English Version
English

نقش خدمت در زندگی

نقش خدمت در زندگی

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید:

سلام دوستان امید هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، شیره مدت یک سال سفر کردم به روش DST با شربت OT با کمک راهنمای استاد عزیزم آقا محمدرضا ورزش در کنگره 60 شنا و هم‌اکنون 14 ماه است که به دستان آقای مهندس آزاد و رها هستم.

 

چه عاملی باعث شده است که شما در کنگره 60 خدمت‌گزار باشید؟

من در سفر اول بسیار مشتاق خدمت بودم  اما دوست داشتم که برای خدمت به من مراجعه کنند و خودم پیگیر آن نبودم، خدمت کردن را از جارو زدن شروع کردم و به‌مرورزمان و عشقی که در من به وجود آمد باعث شد خودم پیگیر خدمت کردن باشم و دنبالش بروم و خوشبختانه در حال حاضر در جایگاه OT خدمت می‌کنم، ویکی از افتخاراتم در زندگی خدمت در کنگره 60 است، از زمانی که خدمت کردن من در کنگره 60 شروع شد زندگی من تغییر کرد و اتفاقات خیلی خوبی برای من در زندگی افتاد، من آدم فراموش‌کاری بودم  وسایلم را جا می‌گذاشتم و این فراموش‌کاری از بین رفت و حتی خیروبرکت در کسب‌وکار و زندگی من جاری شد.

 

چه نکته‌ی در خدمتی که انجام می‌دهید به شما انرژی می‌دهد؟

جایگاه خدمتی من در کنگره 60 واحد OT است و من از این جایگاه لذت می‌برم و منشأ این لذت نوشتن برگه رهایی افرادی است که یک روز با مصرف مواد مخدر و حالی دگرگون آمده بودند و شما از لذت این تغییرات که در افراد مشاهده می‌کنید انرژی دریافت می‌کنید.

 

چه احساسی داشتید زمانی که متوجه شدید در آزمون کمک راهنمایی قبول شدید؟

قبولی در آزمون کمک راهنمایی تأثیر زیادی در زندگی من داشت، واقعاً یک آزمون الهی در زندگی من بود،من همیشه یکی از دعاهای که در انتهای جلسات انجام می‌دادم قبولی در آزمون کمک راهنمایی بود، چون هیچ حسی به‌اندازۀ حس کمک راهنمایی برای من جذاب نبود،امیدوارم  تمام کسانی که خواسته رسیدن به این جایگاه را دارند به این جایگاه برسند زیرا توصیف کردن آن بسیار سخت است.

 

دستور جلسه این هفته سیستم ایکس است، چه رابطه‌ی بین سیستم ایکس و شربت OT وجود دارد؟

تعاریفی که از سیستم ایکس در جزوه‌ها آموزشی آمده است، سیستم تولیدکننده شبه افیونی بدن است،هر فعالیتی که انسان انجام می‌دهد: خندیدن، خوابیدن، بیماری‌ها... تماماً به سیستم ایکس ربط دارد و تنها دارویی که به‌صورت کامل می‌تواند سیستم ایکس را بازسازی کند شربت OT است، چون تمامی هورمون‌های شبه افیونی که در بدن ترشح می‌شود مثل انکفالین، سروتونین، آدرنالین... تمامی این‌ها در شربت OT وجود دارد و شربت OT سیستم شبه افیونی را به تعادل می‌رساند.

 

حال خوش چه زمانی در شخص شکل می‌گیرد؟

حال خوش به نظر من زمانی شکل می‌گیرد که حس شخص خوب باشد،این نظر شخصی من است که حس خوب، فقط در کنگره 60 به دست می‌آید و برای به دست آوردن آن باید خدمت کنی چون درون خدمت چیزی نهفته است که باعث می‌شود حس شخص خوب بشود و منیت آن از بین برود، من یادم نمی‌آید هیچ‌وقت در کارهای خانه کمک کرده باشم ولی با خدمت کردن در کنگره 60 توانستم خدمت کردن به خانواده را هم یاد بگیرم و به حال خوش برسم.

شیرین‌ترین خاطره‌ای که در کنگره 60 برای شما شکل‌گرفته است چیست؟

شیرین‌ترین خاطره من در کنگره 60 به ماه رمضان پیش برمی‌گردد، زمانی که توانستم 30 روز آن را خدمت کنم، من خیلی چیزها یاد گرفتم، من حتی خردکردن سبزی را هم بلد نبودم، در آن مدت یاد گرفتم در کار دیگران نباید دخالت کنم و یا نظر بدهم، من وقتی در تنهایی به خاطرات کنگره‌ام فکر می‌کنم لذت می‌برم و علت این لذت این است که اگر کنگره 60 نبود من هم الآن در این جهان نبودم و این موضوع را کاملاً جدی می‌گویم، تمام خاطرات شیرین زندگی که برایم اتفاق افتاد در کنگره 60 بوده است.

 

اگر قرار باشد توصیه‌ای برای تازه واردین و مسافرین سفر اول داشته باشید آن توصیه چیست؟

ماقبل از ورود به کنگره 60 همیشه با تفکرات خودمان جلو رفتیم، من توصیه می‌کنم ‌تمامی نکاتی را که از منابع آموزشی و کمک راهنما دریافت می‌کنیم کاربردی کنیم حتی اگر آن موضوع مشکل و یا سؤال من نباشد، باید آن آموزش‌ها را اجرایی و عملی کنیم و حتماً خدمت‌گزار باشیم و برای خدمت کردن باید خودمان پیگیر خدمت کردن باشیم، اگر پیگیر خدمت نباشید اتفاق خوب در آن خدمت برای ما نمی‌افتد.

 

مهم‌ترین جمله‌ی که در متون و یا آموزش‌های کنگره 60 نظر شمارا جلب کرده چیست؟

فکر می‌کنم در سی دی راه درست جناب مهندس می‌فرمایند اگر فکر دغدغه‌ها نباشید به آسمان‌ها سفر می‌کنید این جمله تأثیر زیادی در زندگی من داشته است.

 

شما قرار نبود بعد از سفر اول در کنگره 60 حضورداشته باشید، چه چیزی باعث شد که امروز در کنگره حضور دارید؟

در ابتدا که وارد کنگره 60 شدم  و جلسات مشاوره را گذراندم،یک روز بعد از پایان جلسه  آقا محمدرضا صدایم کرد و گفت مواد خودت را مصرف کن ولی اینجا بیا و در همان لحظه جرقه‌ای در من زده شد و گفتم من موادم را مصرف می‌کنم و به خانواده‌ می‌گویم که در حال درمان هستم، فقط به خاطر خانواده دنبال ترک مواد بودم، اما رفته‌رفته دیدگاهم عوض شد و متوجه شدم که خودم از هر چیزی مهم‌تر هستم و عشق به آقا محمدرضا و عشق به کنگره باعث شد به درمان برسم و برای رسیدن به جایگاه خدمتی تلاش کنم تا در کنگره 60 ماندگار باشم و ذکات رهایی خودم را حتی به‌اندازه‌ کوچکی پرداخت کنم.

 

جمله آخر:

در آخر از تمامی خدمت‌گزاران کنگره 60 مخصوصاً کمک راهنماهای محترم تشکر می‌کنم، دیشب اتفاقی برای من افتاد و شخصی دیروقت به من زنگ زد و من هم با حس بد جواب او را دادم،و بعد از قطع کردن تلفن یک ندای که دقیقاً صدای مهندس بود این را جدی می‌گویم و ایشان گفتند تو که طاقت جواب دادن یک تلفن در نصف شب را نداری، زمانی که کمک راهنما شدی فردا به هر دلیل یک رهجو به تو زنگ زد چه طور می‌خواهی به او کمک کنی.

 

تنطیم کننده: مسافر وهاب ل.یکم
نمایندگی کاسپین قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .