English Version
English

بخشیدن، حسی که نمی توان آن را وصف کرد.

بخشیدن، حسی که نمی توان آن را وصف کرد.

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان هادی هستم یک مسافر، آنتی ایکس مصرفی شیره تریاک، روش درمان دی اس تی، داروی درمان ot، مدت سفر اول ده ماه رشته ورزشی فوتبال و والیبال باراهنمایی ایجنت محترم آقای بصیری رهایی 18 ماه در ضمن سفر سیگار انجام دادم، آنتی ایکس سیگار، روش درمان دی اس تی با آدامس نیکوتین دار جویدنی، مدت سفر ده ماه و سیزده روز باراهنمایی ایجنت محترم آقای محمد  رهایی یک سال.

 

انگیزه شما از شرکت در لژیون سردار چه بود؟

اولاً خدا را شاکر و سپاسگزارم که در کنگره ۶۰ هستم وشاکر و سپاسگذار آقای مهندس دژاکام و تمام خدمتگذاران کنگره 60 هستم که این بستر را برای ما فراهم کردند. انگیزه بنده از همان کودکی خدمت به انسان‌ها بود و همیشه دوست داشتم که کار هرچند کوچک انجام دهم و وقتی کمک به کسی می‌کردم نمی‌دانستم درست است یا خیر، ولی وقتی وارد کنگره ۶۰ شدم و فهمیدم که در این مکان خود افراد به هم کمک می‌کنند من هم از این راه خوشحال شدم دوست داشتم یک فرد باشم که در این راه قدم برمی‌دارد و خیلی خوشحال هستم از این‌که این کار را انجام دادم و شرکت در لژیون سردار از همان اول خواست من بود و خدا را شاکرم که توانستم این کار را به انجام برسانم.

 

شما در جایگاه مرزبانی وبلاگ و ایمنی فعالیت می‌کنید از این جایگاهها به نظر شما چه چیزی باعث می‌گردد حس ورود افراد به لژیون مالی بیشتر بشود؟

مسافرین باید بدانند که کنگره ۶۰ یک سازمان مردم‌نهاد است و کسی به آن کمک نمی‌کند و خودمان هستیم که به خودمان کمک می‌کنیم و باید به این درک برسیم که پیشبرد کارهای این نمایندگی به دست خودمان است و در این مکان خودمان آموزش می‌دهیم خودمان کمک به اجراشدن قوانین می‌کنیم و خودمان مدیریت می‌کنیم و همه‌کسانی که در کنگره ۶۰ خدمت می‌کنند مصرف‌کنندگانی هستند که به درمان رسیده و زکات درمان رایگان خود را می‌دهند.

 

به نظر شما این دیدگاه که کنگره ۶۰ خانه ماست و ما برای بهتر شدن این خانه باید تلاش کنیم تا چه حد می‌تواند مثمر ثمر واقع شود؟

کنگره ۶۰ و نمایندگی ما چون به ما آرامش و حال خوب می‌دهد و ما را در صراط مستقیم قرار می‌دهد پس حکم همان خانه ما را می‌تواند داشته باشد چون این مکان در رسیدن به آن درمان یا همان تعادل کمک می‌کند و باعث می‌شود که ما در خانه با خانواده به‌طور صحیح برخورد کنیم پس بله خانه ماست و هرکجا که دل انسان خوش باشد و حال خوش داشته باشد آنجا خانه انسان است.

 

نظر شخصی شما در مورد لژیون سردار نمایندگی امین قم چیست؟

خدا را شاکرم که نمایندگی ما سال به سال بهتر می‌شود و باوجود پیش‌کسوتانی مثل آقای پور بکر مثل آقای آرش یوسفی و پرویز بلاغی روزبه‌روز بهتر می‌شود و یک‌شکل خوبی پیدا می‌کند.

بخشش و بخشیدن چه حسی را در شما ایجاد می‌کند؟

حس بسیار عالی که بنده نمی‌توانم این حس را توضیح دهم.

 

وادی اول یعنی تفکر درآمدن به لژیون سردار و شرکت شما تا چه حد تأثیر داشته است؟

همه‌کسانی که در لژیون سردار هستند اکثراً کاسب‌اند و با ماشین‌حساب سروکار دارند آدم‌هایی نیستند که بدون تفکر وارد این لژیون شوند و مطمئناً این خیر را دیده‌اند و کسانی که از تهران می‌آیند و خدمت می‌کنند این تفکر را دارند که بخواهند این کار را انجام دهند و باایمان و تفکر قوی وارد این راه شدن که خدمت کردن و کمک کردن به هم نوع است.

 

 ورود شما به لژیون سردار چه تأثیری در زندگی شما داشت؟

بنده به دنبال تأثیر نیستم نظر بنده به این است که نباید به دنبال ثواب یک عمل رفت ما بدهکاریم به خدا به کنگره ۶۰ و هر چه بریزیم این سطل پر نخواهد شد و ایمان به این دارم که برمی‌گردد ولی به دنبال برگشت نیستم چون خودم را بدهکار خداوند و کنگره 60 می‌دانم.

 

از آموزش‌های کنگره ۶۰ کدام‌یک بیشترین کمک را به شرکت شما در لژیون سردار کرد؟

محبت، محبت چیزی است که انسان را از خود بی‌خود می‌کند و وقتی‌که محبت می‌کند و وقتی‌که می‌بخشد و عشق دارد زندگی روزبه‌روز بهتر می‌شود انرژی او بیشتر می‌شود و خودش را می‌تواند بهتر بشناسد و وقتی توانست خودش را بشناسد می‌تواند خداوند را هم بشناسد.

 

توصیه شما به کسانی هنوز وارد لژیون سردار نشدن و قصد وارد شدن به این لژیون رادارند؟

اصلاً نترسید، این کار خیر و کاری که برای نجات انسان‌ها است. واقعاً باید لژیون مالی روزبه‌روز مستحکم‌تر شود چون واقعاً نیازمند هستیم این را باید بدانیم که ما برای شعبه امین قم یک زمین نیاز داریم واین شهر، شهر ما است شاید ده سال دیگر یکی از نزدیکان من اعتیاد پیدا کند مثل پدر خودم که مسافر است و مکانی باشد که افراد در آن درمان گردند و ایمان داشته باشید به کنگره ۶۰، شما وقتی ایمان داشته باشید ترسی نخواهید داشت. در دل روشنایی قدم بردارید و نترسید.

 

چه چیزی باعث قوت قلب می‌شود برای شما برای ادامه راه؟

وجود پیشکسوت‌ها در لژیون سردار قوت قلبی است برای منی که تازه‌وارد این راه شده‌ام بودن این اشخاص قوت قلب است.

 

به‌عنوان کلام آخر و نکته‌ای که مدنظر دارید را بیان کنید؟

بنده دوست دارم از آقای اکبر علیرضایی از آقای پور بکر و آقای پرویز بلاغی  و آقای آقایی و ایجنت محترم آقای بصیری تشکر کنم و این‌ها هستند و ما به این افراد نگاه کردیم که این راه را ادامه می‌دهیم.

از این که وقتتان را در اختیار ما گذاشتید تشکر می کنیم.

 

تهیه و تنظیم: مجید کنگره
عکاس: یوسف دارایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .