالی شعبات جمعیت کنگره 60 است. در کنگره 60 به این گروه ها لژیون مالی یا سردار گفته می شود.

در همین راستا مصاحبه ای با محمد عضو فعال لژیون سردار و از کمک راهنمایان شعبه سهروردی اصفهان کنگره60 را برای شما آماده کرده ایم که شما را به مطالعه ی آن دعوت می کنیم.

باسلام وعرض خداقوت وتشکرازاینکه وقتتان رادراختیارماقراردادید؛ لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی بفرمایید.

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر.آنتی ایکس مصرفی شیره ،شیشه والکل با راهنمایی آقا کامران سفر کردم مدت رهایی۸ سال و ۸ ماه و راهنمای نیکوتین مسافر ابراهیم مدت سفر ۱۰ ماه مدت رهایی از سیگار ۳سال و ۸ ماه

به نظر شما خدمت صادقانه  چگونه است؟

خدمت اگر در ظرفیت انسان باشد و عاقلانه به آن نگاه کنیم نه حسابگرانه و همچنین در طول خدمت، اجرای قوانین را بر خواسته های شخصی ترجیح بدهیم می توان گفت آن خدمتی صادقانه است.

شیرین ترین لحظه را در طول خدمت خود بیان کنید؟

فرمان قطع مصرف داروی مسافران در سفر اول توسط مهندس دژاکام یااستادامین، شیرین ترین لحظه در طول خدمت صادقانه در کنگره است و زمانی که بتوانم در زندگی مسافری باعث بازشدن گره ای از مشکلات او بشوم شیرین ترین لحظه در خدمت من در کنگره است.

لطفا حس خود را در لحظه وارد شدن به لژیون سردار را بیان کنید.

نوع آن حس قابل بیان و انتقال نیست و چشیدنی است ولی بسیار تا بسیار زیبا است.حس تولد دوباره ای در زندگی ،سبک شدن،رها شدن و... .

چرابرای کمک شما اولویت را به کنگره داده اید؟

توصیه همسفرم بود و اینکه کنگره ۶۰ جمعیت احیای انسانی است و کنگره یعنی احیای یک انسان و تولد دوباره و زنده شدن و رهایی یک نفس، یعنی رهایی تمام انفاس در جهان. به نظر بنده کنگره ۶۰ بهترین جایگاه برای کمک و همیاری است.

 با توجه به نزدیک بودن هفته گلریزان چه توصیه ای برای همسفران و مسافران در کنگره ۶۰ دارید؟

آنانی که می دانند فرمان را به نحو احسن انجام می دهند و آنان که نمی دانند انشالله به آن دانایی لازم با کمک افراد مطلع، خواهند رسید ولی باید توجه داشت که داشتن خواسته در صور پنهان اولین شرط لازم است و پس از آن خواسته هایمان تحقق می یابد.برای ورود به لژیون سردار اولین قدم خواسته است که بدون تفکر امکان پذیر نیست.

آیا تاکنون ذره ای تردید برای ورود به لژیون مالی به خودتان راه داده اید؟

کشش و جاذبه های نیرو های منفی همیشه و در همه جا وجود دارند و این ایمان است که باعث کمرنگ شدن این نیروها می گردد، عاشق اگر رهرو شود عبور از همه موانع آسانتر از همیشه می گردد.

کلام پایانی شما را شنوا هستیم؟

کلام آخر من با کسانی است که عشق به خدمت دارند،خواسته ی ورود به لژیون سردار را دارند ولی استطاعت مالی ندارند.عزیزتر ازجان، بدان که ثواب و پاداش نیروی برتر برای شما خواهد بود. ما در کنگره آموزش می بینیم و گره ها و کمبود ها و مشکلات خودمان را پیدا می کنیم و به دانایی می رسیم ولی زمانی که در چرخه ی خدمت قرار می گیریم آنجاست که می توانیم گره ها را باز کنیم و نواقص خود را برطرف کنیم. آیا هدف از خلقت به جز آموزش و خدمت است؟ در لژیون سردار هم آموزش وجود دارد هم خدمت صادقانه.با آرزوی موفقیت و کامروایی برای کسانی که خواستار ورود به لژیون سردار هستند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .