English Version
English

D.Sap سپری در برابر بیماری‌ها

D.Sap سپری در برابر بیماری‌ها

آقای مهندس دژاکام بعد از فهمیدن صورت‌مسئله اعتیاد و کشف روش DST، هرگونه مواد مخدر را با داروی شربت تریاک (OT) درمان کردند و با همین روش با آدامس نیکوتین به درمان سیگار پرداختند. بعد از آن به‌صورت کاملا اتفاقی با کمک استاد امین از عصاره سیب، دارویی به نام D.SAP تهیه کردند. با تهیه D.SAP گام بزرگی در جهت آسان نمودن سفر اول برداشته شد. مسافرهای سفر اول که با شربت تریاک (OT) در حال سفر هستند با استفاده از D.SAP سیستم گوارش آن‌ها بهتر عمل می‌کند و دچار یبوست نخواهند شد.  همچنین مسافران سیگار که مشکل آفت دهان و سرفه‌های شدید دارند با استفاده از این محلول می‌توانند این معضلات را در طول سفر حل کنند.

شاید شنیدن این‌که یک ماده غذایی علاوه بر خاصیت لکه بری، باعث شادابی پوست و موی شما است عجیب باشد. به فراتر برویم، این ماده درمان گر بیماری‌هایی است که به‌سختی درمان یا کنترل می‌شدند. این ماده غذایی سپری در برابر برخی بیماری‌ها است و مصرف آن باعث پیش‌گیری از مبتلا شدن به آن‌ها می‌شود.

حتماً با شنیدن این حرف‌ها به فکر یک ماده دارویی آزمایشگاهی یا یک ماده غذایی صنعتی خاص افتادید! باید بگویم همه این فواید و خاصیت ها در یک ماده غذایی طبیعی جمع شده است و آن را در کنگره 60، D.SAP می نامند. خواص ضد باکتریایی و ضدویروسی و ضد قارچی D.SAP، آن را به ارتشی همه‌کاره در برابر بیماری‌ها تبدیل کرده که باعث حفظ زیبایی و سلامتی می‌شود و بااین‌حال یک چاشنی خوشمزه در غذاها و سالادها به‌حساب می‌آید.

در این مقاله سعی کرده‌ام فواید و کاربرد D.SAP را در سلامت و زیبایی از تجربه خودم و زبان خانواده‌ام که این محلول را استفاده کرده‌اند بنویسم.

  • دیابت

استفاده از D.SAP میزان پاسخ‌دهی گیرندهٔ سلول به انسولین (حساسیت به انسولین) را افزایش می‌دهد. این ویژگی به افراد مقاوم در برابر انسولین کمک می‌کند و می‌تواند از دیابت نوع 2 پیشگیری کند و یا حداقل آن را به تأخیر اندازد.

  • گلودرد و سینوزیت

یک‌چهارم لیوان D.SAP را با همین مقدار آب گرم و عسل مخلوط‌کنید و آن را قرقره بکنید. این عمل یک فضای اسیدی به وجود می‌آورد و میکروب‌های عامل سرماخوردگی را از گلو پاک‌سازی می‌کند. با شست‌وشوی بینی با مخلوط آب و D.SAP از رشد باکتری‌های سینوس می‌توان جلوگیری کرد و پتاسیم موجود در این محلول می‌تواند بلغم‌هایی که در بینی شما خانه کرده‌اند را کوچک کند و درنهایت سینوزیت شمارا درمان کند.

  • واریس

D.SAP برای رگ‌های واریسی بسیار سودمند است زیرا میزان گردش خون را در دیواره رگ‌ها بالا می‌برد و به خاطر خاصیت ضدالتهابی، تورم رگ‌ها را کاهش می‌دهد.

  • قارچ‌های پوستی و پا

محلول D.SAP یکی از مؤثرترین داروها برای درمان قارچ‌های پوستی و پا است. ترکیب ضد باکتریایی و ضد قارچی، آن را تبدیل به یک محلول ارزشمند برای درمان این بیماری کرده است.

  • دستگاه گوارش و یبوست

علائم رفلکس معده و زخم‌ها را کاهش می‌دهد و باعث سلامت دستگاه گوارش می‌شود. با مصرف ناشتا D.SAP همراه با یک قاشق عسل و یک لیوان آب ولرم، بیماری یبوست را که مادر بیماری‌ها است می‌توان درمان کرد و به بهبودی کامل رسید.

  • کبد چرب

یکی از معجزه‌های D.SAP درمان کبد چرب است. یکی از بهترین روش‌های سم‌زدایی کبد چرب استفاده از محلول D.SAP است.

  • درمان کم‌کاری تیروئید

یکی از اعضای خانواده‌ام با مصرف چندماهه D.SAP به‌طور منظم و قطع کردن قرص‌های تجویزی پزشک که روزانه ناشتا مصرف می‌کرد به درمان رسید و هم‌اکنون دیگر هیچ دارویی نمی‌خورد.

  • سفید کردن دندان و رفع بوی بددهان
  • گرفتگی پا در خواب
  • انرژی‌زا و رفع خستگی و درد عضلات

با مصرف D.SAP مقدار زیادی مواد معدنی موردنیاز بدن تأمین می‌شود.

  • تعدادی از آلکالوئیدهای موجود در D.SAP عبارت است از: سدیم، کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم، منگنز، کلرورسدیم، گوگرد، ویتامین‌های گروه B و ویتامینD و اسیدهای مختلف که این مواد موجود در D.SAP باعث طراوت و نشاط سلول‌های بدن می شود.

 

 

نگارنده: مسافر محمد لژیون هشتم

نمایندگی کاسپین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .