English Version
English

D.SAP و درمان بیماری ها

D.SAP و درمان بیماری ها

مشارکت راهنمای محترم سرکار خانم جلالی در خصوص دستور جلسه D.SAP

در سال ۸۲ یک مسافر و هم‌سفر از هیدج به شعبه آکادمی‌ می‌آمدند و در طول سفرشان تهران بودند و هم‌سفر در لژیون من ‌بود، سفرشان که تمام شد بعد از مدتی با اجازه آقای مهندس یکی از بانی‌های خیر برای تأسیس شعبه هیدج‌ شدند و من این سعادت را داشتم که تولد آقای حمید در هیدج حضورداشته‌اشم و از نزدیک باغ سیب را دیدم، واقعاً هوای آنجا بی‌نظیر است و میوه‌ها بسیار عالی و خوشمزه، من واقعاً در تمام عمرم سیب به آن خوشمزگی نخورده بودم و این‌ میوه باکیفیت به خاطر زمین بسیار عالی و خاک‌ خوب و آب‌وهوای مناسب است و D.SAP با همین سیب‌های خوب و باکیفیت با دستان ‌پرتوان آقای مهندس ساخته می‌شود.

من با فواید D.SAP در لژیون ویلیام با تجربیات ره‌جوهایی که از D.SAP استفاده کردند در طی این چند سال آشنا شدم، مثل کسی که با استفاده از D.SAP کبد چربش درمان شد یا کسی که جوش‌هایش برطرف شد و یا کسی که دستگاه گوارش خوب شده و ...، برایم جالب است که این شربت در سیستم درمانی کنگره وجود دارد و می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها از D.SAP استفاده‌های خوبی داشتند و راضی هستند و تجربیات افراد در استفاده از D.SAP بسیار جالب است، جناب مهندس روز چهارشنبه موارد استفاده خودشان را گفتند، مثل قارچ بین انگشتانشان و برطرف شدن ترک‌های پاشنه پایشان. خیلی ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.

مشارکت‌ها 

 زهرا مسافر نیکوتین:

آقای مهندس خیلی ساده و زیبا گفتند که سیب‌های درخت را تبدیل به سرکه سیب کردند و این سرکه سیب با سرکه‌هایی که از مغازه‌ها تهیه می‌کنیم‌ واقعاً فرق دارد، من ناراحتی معده داشتم D.SAP را با عسل مخلوط کردم و استفاده کردم که اذیت نشوم، اگر ما چیزی بخواهیم بفروشیم خیلی تعریف می‌کنیم ولی ایشان حتی به این موضوع فکر نکردند.

 

سوگل مسافر نیکوتین: زمانی که با D.SAP آشنا شدم برای معده درد استفاده کردم و جواب گرفتم حتی به اطرافیانم پیشنهاد دادم و مشکل یبوست هم داشتم مصرف کردم و مشکلم رفع شد.

سمیه مسافر نیکوتین: افرادی که مواد مخدر مرفین دار استفاده می‌کنند مثل تریاک یبوست شدید دارند آقای مهندس به فکر درمان افتادند که سرکه سیب را کشف کردند، خودم معده درد داشتم با مصرف این دارو درمان شدم حتی پسرم گلودرد داشت با مصرف داروهای شیمیایی رفع نشد یکی از هم شعبه‌ای‌های من پیشنهاد داد که D.SAP را با آب گرم و عسل بخورد و من ‌این کار را انجام دادم و حالش خوب شد

.

زهرا مسافر نیکوتین: من D.SAP را ۳ سال مصرف کردم، کبد چرب و سنگ کلیه داشتم اما بعد از شش ماه احساس کردم درد پهلودارم به دکتر مراجعه کردم معلوم شد سنگ در حال دفع هست و از کبد چرب خبری نبود و من درمان شده بودم.

 

ناهید مسافر نیکوتین: اگر کسی ایمان قلبی به D.SAP نداشته باشد نتیجه نمی‌گیرد من مشکل یبوستم با خوردن این دارو حل شد و به مادرم هم پیشنهاد دادم ولی با یک‌بارمصرف و نداشتن ایمان نتیجه نگرفت، یکی از ره‌جوهای من ایمان قوی به خوردن D.SAP دارد حتی برای درمان جوش‌های صورت و من از او ایمان قوی داشتن را آموزش گرفتم

.

شهره مسافر نیکوتین: در کنگره راجع به هر موضوعی بحث می‌شود، من و مسافرم انجام می‌دهیم مثل پارک آمدن ،مواد غذایی سالم خوردن ازD.SAP  استفاده کردن و غیره ،زمانی که ماه‌های آخر بارداری‌ام بود معده درد داشتم با مصرف D.SAP مشکل من حل شد، دوست دارم از کرم جناب مهندس برای صورتم هم استفاده کنم.

.

الهه مسافر نیکوتین:، D.SAP برای من حکم معجزه را داشت چون گوشواره بدل استفاده کردم و لاله گوشم ورم کرد و حساسیت شدید به گوشم داد جوری که خارش و سوزش داشت مایعی از گوشم خارج می‌شد و تشدیدش می‌کرد از کرم‌های معروف استفاده کردم اما جواب نگرفتم تا اینکه مسافرم  D.SAP را برای مشکل یبوستش خریده بود من هم از آن استفاده کردم و به‌صورت تدریجی مشکلم حل شد.

 

سمیه مسافر نیکوتین: من مشکل گوارشی داشتم و خوردن D.SAP برای من تبدیل به عادت شده بود و مشکل مثانه داشتم و با خوردن D.SAP به نتیجه رسیدم و مشکلم برطرف شد. آقای مهندس می‌گوید:خوردن پوست گوجه‌فرنگی که دارای فسفر و پتاسیم هست جذب بدن نمی‌شود مگر با خوردن D.SAP، که این موضوع برایم بسیار جالب بود. 

 

سارا مسافر نیکوتین: خدا را شاکرم به این دلیل که آقای مهندس ازنظر جسم و روان و جهان‌بینی ما را تغذیه می‌کنند من 13 ساعت کار می‌کردم واریس شدید داشتم و با خوردن D.SAP مشکلم رفع شد، طی ۳ وعده قبل از غذا یک قاشق غذاخوری استفاده کردم، حتی D.SAP اسید نیتریک دارد و احتمال سکته‌های مغزی را کاهش می‌دهد، همکارم بین انگشتانش قارچ شدید داشت من D.SAP برایش بردم و استفاده کرد و نتیجه گرفت. 

 

تهیه گزارش: الهه و زهرا مسافر نیکوتین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .