English Version
English

D.Sap معجون درمانگر

D.Sap معجون درمانگر

بنیان‌ کنگره 60 آقای مهندس حسین دژاکام با ابداع متد DST در بهمن‌ماه 1375 برای درمان اعتیاد نور امیدی تازه را در دل‌های افراد مصرف‌کننده روشن کردند و در ادامه ایشان در سال 1391 درمان سیگار با آدامس نیکوتین را هم ابداع نمودند که بسیاری از اعضا با این متد به رهایی و درمان رسیدنددر مرحله سوم ایشان با استفاده از سیب دارویی به نام D.SAP را درست کردند که برای درمان یبوست افراد مصرف‌کننده در حال درمان بسیار مفید واقع شد. به‌مرورزمان افرادی که از آن استفاده کردند متوجه شدند که در حین مصرف آن بسیاری از مشکلات جسمی آن‌ها نیز برطرف شد. بدن ما برای تأمین مواد موردنیاز خود به بسیاری از املاح و مواد معدنی نیازمند استدر این دارو، املاحی مثل کلسیم، پتاسیم و اسیدهای مختلف وجود دارد. برای تهیه آن یازده ماه زمان نیاز است و با انجام چهارده مرحله کارهای مختلف روی سیب این دارو به دست می‌آیددر جامعه ما چه درگذشته و چه در زمان حال برای تهیه سرکه سیب از سیب‌هایی استفاده می‌کنند که لک‌دارند و یا کال هستند و برای فروش مناسب نیستند درحالی‌که آقای مهندس برای تهیه این دارو از بهترین نوع سیب استفاده می‌کنند. کسانی که دچار بیماری‌های کبدی، کلیوی، بسته بودن عروق، واریس، چربی خون و ... بودند با مصرف آن توانستند بر بسیاری از این بیماری‌ها غلبه کنند.

خود من چندین سال بود از ناراحتی ترشحات چرکی گلو و بینی در رنج و عذاب بودم و پزشکان با استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های مختلف نتوانسته بودند که بیماری من را درمان کنند. بعد از رهایی سفر اول بود که کمک راهنما خانم زهره استفاده از D.SAP را به من پیشنهاد کردند و با استفاده منظم یک قاشق از آن در صبح ناشتا با یک لیوان آب توانستم که بر این بیماری که سالیان سال من را عذاب می‌داد غلبه کنمدر طی مصرف به‌مرورزمان اضافه‌وزنی هم که داشتم برطرف شد. همچنین کم‌خونی، مشکل چربی خون و خستگی مداوم که دچار آن بودم نیز برطرف شدیکی دیگر از کارهایی که با استفاده از این دارو انجام دادم این بود که دو درب بطری از آن را در شامپویی که برای شست‌وشوی موی سر استفاده می‌کردم ریختم و این کار باعث شد که از شر ریزش موهای خود خلاص شوم و برای همیشه استفاده از شامپوی نرم‌کننده برای موهایم را قطع کردم؛ زیرا موقع استفاده از آن موهای من نرم شد و نیازی به شامپوی نرم‌کننده برای موهای رنگ‌شده نداشتم.

حتی این محصول را به یکی از نزدیکان خود که سال‌ها درگیر بیماری پوستی پسوریازیس بود پیشنهاد کردم که بعد از استفاده در شامپوی خود از این بیماری نجات پیدا کرد؛ قبلاً برای درمان راه‌های زیادی را امتحان نموده بود که از هیچ‌کدام نتیجه‌ای نگرفته بود، اما با این داروی معجزه‌آسا درمان شدمن حدود دو ماه پیش بود که خوردن این دارو را قطع کردم تا یک‌فاصله‌ای آن را استفاده نکنم ولی مدتی است متوجه شده‌ام که وقتی در حال استفاده بودم خیلی از مشکلات من برطرف شده بود و بعد از قطع آن مدام رگ‌های من در موقع خواب می‌گیرد؛ الآن که دوباره مصرف آن را شروع کرده‌ام خیلی بهتر شده‌ام و به عزیزانی که دچار بیماری‌های مختلفی هستند توصیه می‌کنم که برای مدتی از آن استفاده کنند و معجزات آن را هم ببینند

به‌تازگی آقای مهندس از مشتقاتی که موقع درست کردن D.SAP به دست می‌آید یک نوع کرم را تهیه‌کرده‌اند که برای از بین بردن چروک‌های پوست، خشکی صورت، جوش‌های به وجود آمده در صورت بسیار مفید است. خدا را شکر از زمانی که مصرف این کرم را شروع کرده‌ام پوست من خیلی بهتر شده است و خشکی‌های قبل را ندارد و پوست من کم‌کم نرم شده است. امیدوارم در طی مدتی که از این کرم استفاده می‌کنم معجزات دیگر آن را روی پوست خود ببینمدر آخر از آقای مهندس سپاسگزارم که با استفاده از داروی معجزه‌آسای ایشان بعد از سال‌ها از خوردن داروهای مختلف نجات پیدا کردم و جانی دوباره در بدن من به وجود آمد. از قدرت مطلق آرزومند سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان و خانواده محترمشان هستم‌.

 

نویسنده: همسفر فاطمه لژیون پنجم
نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .